نوشته شده توسط : مشاور ارشد

saja.medu.ir – سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

saja.medu.ir – ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه  saja.medu.ir سامانه ثبت نام مدارس شاهد است که داوطلبینی که قصد ثبت  نام در مدارس شاهد 98-99 را دارند میتوانند از طریق این سامانه اقدام به ثبت نام کنند . توجه داشته  باشید که طبق اطلاعیه سامانه saja.medu.ir   زمان ثبت نام و باز شدن سایت را از دست ندهید چرا که در صورت بسته  شدن سامانه ثبت نامی انجام نخواهد گرفت .

saja.medu.ir سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

 ثبت نام شاهد – student.sajaa.medu.ir

 سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مقطع ششم به هفتم – saja.medu.ir

 سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مقطع نهم به دهم – saja.medu.ir

 سامانه ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول ابتدایی و میان پایه – saja.medu.ir

 

دانش آموزان و اولیا محترم در صورت تمایل می توانند جهت دریافت راهنمایی برای ثبت نام در سامانه سجا – saja.medu.ir از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید و یا وارد سایت رسمی سجا به نشانی saja.medu.ir شوند .

9099072952 (تماس از سراسر کشور) – 9092305587 ( استان تهران) در صورت شلوغی خطوط چندین بار تلاش کنید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

saja.medu.ir – شرایط عمومی ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در سامانه سجا 98-99

 

سامانه سجا

 

مطابق اطلاعیه سامانه سجا – saja.medu.ir به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم ثبت نام در مدارس شاهد در مقاطع هفتم – دهم و میان پایه آغاز شد و مطابق سنوات گذشته ثبت نام بدون آزمون از بین دانش آموزانی که دارای شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد باشند صورت می گیرد ، از جمله شرایط مهمی که می توان به آن اشاره کرد عبارتند از :

1 – کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار را مطابق آئین نامه مدارس شاهد مندرج در سامانه saja.medu.ir را داشته باشند.

2 – تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آئین نامه مدارس شاهد باشند مخصوصا برای داوطلبان دختر پوشش کامل اسلامی التزام خواهد داشت.

3 – از دیگر شرایط مهم ثبت نام اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهد است که در سامانه سجا مدارس شاهد www.saja.medu.ir محدوده ها مشخص است .

تذکر : احراز شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد در مورد دانش آموزان جهت ثبت نام و یا تحصیل در مدارس شاهد تماما به عهده شورای آموزشی و اعضای ستاد ثبت نام مدارس شاهد خواهد بود.

تبصره : به اطلاع همکاران محترم فرهنگی و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران می رسانیم مطابق اطلاعیه مندرج در سامانه saja.medu.ir ثبت نام فرزندان ایشان در محدوده محل کار همکاران محترم به صورت موقت منعی نخواهد داشت.

 

دانش آموزان و اولیا گرامی جهت اطلاع از شهریه مدارس شاهد 98-99 روی لینک مربوط کلیک کنید

 

saja.medu.ir – شرایط اختصاصی ثبت نام در سامانه سجا 98-99

پیرو اطلاع رسانی ها و موارد مذکور در سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir به اطلاع می رسانیم تمامی دانش آموزان ملزم به داشتن شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد خواهند بود ، شرایط اختصاصی مندرج در سایت سجا بیشتر مربوط به شرایط علمی داوطلبان است و به شرح زیر خواهد بود :

 

saja.medu.ir – شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد 98-99

1 – ثبت نام دانش آموزان شاهد 98-99 پس از ورود به سامانه سجا ( saja.medu.ir ) و تکمیل فرآیند ثبت نام قطعی می شود و این دسته از داوطلبان می بایست در زمان اعلام شده به مدارس قبولی مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

2 – دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد 98-99 می بایست حد نصاب لازم را در دروس خود کسب نمایند تا بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند ضمنا در صورتی که دانش آموزی نتواند حد نصاب مورد نظر را برای ادامه تحصیل کسب کنند مدیر مدرسه موظف به شناسایی عوامل ضعف دانش آموز و بر طرف کردن آن در قالب کلاس های تقویتی و فوق برنامه خواهد بود.

3 – در صورتی که دانش آموز شاهدی که در این مدارس ثبت نام نموده دارای موارد انضباطی باشه و از آئین نامه مندرج در سامانه سجا – saja.medu.ir پیروی نکند مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نموده تا در مورد ایشان تصمیمات مربوطه اتخاذ شود.

تذکر مهم : با توجه به توضیحات مربوطه در سامانه سجا – saja.medu.ir لازم به ذکر است منظور از دانش آموزان شاهد فرزندان شهدا – آزادگان و جانبازان بالاتر از 50% می باشد.

 

ثبت نام در مدارس شاهد در همه پایه ها امکان پذیر خواهد بود جهت ثبت نام میان پایه شاهد 98 کلیک کنید

 

saja.medu.ir – شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد 98-99

1 – احراز شرایط علمی دانش آموزان

2 – امتیاز دانش آموزان غیرشاهد برای ورود به مدارس شاهد با توجه به شرایط علمی آن ها محاسبه خواهد شد و به علاوه امتیازات موجود در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد که در سامانه سجا قابل مشاهده است ، امتیاز نهایی دانش آموز را نشان خواهد داد.

3 – لازم به ذکر است کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام بر احراز شرایط دانش آموز شاهد و غیر شاهد می بایست دارای مهر معتبر و تائیدیه از ستاد مرتبط داشته باشد.

4 – به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی ورود به مقطع هفتم مدارس شاهد 98-99 در صورتی که این دانش آموزان فرزند جانباز 25% به بالا با داشتن حداکثر 3 درس خوب در کارنامه خود نیز می توانند در مدارس شاهد ثبت نام نمایند.

5 – به اطلاع کلیه اولیا محترم می رسانیم اگر دانش آموز شما دارای سطح علمی خوبی می باشد می توانید جهت ثبت نام تیزهوشان و یا ثبت نام آزمون نمونه دولتی اقدام نمایید جهت آشنایی با شرایط و ضوابط مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با ما تماس بگیرید9092305587 ( استان تهران)

 

 

saja.medu.ir – امتیاز بندی سامانه سجا جهت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

با توجه به جدول امتیازات مندرج در سایت سجا به نشانی www.saja.medu.ir هر یک از دانش آموزانی که قصد ثبت نام مدارس شاهد را دارند دارای امتیاز مشخصی می باشند که در ثبت نام وی این امتیاز ها به صورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود و اولویت با کسانی خواهند بود که امتیاز آن ها بالاتز است.

با توجه به محدودیت های موجود و عدم امکان بیان امتیاز بندی مدارس شاهد موجود کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه saja.medu.ir با مرکز مشاوره سامانه سجا تماس گرفته و تمام موضوعات در پیرامون ثبت نام و ورود به مدارس شاهد مطرح کنند.

لازم به ذکر است جهت ثبت نام تلفنی و پیش ثبت نام مدارس شاهد می توانید با شماره تماس 9099072952 تماس حاصل نمایید ساعات ثبت نام و پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل ضمنا تماس از سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.

 

جهت ثبت نام در سامانه سجا – saja.medu.ir از سراسر کشور با شماره ی زیر تماس بگیرید و یا وارد سایت سجا به نشانی saja.medu.ir شوید .

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) چندین بار تلاش کنید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط :

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا حد ممکن راهنمایی های لازم را در مورد ثبت نام مداس شاهد و سامانه saja.medu.ir ارائه دهیم.  این مقاله که شامل ورود به سایت saja.medu.ir  ، شرایط عمومی ثبت نام در آزمون شاهد و غیر شاهد از طریق سامانه ، شرایط اختصاصی ثب نام در مدارس شاهد از سامانه saja.medu.ir  ، شرایط ثبت نام مدارس شاهد ، شرایط ثبت نام مدارس غیر شاهد ، امتیاز بندی سامانه saja.medu.ir  است پاسخگوی سوالات شما عزیزان است.

منبع : saja.medu.ir



:: برچسب‌ها: saja , medu , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 – سایت ثبت نام نمونه دولتی هفتم و نهم

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 98-99

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 97-98

 

جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 – 99 – دریافت لیست مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، اطلاع از تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی 98 و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 98-99 با شماره زیر تماس بگیرید :

9099072952 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

اطلاعیه سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 از نیمه دوم بهمن ماه آغاز خواهد شد. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی را از دست ندهید و از طریق سایت اقدام به ثبت نام کنید. آزمون نمونه دولتی 98-99 مانند سنوات گذشته به صورت هماهنگ انجام میگیرد. ثبت نام مدارس نمونه دولتی از طریق سایت انجام میگیرد که شما عزیزان میتوانید با ورود به سامانه nemoone.medu.ir  جهت تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنید و اگر قصد ثبت نام به صورت حضوری را دارید بدانید که ثبت نام حضوری شما بی پلسخ خواهد ماند. 

 

دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 همانند سال های گذشته که هر یک از مراکز استان های کشور برای دانش آموزان آن استان یک سامانه ثبت نام معرفی کرده بود برای سال تحصیلی 98-99 نیز دانش آموزان می توانند از همان درگاه های ثبت نام قبلی اقدام به ثبت نام نمایند لازم به ذکر است که ثبت نام مدارس نمونه دولتی از پذیرش در مدارس تیزهوشان راحت تر است و این موضوع به دلیل این است که ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی بیشتر از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان است لذا دانش آموزانی که تلاش کنند حتما در آزمون موفق می شوند و این هدف برای آن ها دست یافتنی خواهد بود ضمنا جهت دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل بهره مند شوید و موفقیت خود را تضمین کنید.

 

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 از اواخر فروردین ماه امسال فعال خواهد شد

 

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کلیک کنید

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 98-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 98-99 جایگزین وی خواهد شد.

 

سهمیه های ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 98-99 به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

  • اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
  • اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
  • اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

تبصره : ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید اعمال سهمیه در ثبت نام مدارس نمونه دولتی انها تاثیر نخواهد داشت ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نگشته باشد هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

 

جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

منابع و سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 می رسانیم که اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی برای شرکت در آزمون و موفقیت در آن الزامی خواهد بود که بدین منظور مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده ارائه بهترین منابع قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی می باشد که توصیه می کنیم دانش آموزان و اولیا گرامی قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و موفقیت خود را با اطلاعات دقیق در مورد سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی تضمین نمایید ضمنا تماس برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مرکز مشاوره ایران تحصیل از سراسر کشور با تلفن ثابت امکان پذیر خواهد بود ، شماره تماس های مشاوره 9099072952 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب خواهد بود شایان ذکر است توضیح کوچکی در مورد سوالات آزمون نمونه دولتی می دهیم که امیواریم مفید واقع شود :

  • بهترین منابع برای آزمون مدارس نمونه دولتی کتب درسی دانش آموزان است ولی چون سطح تدریس آن متفاوت است کتب آموزشی یا کمک آموزشی بیشتر می توانددر موفقیت در آزمون تاثیر گذار باشد.
  • سوالات آزمون نمونه دولتی در سطح مقطع نهم بوده و هر پاسخ صحیح دارای 3 امتیاز + و هر پاسخ اشتباه دارای 1 امتیاز – خواهد بود.
  • آن دسته از دانش آموزانی که از اقلیت های مذهبی می باشند می بایست به سوالات مربوط به ادیان خود پاسخ دهند.
  • ضمنا سوالات پیام های آسمان آزمون نمونه دولتی به صورتی مطرح می شود که تمام دانش آموزان مذاهب شیعه و اهل تسنن پاسخ دهند.

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 دهم

 

نکاتی مهم که باید قبل از ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 بدانید

1- در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی مذکور پس از ثبت نام دانش آموزانی که اسامی آن ها در اسامی قبول شدگان نمونه دولتی پذیرفته شده تکمیل نگردد مدارس نمونه دولتی از دانش آموزانی که اسامی آنان که در لیست ذخیره ثبت نام مدارس نمونه دولتی می باشد ظرفیت را تکمیل می کنند.

2- برای پذیرش در هنرستان های نمونه دولتی باید موافقت نامه ای تنظیم گردد فی ما بین دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت و این که باید از ظرفیت کلاس ها مطلع شوند.

3- آن دسته از داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی فنی حرفه ای که در آزمون مدارس نمونه دولتی در هنرستان مشخصی قبول شده باشند حق ثبت نام حضوری در واحد دیگری نخواهند داشت و صرفا می توانند در همان هنرستان تحصیل کنند لذا توصیه اکید داریم داوطلبان محترم در انتخاب مدارس دبیرستان و هنرستان دقت لازم را به عمل آورند.

4- با توجه به سطح بالا تدریس در مدارس نمونه دولتی ، برگزاری کلاس های تقویتی یکی از اصول شیوه نامه آموزشی مدارس نمونه دولتی می باشد و همه دانش آموزانی که در این مدارس قبول کنند ملزم به شرکت در کلاس های فوق برنامه مدارس نمونه دولتی می باشند و موظفند نسبت به پرداخت شهریه مدارس نمونه دولتی اقدام کنند ..

 

مطالب مرتبط:

دریافت رمز عبور همگام مدارس

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 98-99

مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

دفترچه ثبت نام آرمون تیزهوشان

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

منابع تیزهوشان نهم به دهم

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم

پیش ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل اطلاعیه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، سهمیه مدارس نمونه دولتی 98-99 ، منابع و سوالات مدارس نمونه دولتی است که هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم در باره ثبت نام مدارس نمونه  دولتی است. دانش آموزلن عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سایت اگر اقدام به ثبت نام حضوری کنید بی پاسخ خواهید ماند.

منبع : ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99



:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 آغاز شد. متقاضیان عزیز توجه داشته  باشید که طبق آخرین اطلاعیه سازمان سمپاد ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 مانند سنوات گذشته در نیمه دوم فروردین ماه اغاز میشود. لذا داوطلبانی که قصد ورود به این مدارس را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس تیزهوشان  در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام اینترنتی انجام میگیرد. داوطلبین گرامی حتما قبل از ثبت نام دفترچه مدارس تیزهوشان 98-99 را مطالعه نمایید و بعد اقدام به ثبت نام کنید. شما میتوانید از طریق سامانه  sampad.medu.ir  دفترچه را دانلود کرده و تمام شرایط و ضوابط مدارس تیز هوشان را مطالعه کنید.

جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 – دریافت رمز عبور همگام جهت ثبت نام و استعلام نتایج مدارس تیزهوشان و اطلاع از بهترین منابع آزمون تیزهوشان با برترین دبیران و مشاوران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور 9092305587 تماس از تهران پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب

 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 همانند سنوات گذشته از سایت azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت شایان ذکر است سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان برای مقاطع مختلف متفاوت خواهد بود همان طور که در سال تحصیلی 97-98 مشاهده کردیم سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 به نشانی hoosh.medu.ir بود در حالی که ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم از سامانه azmoon.medu.ir انجام می گرفت.

دانش آموزان و اولیا محترم توجه داشته باشند در صورتی که نسبت به نحوه انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان آگاهی ندارند حتما جهت انجام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 با مرکز ثبت نام تیزهوشان ایران تحصیل تماس حاصل نمایند تا ضمن ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان از مشاوره موفقیت در آزمون تیزهوشان – دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 98-99 –سوالات آزمون ورودی مدارس فرهنگ – دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 98-99 و … بهره مند گردد.

دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشند حتما قبل از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نسبت به آماده کردن مدارک و مشخصات مورد نیاز در سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 اقدام کنند شایان ذکر است مخاطبان گرامی توجه داشته باشند از جمله موارد مهمی که جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان نیاز دارند رمز عبور همگام دانش آموزان خواهد بود که نه تنها جهت تکمیل ثبت نام بلکه جهت استعلام نتایج آزمون و … نیز نیاز به دریافت رمز عبور همگام خواهند داشت.

 

نحوه ثبت نام در سایت آزمون تیزهوشان 98-99

پیرو انتشار دفترچه آزمون تیزهوشان 98 ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 امسال نیز همانند سنوات گذشته صرفا به صورت الکترونیکی از سایت ثبت نام azmoon.medu.ir انجام خواهد پذیرفت لازم به ذکر است امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 برای دانش آموزان امکان پذیر نخواهد بود لذا متقاضیان محترم حتما در تکمیل روند ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 دقت کافی داشته باشند تا مشکلی در پذیرش دانش آموزان بوجود نیاید لذا دانش آموزان و اولیا محترم توضیحات زیر را مطالعه نمایند تا ثبت نام خود را به صورت صحیح انجام دهند:

 

مرحله اول ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 – ورود به سایت azmoon.medu.ir

همان طور که عنوان کردیم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 به صورت کاملا اینترنتی از سایت ثبت نام azmoon.medu.ir انجام می پذیرد لذا دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشند وارد سامانه دیگری نشوند ، اگر به صورت صحیح وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 شوید با تصویر زیر رو به رو خواهید شد :

 

ثبت نام تیزهوشان 98-99

 

مرحله دوم ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 – ورود اطلاعات در سامانه

دانش آموزان و اولیا گرامی توجه کنند اگر به صورت صحیح وارد سامانه شوند وارد صفحه بالا خواهند شد سپس با رو به رو شدن با صفحه بالا می بایست کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد نمایند شایان ذکر است دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند از طریق سامانه دریافت رمز عبور همگام رمز ورود همگام مربوط را دریافت نمایند شایان ذکر است اگر هر یک از داوطلبان اگر به دلایلی موفق به اخذ رمز ورود همگام از سامانه نشدند می توانند رمز همگام خود را از مدرسه دریافت نمایند.

شایان ذکر است رمز ورود همگام مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم همان رمز عبور ترکیب حروف و اعداد انگلیسی خواهد بود که در آزمون های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته.

 

مرحله سوم ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 – تکمیل اطلاعات دانش آموز

پس از ورود به سیستم ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 با صفحه زیر رو به رو خواهید شد :

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

 

پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ابتدا مشخصات دانش آموز را به صورت صحیح و دقیق وارد سامانه کنید در مرحله بعد می بایست یک تصویر پرسنلی از دانش آموز اسکن کرده و وارد سیستم نمایید شایان ذکر است تصویر مورد نظر می بایست دارای ابعاد حداقل 300*400 پیکسل باشد و حداکثر 6 ماه از زمان ثبت آن گذشته باشد.

در مرحله بعد از بارگزاری تصویر دانش آموز می بایست مدارس تیزهوشان مد نظر خود را به ترتیب اولویت مرتب نمایید توصیه می کنیم جهت اولویت بندی مدارس  حتما ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان را مد نظر قرار دهید ضمنا مسیر مدرسه مورد نظر نیز یکی از موارد مهم جهت ثبت نام خواهد بود.

 

مرحله آخر ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 – پرداخت هزینه و دریافت کارت ثبت نام

پس از مرتب کردن اولویت ها بر اساس مواردی که متذکر شدیم می بایست یکبار تمامی اطلاعات وارد شده را مورد بررسی و تایید قرار دهید اگر تمامی اطلاعات وارد شده صحیح بود می توانید با تایید ثبت نام آزمون تیزهوشان تا این مرحله وارد مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان می شوید و پس از پرداخت هزینه ثبت نام از درگاه موجود روی سایت مدارس تیزهوشان 98-99 می توانید ثبت نام خود را تکمیل کرده و کارت ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 را دریافت نمایید.

شایان ذکر است موارد فوق الذکر که در مورد ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم یادآور شدیم مطابق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان در سال های اخیر بوده و امکان دارد مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 با تفاوت اندکی در سایت ثبت نام و یا دیگر مراحل همراه باشد لذا در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 – 99 با شماره های مرکز تماس حاصل نمایید.

 

جهت دانلود و دریافت تست ها و نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم کلیک کنید

 

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 98-99

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 می رسانیم پیرو محتویات دفترچه تیزهوشان نهم به دهم و با توجه به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال های گذشته ، اعلام نتایج ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در شهریور ماه 98 از طریق همان سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir به اطلاع دانش آموزان و اولیا گرامی خواهد رسید.

ضمنا توجه داشته باشید نتایج آزمون در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم هر یک از طریق سامانه جداگانه ای اعلام خواهد شد همان طور که ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم از سامانه hoosh.medu.ir انجام گرفت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم نیز از همین سامانه انجام می گیرد و همچنین ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از سامانه azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است دانش آموزان محترم می توانند جهت اطلاع از کارنامه آزمون تیزهوشان 98-99 و اطلاع از لیست ذخیره آزمون مدارس تیزهوشان با مرکز تماس بگیرند.

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 99

مطالب مرتبط :

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان

بهترین کتاب ها برای آزمون تیزهوشان

پذیرش تیزهوشان ششم به هفتم 98-99

منابع تیزهوشان نهم به دهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 98

سامانه نام نویسی آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام مدارس فرهنگ

ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل سایت ثبت نام آزمون تیز هوشان ، نحوه ثبت نام تیزهوشان 98-99 ، اعلام نتایج آزمون تیز هوشان ، زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان است شما متقاضیان عزیز میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که در صورت بسته شدن سایت اگر به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کنید بی پاسخ خواهید ماند.

منبع : ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99



:: برچسب‌ها: سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 98

داوطلبانی که مایل به ثبت نام ترم بهمن دانشگاه ازاد را دارند توجه داشته باشند که طبق تغییراتی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ضوابط قبولی در مقطع کاردانی و کارشناسی بوجود آمده است حال میخواهیم در این مقاله شما را با لیست رشته ها در مقاطع و استان های مختلف اشنا کنیم.

جهت اطلاع دقیق از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن 98 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، مشاوره انتخاب رشته بر اساس بازار کار رشته ها با مرکز ثبت نام دانشگاه آزاد تماس بگیرید

تماس از طریق تلفن ثابت با :

9099072952 (تماس از سراسر کشور)

9092305587 (تماس از تهران) پاسخگویی 24 ساعته

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی

پذیرش در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد با میزان تاثیر معدل صفر می باشد. بدین معنا که داوطلبان بدون نیاز به ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی می توانند در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن پذیرفته شوند.

لیست زیر شامل برخی از رشته های موجود در واحد های دانشگاه آزاد می باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد لیست مخصوص به خود را خواهند داشت که لازم است از با توجه به مقطع و همچنین لیست مورد نظر اقدام به انتخاب رشته نمایند.

 

با توجه به شلوغی خطوط مرکز ثبت نام و مشاوره دانشگاه آزاد جهت برقراری تماس چندین با تلاش کنید و در صورت عدم اتصال به کارشناس اینجا کلیک کنید

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته

مکانیسیم ماشین‌های کشاورزی

علمی کاربردی حسابداری

تربیت بدنی

الکترونیک – الکترونیک عمومی

الکتروتکنیک – برق صتعتی

صنایع شیمیایی – صنایع شیمیایی

نقشه برداری

نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی

نقشه کشی معماری – معماری

مکانیک خودرو – مکانیک خودرو

صنایع نساجی – صنایع نساجی

کامپیوتر – نرم افزار

مکانیسین ماشین های کشاورزی

گرافیک – گرافیک

هنرهای تجسمی-نقاشی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته

تربیت معلم زبان و ادبیات فارسی

تربیت معلم آموزش دینی و عربی

تربیت معلم آموزش و پرورش ابتدایی

حسابداری

تربیت معلم آموزش علوم تجربی

کاردان فنی برق- الکترونیک

کاردان فنی برق- مخابرات

کاردان فنی مکانیک- صنایع اتومبیل

کاردان فنی نساجی

هنرهای تجسمی- گرافیک

نکته مهم : سیاست دانشگاه آزاد در رابطه با افزایش تعداد دانشجویان بدین صورت است که رشته های جدید را به هر یک از واحدهای خود اضافه می نماید. به همین دلیل با توجه به واحد دانشگاهی مورد نظر خود می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و از رشته های موجود در واحد دانشگاهی مورد نظر اطلاع یابید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی

دانشگاه آزاد اسلامی در دو مقطع کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته اقدام به جذب دانشجویان خود می نماید. رشته های موجود در هر ترم مهر و بهمن متقاوت می باشد و این موضوع نیز همانطور که ذکر گردید، با توجه به واحد دانشگاهی متفاوت خواهد بود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته

حقوق 

علوم و مهندسی صنایع غذایی

مهندسی صنایع 

مهندسی خط و سازه‌های ریلی

علوم ارتباطات اجتماعی

مدیریت امور بانکی

مدیریت کسب و کارهای کوچک

مدیریت مالی

مطالعات خانواده

ارتباط تصویری – ارتباط تصویری

الهیات و معارف اسلامی – ادیان و عرفان

الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی

آب و هواشناسی

آمار و کاربردها

تاریخ

جغرافیا- کارتوگرافی

جغرافیا و برنامه ریزی روستایی

جغرافیا و برنامه ریزی شهری

حسابداری

روانشناسی

ریاضیات و کاربردها

زبان و ادبیات فارسی

زیست شناسی –علوم گیاهی

زیست شناسی سلولی و ملکولی-زیست فناوری

زیست شناسی عمومی

ژئومورفولوژی

شیمی

شیمی فن آوری اطلاعات

شیمی کاربردی

طراحی پارچه و لباس-طراحی بافت پارچه

طراحی صنعتی

علوم تربیتی-مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

علوم کامپیوتر

علوم مهندسی-ریاضی مهندسی

علوم مهندسی-علوم مهندسی زیست محیطی

علوم مهندسی-علوم مهندسی محاسباتی

علوم مهندسی-فیزیک مهندسی

علوم و مهندسی خاک

فیزیک-حالت جامد

مدیریت بازرگانی

مدیریت صنعتی

مدیریت فرهنگی و هنری

مهندسی برق

مهندسی شهرسازی

مهندسی عمران

مهندسی کامپیوتر-معماری سیستم های کامپیوتری

مهندسی کشاورزی-زراعت و اصلاح نباتات

مهندسی کشاورزی-گیاه پزشکی

مهندسی معماری

مهندسی مکانیک

مهندسی نساجی-الیاف

مهندسی نساجی-پوشاک

مهندسی نساجی-شیمی نساجی

مهندسی نساجی-فناوری نساجی

نقاشی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته

مدیریت بازرگانی

مدیریت صنعتی

هنرهای تجسمی- نقاشی

مهندسی اجرایی عمران

آموزش دینی و عربی

آموزش علوم تجربی

آموزش و پرورش ابتدایی

تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی

تربیت معلم زبان و ادبیات فارسی

علمی کاربردی ارتباط تصویری

علمی کاربردی حسابداری

علمی کاربردی معماری

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

مهندسی تکنولوژی برق – قدرت

مهندسی تکنولوژی تاسیاست حرارتی و برودتی

مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی

مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی

مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو

مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مهندسی تکنولوژی نقشه برداری

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ارشد

در لیست زیر می توانید رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را ملاحظه نمایید. همانطور که می دانید پذیرش دانشجویان در برخی از رشته های این دانشگاه به صورت با آزمون و در برخی دیگر به صورت بدون کنکور می باشد.

مهندسی برق – شبکه های مخابراتی

مهندسی برق – مخابرات امن و رمزنگاری

مهندسی برق – برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی

مهندسی برق – سیستم های قدرت

مهندسی برق – الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی

مهندسی برق – مخابرات سیستم

مهندسی برق – سیستم های الکترونیک دیجیتال

مهندسی برق – کنترل

مهندسی برق – مخابرات نوری

مهندسی برق – مدارهای مجتمع الکترونیک

مهندسی مالی

مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی

مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی

مهندسی نساجی – شیمی نساجی و علوم الیاف

مهندسی نساجی رشته ساختارهای نانولیفی

مهندسی نساجی – شیمی نساجی و رنگ

مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

مهندسی کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری

مهندسی کشاورزی – زراعت

مهندسی معماری

طراحی شهری

برنامه ریزی منطقه ای

مدیریت پروژه و ساخت

مدیریت دولتی – توسعه منابع انسانی

زبان و ادبیات فارسی

الهیات و معارف اسلامی – تاریخ و تمدن ملل اسلامی

الهیات و معارف اسلامی – ادیان و عرفان

الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی

شناخت اندیشه های امام خمینی(ره)

علوم حدیث

علوم تربیتی – برنامه ریزی آموزشی

مدیریت دولتی – طراحی سازمانهای دولتی

مدیریت بازرگانی – تجارت الکترونیکی

مدیریت دولتی – بودجه ومالیه عمومی

تاریخ – تاریخ ایران باستان

تاریخ – تاریخ عمومی جهان

تاریخ – تاریخ اسلام

تاریخ – تاریخ ایران اسلامی

ایرانشناسی – فرهنگ مردم، آداب و رسوم و میراث فرهنگی

مدیریت آموزشی

مدیریت اجرایی

مدیریت شهری

مدیریت مالی

مدیریت صنعتی – تحقیق در عملیات

آموزش و بهسازی منابع انسانی

مدیریت ام بی ای – مدیریت بازاریابی

حسابداری

فیزیولوژی ورزشی – فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی

جغرافیا و برنامه ریزی شهری

جغرافیای سیاسی

جغرافیا و برنامه ریزی روستایی

آب و هواشناسی(اقلیم شناسی)

ریاضی کاربردی- تحقیق در عملیات

آموزش ریاضی

شیمی کاربردی

شیمی – شیمی تجزیه

شیمی آلی

علوم و فناوری نانو – نانوشیمی

زیست شناسی – میکروبیولوژی

زیست شناسی – علوم سلولی و مولکولی

زیست شناسی – بیوشیمی گرایش بیوشیمی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دکتری

محدویت پذیرش داوطلبان در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بیشتر از سایر رشته های دیگر می باشد. لیستی که در ادامه برای شما خواهد آمد شامل رشته های با آزمون و بدون آزمون برخی از واحدهای این دانشگاه می باشد.

شیمی گرایش شیمی کاربردی

شیمی گرایشی شیمی تجزیه

شیمی گرایش شیمی معدنی

شیمی گرایش شیمی آلی

مهندسی برق – الکترونیک

مهندسی برق – قدرت

مهندسی برق – مخابرات

مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی

مهندسی نساجی – شیمی نساجی

زراعت

تاریخ

تاریخ – تاریخ اسلام

جغرافیا و برنامه ریزی شهری

جغرافیای سیاسی

جغرافیا و برنامه ریزی روستایی

ریاضی کاربردی – تحقیق در عملیات

ریاضی کاربردی – آنالیز عددی

زبان و ادبیات فارسی

الهیات و معارف اسلامی – ادیان و عرفان

الهیات و معارف اسلامی – تاریخ و تمدن ملل اسلامی

الهیات و معارف اسلامی – علوم و قرآن و حدیث

الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی

الهیات و معارف اسلامی – فلسفه و کلام اسلامی

عرفان اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره)

فقه و مبانی حقوق و اندیشه امام خمینی(ره)

رتبه علمی دانشگاه آزاد

رتبه بندی «سایمگو» یکی از انواع رتبه بندی تمامی دانشگاه ها در سراسر جهان می باشد. خوشبختانه بیست شش واحد دانشگاه آزاد در بین تمامی واحدهای این دانشگاه در لیست 144 دانشگاه برتر دنیا شناخته شده است.

بسیاری از اساتید دانشگاه های آزاد در برخی از واحدها فارغ التحصیلان دانشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه تهران و… می باشند. قطعا سطح علمی این اسانید از جمله ملاک های تاثیر گذار در این رابطه می باشد.

نکته مهم : سطح علمی هر از دانشگاه ها را دانشجویان آن تعیین می کنند. لذا یکی از موضوعات بسیار مهم که لازم است مد نظر داشته باشید، توان و تلاش شما برای کسب مهارت و افزایش دانش در رابطه با رشته پذیرفته شده خود است.

بهترین ربته های دانشگاه آزاد

۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

۱۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

۱۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

۱۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

۱۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

۱۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

۱۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز

۱۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

۱۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

۱۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

۱۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد

۲۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

۲۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

۲۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان

۲۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه

۲۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

۲۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

۲۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر

۲۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

۲۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

۲۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

۳۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس

۳۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری

۳۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد

۳۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر

۳۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی

۳۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

۳۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

۳۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان

۳۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

۳۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

۴۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان

۴۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

۴۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر

۴۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

۴۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

۴۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

۴۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول

۴۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

۴۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر

۴۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان

۵۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد

۵۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

۵۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

۵۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

۵۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۵۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

۵۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان

۵۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر

۵۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه

۵۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

۶۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

۶۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

۶۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن

۶۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

۶۴

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

۶۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

۶۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه

۶۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

۶۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب

۶۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار

۷۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا

۷۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

۷۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

۷۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه

۷۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان

۷۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

۷۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

۷۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

۷۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین

۷۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس

۸۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم

۸۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند

۸۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق

۸۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان

۸۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان

۸۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان

۸۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس

۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا

۸۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

۸۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

۹۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران

۹۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم

۹۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا

۹۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان

۹۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

۹۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

۹۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان

۹۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش

۹۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات

۹۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا

۱۰۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

۱۰۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه

۱۰۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان

۱۰۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی

۱۰۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

۱۰۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی

۱۰۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان

۱۰۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد

۱۰۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر

۱۰۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه

۱۱۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام

۱۱۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم

۱۱۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده

۱۱۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان

۱۱۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد

۱۱۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

۱۱۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه

۱۱۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود

۱۱۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال

۱۱۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر

۱۲۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان

۱۲۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر

۱۲۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین

۱۲۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز

۱۲۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

۱۲۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس

۱۲۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان

۱۲۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا

۱۲۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات

۱۲۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز

۱۳۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت

۱۳۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس

۱۳۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه

۱۳۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر

۱۳۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق

۱۳۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان

۱۳۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

۱۳۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی

۱۳۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان

۱۳۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل

۱۴۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی

۱۴۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر

۱۴۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس

۱۴۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان

۱۴۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

۱۴۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز

۱۴۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

۱۴۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب

۱۴۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی

۱۴۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه

۱۵۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد

۱۵۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت

۱۵۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت

۱۵۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز

۱۵۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضاء

۱۵۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان

۱۵۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج

۱۵۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب

۱۵۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان

۱۵۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب

۱۶۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید

۱۶۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار

۱۶۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش

۱۶۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد

۱۶۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش

۱۶۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون

۱۶۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن

۱۶۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت

۱۶۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا

۱۶۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر

۱۷۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک

۱۷۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر

۱۷۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت

۱۷۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر

۱۷۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار

۱۷۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

۱۷۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان

۱۷۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو

۱۷۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز

۱۷۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد

۱۸۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

۱۸۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین شهر

۱۸۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان

۱۸۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج

۱۸۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان

۱۸۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب

۱۸۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار

۱۸۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس

۱۸۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب

۱۸۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر

۱۹۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند

۱۹۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان

۱۹۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان

۱۹۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان

۱۹۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان

۱۹۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات

۱۹۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر

۱۹۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان

۱۹۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد

۱۹۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز

۲۰۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر

۲۰۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

۲۰۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

۲۰۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار

۲۰۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار

۲۰۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم

۲۰۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه

۲۰۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن

۲۰۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان

۲۰۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز

۲۱۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو

۲۱۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت

۲۱۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک

۲۱۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند

۲۱۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت نشاء – زیباکنار

۲۱۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه

۲۱۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور

۲۱۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران

۲۱۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران

۲۱۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان

۲۲۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان

۲۲۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان

۲۲۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر

۲۲۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان

۲۲۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبدانان

۲۲۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین

۲۲۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

۲۲۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده

۲۲۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه

۲۲۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلیبر

۲۳۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادی شهر

۲۳۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه سرا

۲۳۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

۲۳۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش

۲۳۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج

۲۳۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان

۲۳۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده

۲۳۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه

۲۳۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد

۲۳۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ

۲۴۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردشت

۲۴۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارسیان

۲۴۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان

۲۴۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ

۲۴۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیلم

۲۴۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر

۲۴۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیشه

۲۴۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم

۲۴۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود

۲۴۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیریز

۲۵۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان غرب

۲۵۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار

۲۵۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد

۲۵۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی

۲۵۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش

۲۵۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردرود

۲۵۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهق

۲۵۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین

۲۵۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه

۲۵۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرعین

۲۶۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد باغملک

۲۶۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلفان

۲۶۲

دانشگاه آزاداسلامی واحد فارسان

۲۶۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد

۲۶۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردکوی

۲۶۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان

۲۶۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خنج

۲۶۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوار

۲۶۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خواف

۲۶۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شازند

۲۷۰

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماسال

۲۷۱

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد

۲۷۲

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهمیرزاد

۲۷۳

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گمیشان

۲۷۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیامدشت

۲۷۵

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قادرآباد

۲۷۶

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گراش

۲۷۷

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گتوند

۲۷۸

دانشگاه آزاد اسلامی واحد هوراند

۲۷۹

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند

آیا کیفیت آموزشی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن با رشته های با آزمون تفاوت دارند؟

خیر. در هر دانشگاهی برخی از اساتید از سطح علمی بالاتری برخوردارند و در واقع این موضوع ایجاد تفاوت می کند.

آیا برای قبولی در رشته های بدون آزمون مهلت تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده است؟

خیر. با توجه به اینکه در هر ترم این دانشگاه از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، لذا تکمیل ظرفیت وجود نخواهد داشت.

حداقل معدل لازم برای قبولی در رشته حقوق دانشگاه تهران مرکز کدام است؟

برای قبولی در دانشگاه های تهران مرکز میزان تاثیر سوایق تحصیلی صفر می باشد.

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 98 در تمامی مقاطع تحصیلی برای شما مطالب مفیدی را ارائه نماییم. همچنین جدول رنکینگ دانشگاه آزاد را ارائه نمودیم تا در انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی – کارشناسی راحت تر تصمیم گیری نمایید. سوالات خود را می توانید با مشاورین ما مطرح نمایید.

منبع : رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد

 



:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 99

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ترم بهمن 99 شروع شد!

داوطلبانی که قصد شرکت در دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 99 را  دارند توجه داشته باشید که الان بهترین زمان ثبت نام است. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در دو مرحله انجام میگیرد که شما میتوانید الان اقدام به پیش ثبت نام کنید و بدانید که ثبت نام مانند سنوات گذشته از طریق سایت انجام میگیرد و شما در زمان مشخص شده میتوانید در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز شما میتوانید در زمان مشخص شده از طریق سایت azmoon.org  که سامانه قدیم و یا azmoon.iau.ac.ir سامانه جدید فرم ثبت نام خود را تکمیل کنید.

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی – اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد و ویرایش ثبت نام بدون آزمون آزاد از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 ( استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور – بهمن 99

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای هر یک از مقطع های کارشناسی و کاردانی با یکدیگر متفاوت خواهد بود لذا دانشجویان گرامی بخش ذیل را با دقت مطالعه نمایند تا مدارک مد نظر دانشگاه به منظور ثبت نام تهیه نموده سپس وارد سایت ثبت نام دانشگاه آزاد شوند.

مدارک ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

  1. اصل و کپی کارت ملی
  2. اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات
  3. اصل دیپلم فنی حرفه ای – کاردانش یا هنرستان
  4.  مدرک گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه و یا معافیت دائم
  5. تکمیل فرم های دفترچه ثبت نام
  6. تاییدیه تحصیلی
  7. شش قطعه عکس سه در چهار
  8. با توجه به تغییر مکرر مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور حتما قبل از مراجعه به مراکز ثبت نام یکبار مدارک را با مشاوران سازمان از طریق تلفن 9099072952 چک کنید.

مدارک ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

متقاضیانی که قصد ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند می بایست تمامی مدارک بالا را همراه داشته باشند فقط دوستانی که قصد ثبت نام کارشناسی پیوسته را دارند مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا پیش دانشگاهی جدید جهت ثبت نام الزامی است.

ضمنا کلیه متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند نیز می بایست مدرک کاردانی خود را به صورت کامل اخذ کرده باشند.

متقاضیان مذکر نیز توجه داشته باشند مدرک نظام وظیفه وی می بایست از پلیس +10 استعلام گردد.

جزئیات ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی ترم بهمن 99 امسال بر خلاف سال های گذشته بسیار زودتر از موعد در حال انجام گیری می باشد لذا متقاضیان محترم توجه داشته باشند با توجه به محدودیت در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در اولین فرصت با مرکز ثبت نام دانشگاه آزاد به شماره 9099072952 تماس بگیرند و امور ثبت نام خود را پیگیری نمایند.

ضمنا به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رسانیم سامانه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد از نشانی azmoon.org به نشانی azmoon.iau.ac.ir تغییر نشانی داده ضمنا در راستای رفاه حال متقاضیان محترم در صورتی که وارد نشانی قبلی نیز شوید به صورت خودکار به سیستم سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتقل خواهید شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 99-98

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی حدودا چند سالی است که ورود داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه ها را با سهولت رو به رو کرده،با توجه به اینکه ورود به دانشگاه های کشور تا پیش از این فقط از طریق ثبت نام کنکور 99 ممکن بود امروزه هر کدام از متقاضیانی که قصد تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی را داشته باشند می توانند صرفا با داشتن یک مدرک پایه به صورت بدون کنکور یا بر اساس سوابق تحصیلی وارد عرصه علم و پیشرفت شوند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تقریبا از سال 93 تا به امروز ادامه دارد،کلیه متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد را دارند می توانند با ارائه مدرک پایه و تکمیل روند ثبت نام بدون کنکور وارد دانشگاه شوند.کلیه متقاضیان توجه داشته باشند ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون فقط از طریق سیستم ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی یا سامانه ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن 98-99 به نشانی www.azmoon.org انجام می شود پس با توجه به این موضوع ثبت نام حضوری در هیچ یک از واحد های دانشگاه آزاد قابل انجام نیست،ضمنا مدارک پایه مورد نظر جهت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98-99 که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز قید شده برای مقطع کاردانی پیوسته،مدرک دیپلم فنی حرفه ای – هنرستان – دبیرستان و دیپلم فنی نظام قدیم،برای مقطع کاردانی ناپیوسته فقط مدرک پیش دانشگاهی قابل قبول است،برای مقطع کارشناسی ناپیوسته مدرک کاردانی مورد نیاز است و جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته که همه ساله بیشترین ثبت نام را به خود اختصاص می دهد فقط مدرک پیش دانشگاهی – دیپلم نظام قدیم نظری یا مدارک بالاتر نیز قابل قبول خواهد بود لازم به ذکر است جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته تبصره ای جهت ثبت نام بدون پیش دانشگاهی در دانشگاه آزاد نیز موجود است که داوطلبان می توانند جهت انجام امور ثبت نام از این تبصره نیز بهره مند گردند لازم به ذکر است سامانه ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن 98-99 دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org به صورت شبانه روزی فعال بوده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام یا تماس با مرکز ثبت نام (9099072952 – 9092305587 ) استان تهران)) مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند.

جهت اطلاع از جزییات بیشتر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 98-99 عضو کانال تلگرامی ایران تحصیل باشید

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور همواره از مهم ترین رویداد های تحصیلی در تقویم آموزشی کشور است که در هر سال تحصیلی در دو نیمسال یا همان ترم مهر و بهمن دانشجو می پذیرد ، اکثر متقاضیان پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد از داوطلبان کنکوری هستند که نتایج قابل قبولی در کنکور بدست نیاورده اند یا انتخاب رشته صحیحی نداشته اند که در رشته محل مورد نظر خود پذیرفته نشده اند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز همانند کنکور سراسری دارای مرحله انتخاب رشته خواهد بود شایان ذکر است داوطلبان محترم می توانند در بیست انتخاب مختلف به ترتیب اولویت جهت انتخاب رشته اقدام نمایند.

انتخاب رشته صحیح جهت ثبت نام بدون کنکور نیز مانند انتخاب رشته کنکور سراسری دارای اهمیت فراوانی است شایان ذکر است سوابق تحصیلی متقاضی تاثیر فراوانی در انجام ثبت خواهد داشت شایان ذکر است سوابق تحصیلی متقاضی تاثیر مستقیم و بسزایی در ثبت نام در اولویت های ابتدایی متقاضی خواهد داشت لذا در این راستا مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه آزاد امکان مشاوره انتخاب رشته و معرفی بازار کار و چارت درسی رشته های مختلف را برای متقاضیان ثبت نام از سراسر کشور فراهم نموده است شایان ذکر است متقاضیان محترم می توانند از سراسر کشور جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته با شماره های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 (تماس از استان تهران) تماس بگیرند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 99-98

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد هم از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند در ثبت نام شما موثر باشد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی معمولا دوبار در سال انجام می گیرد ، یک بار برای ورودی های نیمسال اول سال تحصیلی 98-99 یا همان ورودی های ترم مهر 98-99 و بار دیگر برای ورودی های نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 یا همان ورودی های ترم بهمن 98-99 از طریق سامانه ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن 98-99 به نشانی azmoon.org انجام می شود ضمنا زمان ثبت نام بدون کنکور مهر ماه از مرداد ماه آغاز شده و تا زمان شروع کلاس های نیمسال اول 98-99 یا همان اواخر مهر ماه ادامه خواهد داشت و زمان ثبت نام بدون آزمون آزاد برای ترم بهمن از اواخر آبان ماه آغاز شده و تا اواخر بهمن ادامه می یابد اما با توجه به اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال های مختلف تغییراتی داشته بهتر است که داوطلبان گرامی جهت اطلاع از زمان ثبت نام با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرند تا از زمان ثبت نام به صورت دقیق مطلع گردند ضمنا لازم به ذکر است در صوزتی که داوطلبان گرامی در مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام ننمایند ثبت نام وی در دانشگاه آزاد در این ترم عملا ناممکن خواهد بود لذا متقاضیان محترم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند جهت ثبت نام در زمان پیش ثبت نام دانشگاه آزاد که معمولا دو ماه قبل از زمان ثبت نام خواهد بود نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد نمایند تا در روند ثبت نام وی مشکلی بوجود نیاید.

داوطلبان گرامی جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 98-99 با مرکز ثبت نام ایران تحصیل تماس بگیرید

جدیدترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 99-98

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد برای سال 99-98 مطابق جدیدترین تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی دانشگاه آزاد اسلامی دستخوش تغییراتی قرار گرفت که لازم دانستیم اطلاعات و شرایط جدید ثبت نام را مطابق جدیدترین تغییرات در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی مطابق تصمیمات جدید به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود یعنی عامل مهم و حیاتی که تاثیر به سزایی در قبولی متقاضیان در دانشگاه آزاد خواهد داشت معدل کتبی و کل داوطلبان خواهد بود البته مشاوره انتخاب رشته آزاد داوطلبان گرامی نیز در پذیرش آن ها دخیل خواهد بود به عنوان مثال ضریب تاثیر معدل داوطلبانی که در رشته های متجانس با مدرک پایه خود ثبت نام نمایند بیشتر از داوطلبانی خواهد بود که در رشته های نامتجانس با مدرک پایه خود باشد.

پیرو قوانین جدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی متقاضیان موظف به انتخاب بیست کد رشته به ترتیب اولویت خواهند بود که با توجه به ظرفیت رشته و دانشگاه و سطح علمی داوطلب (معدل کتبی و کل مدرک پایه) در یکی از رشته های انتخابی خود قبول خواهد شد، با توجه به این داوطلبان گرامی می بایست در نحوه انتخاب رشته و شناخت رشته های موجود شناخت کافی را داشته باشند ضمنا متقاضیان محترم می توانند جهت بررسی بازار کار رشته های موجود و تجزیه و تحلیل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرند تا انتخاب درست از بین رشته های موجود داشته باشند ضمنا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در برخی رشته های جدید نیز ارائه می گردد که متقاضیان محترم می توانند با تماس با مرکز از جزییات و شرایط مطلع گردند.

جهت اطلاع از شرایط جدید رشته مامایی بدون کنکور – داروسازی بدون آزمون و ثبت نام بدون کنکور پرستاری اینجا کلیک کنید

جزییات و مقاطع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 99-98

ثبت نام بدون آزمون در چندساله گذشته متقاضیان بسیاری را داشته عده ای از این متقاضیان به علت کار و مشغله زندگی مدتی از تحصیل و دانشگاه دور بوده اند و از شرایط جدید پذیرش دانشگاه ها – تفاوت مدرک پاره وقت و تمام وقت – تفاوت دوره های روزانه و شبانه – شهریه رشته های بدون کنکور – شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه و… آشنایی کافی را ندارند لذا مرکز مشاوره ایران تحصیل شرایطی را فراهم آورده که تمامی متقاضیان بتوانند از هر نقطه کشور با مرکز ثبت نام دانشگاه آزاد با شماره های 9099072952 و 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرند و از تمامی قوانین و شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مطلع گردند.

به اطلاع می رسانیم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در تمامی زیر گروه های تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان در تمامی رشته ها انجام می گیرد متقاضیان محترم می توانند جهت ثبت نام بدون آزمون در واحد های دانشگاه آزاد پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به سامان ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن 99-98 به آدرس اینترنتی azmoon.org وارد شوند و یا با شماره های9099072952 تماس حاصل نمایند ضمنا لازم به ذکر است با توجه به تصمیمات جدید شورای عالی دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور رشته شیمی دارویی که تا سال گذشته جزو رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به حساب می آمد انجام نخواهد گرفت و این رشته از دفترچه حذف شده است.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته مهر و بهمن 99-98

متقاضیان محترم به اطلاع شما می رسانیم ثبت نام دانشگاه آزاد در ترم مهر و بهمن 99-98 در مقطع کاردانی بدون کنکور نیز انجام خواهد گرفت لذا متقاضیان محترم می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی نیز اقدام نمایند.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد اکثرا از رشته های فنی حرفه ای و هنرستان می باشد اگر بخواهیم به چند مورد از رشته های بدون کنکور کادانی دانشگاه آزاد اشاره کنیم می توانیم به رشته های زیر اشاره کنیم :

  • رشته حسابداری
  • رشته گرافیک
  • رشته تربیت بدنی
  • رشته الکترونیک برق صنعتی
  • رشته الکترونیک تاسیسات الکترونیکی
  • رشته الکترونیک عمومی
  • رشته نقشه کشی معماری
  • رشته نقشه کشی صنعتی
  • رشته نقشه کشی نقشه برداری
  • طراحی دوخت
  • گرافیک
  • و….

سامانه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر و بهمن 99-98

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته مهر و بهمن 99-99

پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته نیز انجام می گیرد منظور از مقطع کاردانی ناپیوسته همان مقطع کاردانی است اما داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند و علاقه مند به رشته های خاص هستند بیشترین متقاضیان این مقطع دانشگاهی را تشکیل می دهند ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در این مقطع در رشته های مختلفی انجام می گیرد که به چند نمونه از این رشته ها اشاره می کنیم :

  • رشته دامپزشکی
  • رشته آموزش و پرورش ابتدایی
  • رشته کاردانی علوم ورزشی
  • رشته کاردانی مدیریت بازرگانی
  • کاردانی فنی برق
  • کاردانی فنی مخابرات
  • کاردانی امور بانکی
  • کاردانی مدیریت گمرکی
  • و….

سامانه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر و بهمن 98-99

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته مهر و بهمن 99-99

از دیگر مقاطعی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در این مقطع انجام می گیرد مقطع کارشناسی ناپیوسته است ، مقطع کارشناسی ناپیوسته مختص داوطلبانی است که مدرک  کاردانی دارند و می خواهند ادامه تحصیل دهند این دسته از داوطلبان می توانند ابتدا مدرک کارشناسی ناپیوسته خود را اخذ کنند و سپس اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشند در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون یا با آزمون مشغول به تحصیل شوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های زیر ارائه می گردد :

سامانه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته مهر و بهمن 98-99

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته مهر و بهمن 99-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین متقاضی را در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دارد،چون تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری نتیجه مطلوب خود را نمیگیرند و یا به عبارتی در رشته مورد علاقه خود قبول نمی شوند برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد نظرشان از طریق ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته وارد می شوند،از جهتی می توان گفت تقریبا تمامی رشته هایی داوطلبان در کنکور تلاش می کنند که در این رشته ها قبول شوند به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد موجود است.

ضمنا لازم به ذکر است متقاضیان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد می توانند علاوه بر رشته های متجانس با مدرک پیش دانشگاهی خود در رشته های زیر گروه های دیگر نیز انتخاب رشته کنند و این موضوع نیز کمک به سزایی به داوطلبانی دارد که در انتخاب رشته دبیرستان به درستی انتخاب رشته ننموده اند،از جمله رشته های پرمتقاضی این زیر گروه رشته های زیر می باشند:

  • رشته مهندسی عمران
  • رشته مهندسی برق
  • رشته مهندسی مکانیک
  • رشته مهندسی صنایع
  • رشته مهندسی معماری
  • رشته مهندسی IT
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت امور بانکی
  • مدیریت دولتی
  • حسابداری
  • حقوق
  • فقه و حقوق اسلامی
  • مترجمی زبان
  • و…..

سامانه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته مهر و بهمن 98-99

مطالب مرتبط :

رشته ساخت پروتز های دندانی

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

پیش ثبت نام علمی کاربردی

پیراپزشکی بدون آزمون

azmoon.net

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99

ثبت نام بدون کنکور آزاد ترم مهر 99

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن ماه ، مدارک ثبت نام کاردانی بدون کنکور ، مدارک ثبت نام کارشناسی بدون کنکور ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، سامانه  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تمامی سوالاتی  که در ذهن شما عزیزان ایجاد میشود را در بر گرفته و هدف از این مقاله پاسخگویی به سوالات ذهن شما است.داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثت نام را از دست ندهید چرا که در صورت پر شدن ظرفیت سامانه ثبت نام نیز بسته خواهد شد.

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام کنکور 99

زمان ثبت نام کنکور 99

داوطلبینی که قصد شرکت در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد را دارند میتوانند در کنکور 99 بهمن ماه اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام کنکور 99 مانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که انجام ثبت نام برای آن دسته از داوطلبانی که سال سوم نظام جدید  یا فارغ التحصیل می باشند امکان پذیر خواهد بود.

سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلبینی که از ثبت نام جا ماد اند و یا به هر دلیلی نتوانستند بهمن ماه اقدام به ثبت نام نمایند ثبت نام مجدد کنکور سراسری را قرار دادند که زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری معمولا در اسفند ماه همزمان با ویرایش اطلاعات ثبت نامی های بهمن انجام میگیرد و جاماندگان از ثبت نام میتوانند بهمن ماه اقدام کنند. مهلت قرار داده شده برای ثبت نام در سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 برای تمامی رشته ها به مدت 8 روز می باشد. 

 

نحوه ثبت نام کنکور 99

 

نحوه ثبت نام کنکور

 

کلیه داوطلبانی که از سال 84 به بعد گواهی دیپلم خود را دریافت نموده اند، مشمول طرح تاثیر مثبت معدل بر کنکور می شوند. به همین دلیل  این دسته از داوطلبان لازم است قبل از انجام ثبت نام ، با استفاده از  راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. دریافت این کد برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد و در صورت عدم دریافت و یا وارد ننمودن آن ثبت نام آنان کامل نخواهد بود.

از دیگر موارد لازم برای ثبت نام کنکور 99 لازم است می توان به موضوع هزینه ثبت نام اشاره نمود. خرید کارت اعتباری برای کلیه داوطلبانی که مایل به ثبت نام می باشند الزامی است و هر یک از متقاضیان می توانند با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، نسبت به خرید این کارت اقدام نمایند پس از پرداخت شماره سریالی در اختیار قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می توانید به سامانه ثبت نام راه یابید.

سایر اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام شامل اطلاعات هویتی دانش آموزان می باشد. توصیه همیشکی و مهم ما به تمامی داطلبان عزیز این است که حتما قبل از ثبت نام نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام نمایید و به دقت به مطالعه آن بپردازید. زیرا هر گونه خطا و اشتباهی در این رابطه می تواند تخلف محسوب شود و برابر با قوانین  و مقررات با داوطلب خاطی برخورد شد.

 

برای اطلاع از روش صحیح درس خواندن کنکور کلیک کنید.

 

نکات لازم برای ثبت نام کنکور 99

 

یکی از اشتباهاتی که داوطلبان به هنگام ثبت نام در سامانه ثبت نام کنکور سراسری  دارند، به موضوع عدم مطالعه دفترچه ثبت نام باز می گردد. این دسته از داوطلبان متاسفانه بدون توجه به قوانین به انجام ثبت نام اقدام می نمایند. و پس از پذیرش دچار مشکل می شوند. به همین دلیل توصیه می نماییم که ابتدا دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه نموده و پس از آن به پر کردن فرم ثبت نام اقدام نمایید.

با توجه به تاثیر معدل بر کنکور سراسری در وارد نمودن معدل خود نهایت دقت عمل را داشته باشید. زیرا یکی از ملاک هایی که برای رتبه شما در نظر گرفته می شود، به موضوع معدل داوطلبان باز می گردد. به همین دلیل حتی با وجود اشتباهات سهوی داوطلبان از سوی سازمان سنجش هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته شدنی نیست و به همین دلیل قبولی آنان لغو خوهد گردید.

با توجه به اینکه ثبت نام کنکور 99 در برخی از مراکز کافی نت ها صورت می پذیرد، به همین دلیل ممکن است در علامت زدن علاقه مندی ها و… شما اشتباهاتی داشته باشید و همین مسئله موجب شود که از ثبت نام انتخاب رشته در برخی از دانشگاه های خاص همانند تربیت معلم و… دچار مشکل شوید و نتوانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

 

جه اطلاع از رتبه لازم برای رشته پرستاری کلیک کنید.

 

سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99

 

سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99

 

همانطور که می دانید با توجه به ادغام برگزاری کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد در سال های اخیر ، برای ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها ، می توانید با استفاده از سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 که در واقع سامانه سنجش و آموزش کشور می باشد، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که هیچ یک از مراحل ثبت نام به صورت حضوری صورت نخواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است که این نکته را به داوطلبان تاکید نماییم که سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 مختص به ثبت نام دانشگاه ها آزاد تنها برای رشته های با آزمون این دانشگاه می باشد. زیرا زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته های با آزمون متفاوت خواهد بود. همچنین ثبت نام برای رشته های بدون آزمون در خود سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت جداگانه صورت خواهد پذیرفت.

هرگونه سوال در رابطه با ثبت نام کنکور 99 و همچنین تغییرات ایجاد شده برای ثبت نام را با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل قابل دریافت می باشد. همچنین هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از اتصال به سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشند ، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

اونایی که نتونستن ویرایش انجام بدن اونم اشتباهی نظام قدیم رو به سالی واحدی تبدیل نکردن وضعیتشون چیه آیا میشه موقع گرفتن کارت ورودی به جلسه این کار انجام بدن؟

این امکان ممکن است وجود داشته باشد که سازمان سنجش برای داوطلبان  ویرایش اطلاعات را در نظر بگیرد. به همین دلیل می توانید قبل از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ، در سامانه سنجش و آموزش کشور درخواست خود را به ثبت برسانید و یا آنکه با مشاورین و متخصصین ما برای انجام این درخواست تماس حاصل نمایید.

آیا منابع کنکور سراسری و آزاد یکسان است؟

بله. با توجه به اینکه این کنکور ادغام شده است و در یک زمان برگزار می گردد، به همین دلیل هر یک از داوطلبان لازم است برای قبولی در این آزمون به مطالعه دقیق کلیه منابع مطالعاتی بپردازند. اما با توجه به اینکه پذیرش در دانشگاه آزاد راحت تر از سایر دانشگاه ها می باشد، به همین دلیل داوطلبان عزیز برای پذیرش در دانشگاه های آزاد نیازمند رتبه و تراز پایین تری  می باشند.

 

چه اطلاعاتی رو موقع گرفتن کارت ورود به جلسه می تونیم ویرایش کنیم؟

برای کنکور 99 از کجا شروع کنم؟

برای پرستاری دانشگاه آزاد و دولتی منطقه ۲ (شهرکرد) حداقل چه ترازی نیازه ؟

من توی عکس فرم ثبت نام کنکور 99 خال روی صورتمم افتاده و به شدت واضح است.آیا این مشکلی ایجاد میکنه؟

اگ سهمیه داشته باشیم و موقع ثبت نام لحاظ نکرده باشیم میتونیم از سهمیه استفاده کنیم؟ راهی هست؟

ببخشید میشه اطلاعات ثبت نام رو مشاهده کنیم ؟راهی هس الان ک فرصت تموم شده؟

 

جهت کسب اطلاع بیشتر در این رابطه و دریافت سوال بیشتر با مشاورین ما به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نماید.

 

مطالب مرتبط :

افزایش سرعت تست زنی کنکور

برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟

بودجه بندی کنکور ریاضی 99

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید !

ثبت نام کنکور 99

سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99

 خلاصه مقاله : هدف از این مقاله که شامل ثبت نام کنکور 99 ، زمان ثبت نام کنکور 99 ، نحوه ثبت نام کنکور 99 ، نکات لازم برای ثبت نام کنکور ، سامانه ثبت نام کنکور میباشد ارائه راهنمایی های لازم برای شما کنکور های عزیز بود که متوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

 

منبع : ثبت نام کنکور 99

 



:: برچسب‌ها: کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور 99-98

ثبت نام رشته های پرستاری بدون کنکور در نهایت تصویب شد. به دلیل کمبود نیروی انسانی در کادر پرستاری ثبت نام رشته های پیراپزشکی نهایی شد. رشته های پیراپزشکی که شامل پرستاری ، علوم آزمایشگاهی ، بهداشت دهان و دندان و ... میباشد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی و معدل نهایی شد.

داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور 99-98 در دو مرحله انجام میگیرد که مرحله پیش ثبت نام و مرحله نهایی در زمان اعلام شده از طریق سامانه انجام میگیرد و شما با دارا بودن شرایط میتوانید اقدام به ثبت نام کنید.

پیرو این اطلاعیه کلیه متقاضیان محترمی که قصد تحصیل و اشتغال در حوزه پیراپزشکی را دارند می توانند جهت ثبت نام ترم مهر و بهمن 99 و اطلاع از رشته محل ها از سراسر کشور با شماره های مرکز ثبت نام و مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب.

9099072952 – تماس از تلفن ثابت سراسر کشور

9092305587 – تماس از تلفن ثابت استان تهران

پرستاری بدون کنکور از رویا تا واقعیت!

پرستاری بدون کنکور برای بار اول سال 1395 از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری از بخش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی متقاضیان انجام پذیرفت که متقاضیان این رشته و دیگر رشته های پیراپزشکی در سال 95 با شرایط ویژه در این رشته ها پذیرفته شده و وارد این حرفه ها شدند در سال های 96 و 97 با توجه به عدم انتشار دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از جانب سازمان سنجش تعداد زیادی از داوطلبان پرستاری بدون آزمون از پذیرش در این رشته جا ماندند که امسال می توانند اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور پرستاری  99به صورت اینترنتی انجام می گیرد ضمنا کلیه متقاضیان محترم می توانند جهت تکمیل روند ثبت نام بدون کنکور پرستاری و اطلاع از لیست شهرهای پرستاری بدون کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی تماس حاصل نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

آیا امکان تحصیل در رشته ی پرستاری بدون کنکور وجود دارد؟

 

ثبت نام پرستاری بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط دقیق ثبت نام پرستاری بدون کنکور 99 –  شهریه پرستاری بدون کنکور 99 و ثبت نام مامایی بدون آزمون با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

شماره تماس : 9099072952(سراسر کشور) – 9092305587 ( استان تهران) تماس همه روزه از 8 صبح تا 1 شب.

 

بلی …. برای پذیرش بدون کنکور در این رشته باید شرایط خاص داشت و هر کسی امکان پذیرش بدون آزمون را نخواهد داشت یکی از رشته هایی که اکثر داوطلبان رشته ی تجربی برای قبولی در آن تلاش می کنند رشته پرستاری است. رشته ی پرستاری از مجموعه ی رشته های علوم پزشکی _پیراپزشکی می باشد که دانشجویان این رشته نقش مراقبتی و بالینی از بیمار را عهده دار هستند.

رشته پرستاری دارای محبوبیت فراوانی بین رشته های تحصیلی است که سبب شده برخی دانشگاه های کشور اقدام به پذیرش بدون کنکور این رشته تحصیلی کنند.پرستاری بدون کنکور در چند سال اخیر در دانشگاه ها ارائه می شود.

 

جهت اطلاع از شرایط پزشکی بدون کنکور 99 روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

پذیرش کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور _ شرایط پذیرش

1_ داوطلب پذیرش در این رشته ها باید بومی منطقه تحصیل باشد.منظور محل اخذ دیپلم می باشد.

2_ دانش آموختگان مقاطع کاردانی _ کارشناسی _ کارشناسی ارشد و دکترا حق پذیرش در این مقطع را ندارند مگر با پرداخت شهریه.

داوطلبان پذیرش باید دارای حداقل 18 سال و حداکثر 24 سال سن باشند.

3_ داوطلبان باید دارای گواهی سلامت پزشکی به منظور عدم نقص عضو باشند.

4_قبولی داوطلب از بخش کمیته پذیرش با توجه به سوابق تحصیلی و مصاحبه.اشراف کامل بر رشته و دلیل انتخاب این رشته و برخی موضوعات مربوطه از الزامات قبولی در بخش کمیته مذکور می باشد و پذیرش بصورت نیمه متمرکز است.

5_ اگر داوطلب رشته پرستاری بدون آزمون و رشته های دیگر متاهل باشد ملزم به ارائه رضایت همسر به صورت کتبی می باشد.

6_داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های ایثارگری و شاهد اند باید گواهی مربوطه را از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه تهیه کنند.

 

جهت اطلاع از رتبه قبولی در رشته پرستاری اینجا کلیک کنید

 

مدارک ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور 99

1_ داوطلب پذیرش باید تقاضانامه کتبی مبنی بر تقاضای ثبت نام را به دانشگاه مربوطه ارائه دهد.

2_ ارائه اصل آخرین مدرک تحصیلی برای دانش آموختگان نظام جدید دیپلم و پیش دانشگاهی و برای دانش آموختگان نظام قدیم ارائه مدرک چهارساله مبنی بر اخذ مدرک دیپلم.

3_ارائه اصل مدرک شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن اگر شناسنامه داوطلب پذیرش دارای توضیحات باشد ضمیمه کردن توضیحات لازم است.

4_اصل کارت ملی داوطلب و ارائه کپی پشت و روی کارت ملی

5_ارائه شش قطعه عکس پرسنلی 3*4 پشت نویسی شده

6_ارائه گواهی مبنی بر بومی بودن و مقبولیت داوطلب طبق نظر شورایاری های شهر یا روستای مربوط به محل سکونت داوطلب که به تایید نظر کارشناسان بخش کمیته پذیرش رسیده باشد.

 

شرایط فارغ التحصیلی متقاضیان پذیرش رشته پرستاری بدون کنکور

1_به جز دانش آموختگان دوره ی فراگیر استعداد های درخشان که شهریه پرداخت می کنند بقیه ی دانشجویان ملزم به انجام تعهد خود بر دانشگاه محل مبنی بر تعهد خدمت به مدت 3 برابر مدت تحصیل خود می باشند.

2_پس از پایان تعهد خدمت دانش جویان میتوانند فارغ التحصیل شوند.

 

ثبت نام پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

بسیاری از دانشجویان سوال می کنند که آیا می توان بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی پرستاری مشغول به تحصیل شد؟ در مورد این سوال باید بگوییم بلی از ثبت نام آزمون وزارت بهداشت و درمان برای دانشجویانی که دارای شرایط استعداد های درخشان باشند این امکان وجود دارد.

 

نحوه ی ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور 99

 

جهت ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور – رشته اتاق عمل بدون کنکور  _ ثبت نام کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور _ آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور و آگاهی از دیگر رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با مرکز مشاوره پیراپزشکی ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952 پاسخکویی 8 صبح تا 1 شب.

 

 

نحوه ی ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور 99

دانشجویان متقاضی ثبت نامی که دارای شرایط مذکور باشند میتوانند برای ثبت نام و آگاهی از شرایط دقیق و زمان ثبت نام با مرکز کشاوره پیراپزشکی ایران تحصیل تماس حاصل کنند. شماره تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با: 9099072952 از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

دانشگاه هایی دانشجو ارشد پرستاری بدون کنکور جذب می کنند

طبق سنوات گذشته هر کدام از دانشگاه ها که ظرفیت خالی برای پذیرش دانشجو در رشته پرستاری بدون کنکور داشته باشند به وزارت بهداشت اعلام می کنند و وزارت بهداشت از طریق ثبت نام آزمون اقدام به جذب دانشجویان استعداد های درخشان کرده و به مرکز مربوطه معرفی می کند.

 

شرایط دانشجویان استعداد درخشان برای ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور

اولین شرط برای پذیرش پرستاری بدون کنکور 99 در کارشناسی ارشد امتیازی است که دانشگاه محل تحصیل دانشجو به وزارت بهداشت اعلام می کند و وزارت بهداشت طبق آمار دریافتی از دانشگاه های محل تحصیل دانشجویان به تعداد ظرفیت موجود از دانشجویانی که دارای بالاترین امتیاز هستند دانشجو می پذیرد.

نکته دیگر این که دانشجویان دانشگاهی که اقدام به جذب می کنند اگر متقاضی ثبت نام باشند در اولویت قرار دارند حتی اگر امتیاز پایین تری نسبت به دانشجویان دیگر داشته باشند.

اگر امتیاز دو دانشجو برای پذیرش برابر باشد دانشجویی که دارای معدل بالاتریست در اولویت قرار خواهد گرفت.

 

 

جهت ثبت نام پرستاری بدون کنکور 99 – ثبت نام کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور – آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور و اطلاع از دیگر رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952پاسخکویی 8 صبح تا 1 شب

مطالب مرتبط :

منبع : پرستاری بدون کنکور 99-98



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99

ثبت نام آزمون نظام مهندسی آغاز شد. داوطلبین عزیزی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند بدانید که ثبت نام همانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانید از طریق سامانه  www.inbr.ir اقدام به ثبت نام نمایید همچنین کسانی که عضو نظام مهندسی استان خود هستند و دارای کد نظام مهندسی میباشند نیز میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند. مهندسین محترم توجه داشته باشید جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی باید کارت اعتباری خریداری نمایید که خریداری این کارت از طریق سامانه انجام میگیرد و پس از خریداری کارت میتوانید جهت ثبت نام اقدام کنید. لازم به ذکر است  که ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99  از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک صورت می‌پذیرد و هدف از شرکت در این آزمون اخذ پروانه نظام مهندسی می باشد.

نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

 

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 و زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 ، منابع معتبر در تمامی رشته ها و همچنین انجام ثبت نام و دریافت کلید سوالات نظام مهندسی 98 ، بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

زمان ثبت نام نظام مهندسی 98

زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 در دو دوره می‌باشد. زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 در دوره اول از اواخر بهمن ماه آغاز می‌گردد و تا دهه اول اسفند ادامه می‌یابد. با توجه به شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 و مدارکی که باید در ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 ضمیمه گردد، چنانچه مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد بایستی قبل از  پایان مهلت ثبت نام این نواقص را برطرف نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 در دوره دوم در اردیبهشت ماه صورت می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده با توجه به سامانه ثبت نام، اقدامات لازم را انجام دهند. در نحوه ثبت نام و همچنین مدارک و .. تفاوتی بین دو دوره وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است روند ثبت نام در آزمون نظام مهندسی با سایر آزمون‌ها دارای تفاوت‌هایی می‌باشد.

با توجه به راه اندازی سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ایران تحصیل که موجب سهولت کار داوطلبان و همچنین انجام به موقع در زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 می‌گردد ؛ داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98  از این سامانه استفاده نمایند ، بنابراین ثبت نام با توجه به مهلت تعیین شده و تخصص مشاورین ما ، رضایت مهندسین عزیز را برای قبولی در این ثبت نام محقق می سازد. جهت استفاده از این سامانه می توانید با شماره های 9099072952 و 9092305587 ( استان تهران)  تماس حاصل نمایید.

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 صرفا از طریق سامانه INBR.IR صرفا به صورت الکترونیکی در دو نوبت انجام می گیرد

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی 98

 

منابع آزمون نظام مهندسی 98 نیز با توجه به رشته ها و گرایش های مختلف متفاوت می باشد. بدیهی است منابع برای کلیه رشته های مذکوری که می توانند در ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 شرکت نمایند، مشخص گردیده است. در ادامه، منابع برخی از رشته ها  گرایش ها را برای شما ذکر می نماییم.

 

منابع آزمون نظام مهندسی 98 رشته عمران ، گرایش محاسبات

مباحث

سال انتشار

مبحث ششم ( بارهای وارد بر ساختمان )

(1392) به همراه غلط نامه

مبحث هفتم ( پی و پی‌سازی )

(1392)

مبحث هشتم ( طرح و اجرای ساختمان‌های با مصالح بنایی)

(1392)

مبحث نهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های بتن‌آرمه )- ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد

(1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه

مبحث دهم ( طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی )

(1392) به همراه غلط‌نامه مربوطه

مبحث یازدهم ( طرح و اجرای صنعتی ساختمان )

(1392)

آئین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله ( استاندارد 2800-)

ویرایش چهارم

اصول و مبانی تحلیل سازه‌ها

(در حد اطلاعات عمومی و دانشگاهی)

مكانیك خاك- گودبرداری و سازه های نگهبان

 
   

 

منابع آزمون نظام مهندسی 98 رشته تاسیسات مکانیکی ، گرایش طراحی

مباحث

سال انتشار

 مبحث سوم: حفاظت ساختمانها در مقابل حریق

(۱۳۹۵)

 مبحث چهاردهم: تاسیسات مکانیکی

(۱۳۹۱)

 مبحث پانزدهم: آسانسورها و پلکان ­برقی

(۱۳۹۲)

 مبحث شانزدهم: تاسیسات بهداشتی

(۱۳۹۱)

 مبحث هفدهم: لوله‌کشی گاز طبیعی

(۱۳۸۹)

 مبحث نوزدهم: صرفه‌جویی در مصرف انرژی

(۱۳۸۹)

 مبحث بیست و یکم: پدافند غیرعامل

(۱۳۹۵)

 مبحث بیست و دوم: مراقبت و نگهداری از ساختمان­ها

(۱۳۹۲)

 

مهم ترین منبع پس از ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

مهم ترین کتاب های راهنمای مباحث مقررات ملی ساختمان

  • نشریه ۱۲۸ سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی کشور
  • مبانی ترمودینامیک، مکانیک سیالات و انتقال حرارت
  • اطلاعات عمومی تاسیسات مکانیکی در مراجع علمی و فنی معتبر بین المللی
  • تذکر ۱: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان است.
  • تذکر ۲: آخرین نسخه معتبر مدارک و منابع فنی و مباحث مقررات ملّی ساختمان اعلام شده ملاک عمل است.
  • تذکر ۳: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملّی ساختمان و سایر مدارک فنی از جمله کتاب­ های راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملّی ساختمان ملاک عمل است.

 

شاخه های اصلی ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

به طور مختصر در بندهای ابتدایی در رابطه با رشته های مجاز به ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 اشاره شد. اما با توجه به سوالاتی که در رابطه با شاخه ها و گرایش های مختلف که قصد شرکت در ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 را دارند ممکن است مطرح شود. بنابراین در این پارگراف به صورت کامل به شاخه ها و گرایش های مختلف اشاره می گردد.

  1. مهندسی عمران (سه گرایش) :

آزمون نظام مهندسی عمران نظارت

آزمون نظام مهندسی عمران اجرا

آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات

  1. مهندسی تاسیسات مکانیکی (دو گرایش) :

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی نظارت

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی طراحی

  1. مهندسی معماری (سه گرایش) :

آزمون نظام مهندسی معماری نظارت

آزمون نظام مهندسی معماری اجرا

آزمون نظام مهندسی معماری طراحی

  1. مهندسی تاسیسات برقی (سه گرایش) :

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی

  1. آزمون نظام مهندسی ترافیک
  2. آزمون نظام مهندسی شهرسازی
  3. آزمون نظام مهندسی نقشه‌برداری

متقاضیان گرامی می توانند جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی در هز یک از شاخه های مذکور می توانند با مرکز ثبت نام آزمون نظام مهندسی ایران تحصیل تماس حاصل نمایند و ضمن انجام امور ثبت نامی خود از مشاوره قبولی در آزمون نظام مهندسی 98 و اطلاع از بهترین منابع آزمون مطلع گردند.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98

مهندسان محترمی که در ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 شرکت نموده‌اند و مدارک آن‌ها تائید گردیده است. همچنین با مطالعه دقیق منابع آزمون نظام مهندسی، توانسته‌اند در آزمون عملکرد مناسبی را داشته باشند، در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98 می‌توانند منتظر اعلام نتایج باشند. زمان اعلام نتایج برای کلیه رشته‌ها معمولاً 3 یا 4 ماه پس از برگزاری آزمون می‌باشد.

همانند سال‌های گذشته و مشابه با مراحل ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 که به صورت اینترنتی صورت می‌پذیرد، اعلام نتایج نیز به صورت الکترونیک قابل مشاهده می‌باشد. لذا داوطلبان عزیز از مراجعه به دفاتر نظام مهندسی جهت اخذ نتایج اکیداً خودداری نمایند.

کلیه مهندسان عزیز می توانند جهت راهنمایی در رابطه با مشاهده نتایج و همچنین چگونگی پذیرش در این آزمون با مشاورین ایران تحصیل که شمار های آن در زیر درج گردیده است تماس حاصل نمایند. متقاضیان توجه داشته باشند که با توجه به مشکلاتی که در سال های اخیر برای داوطلبان در رابطه با اشتباهاتی که در ثبت نام آزمون نظام مهندسی صورت پذیرفته است و جهت جلوگیری از این اشتباهات، به سامانه ایران تحصیل در زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 مراجعه نمایند. کلیه مراحل ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 از طریق این سامانه قابل انجام خواهد بود.

 

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 و زمان ثبت نام نظام مهندسی 98 ، منابع معتبر در تمامی رشته ها و همچنین انجام ثبت نام و دریافت راهنمایی های لازم، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

خلاصه مطلب : این مقاله که شامل ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99 ، زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی  ، منابع ازمون  در رشته های مختلف و تمامی عناوین مربوط به آزمون نظام مهندسی است قصد داشتیم را راهنمایی لازم را ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. شما داوطلبین عزیز میتوانید در زمان اعلام شده اقدام به ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که زمان  ثبت نام را از دست ندهید چرا که  در صورت بسته شدن سایت ثبت نام انجام نمیگیرد.  

بیشتر بخوانید

چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟

روش تست زنی آزمون نظام مهندسی

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق 98

منابع مکانیک نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی 98

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

پذیرش ارشد استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

نرخ شهریه دانشگاه آزاد

رشته های ارشد بدون کنکور

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

منبع : ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون نظام مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مهر و بهمن 99

اعلام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن و بهمن 99 اعلام شد.  پس از جلساتی که برای رشته های دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد در نهایت لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 -99 ارائه شد. داوطلبینی که در رشته های ریاضی – تجربی – انسانی و سایر رشته ها قصد ادامه تحصیل در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی  دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند با دریافت دفترچه پذیرش و مطالعه آن از رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مهر و بهمن با خبر شده و سپس با تصمیمی درست از طریق سامانه  اقدام به ثبت نام نمایند.

 

متقاضیان محترم می توانند جهت ثبت نام ترم مهر و بهمن 99 و اطلاع از رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 99 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت همه روزه از 8 صبح الی 12 شب با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

9099072952 (تماس از سراسر کشور)

9092305587 (تماس از استان تهران)

 

 

به کلیه متقاضیان محترم ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی توصیه می کنیم حتما قبل از ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی با مرکز ثبت نام تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد نحوه ثبت نام – شرایط پذیرش – لیست رشته ها و … را داشته باشید مشاوران مرکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می باشند.

 

 

 

 

جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در تمامی واحد ها – اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

9099072952(تلفن ثابت سراسر کشور)

9092305587 ( تلفن ثابت استان تهران)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر و بهمن 99-99 از طریق کافی نت ها مجاز نخواهد بود

 

 

 

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی 99-99

 

 

 

پیرو آخرین اطلاعیه سامانه سنجش آموزش کشور پذیرش در مورد پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در تمامی زیر گروه های موجود انجام خواهد گرفت ، تمامی دانش آموزان فارغ التحصیل از دبیرستان ها – هنرستان ها در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانند در این رشته های ثبت نام نمایند علاوه بر این تمامی متقاضیان محترم که چندین سال از فارغ التحصیلی آن ها می گذرد نیز می توانند در این مرحله از ثبت نام وارد دانشگاه علمی کاربردی شوند.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در چهار زیر گروه صنعت – مدیریت – کشاورزی و هنر موجود می باشد که در هر یک زیر گروه های موجود به چند مورد از رشته ها اشاره خواهیم نمود :

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی – گروه صنعت

 

 

  • رشته ICT
  • رشته اویونیک هواپیما
  • رشته برق انتقال
  • برق خودروهای زرهی
  • برق صنعتی
  • برق مترو
  • تاسیسات الکترونیکی
  • رشته برق – توزیع
  • ارتباطات فنی
  • تجهیزات تصویربرداری
  • کاردانی فنی کنترل
  • رشته ارتباطات داده های مخابرات
  • رشته انتقال رادیویی مخابرات
  • رشته کابل و فیبر نوری مخابرات
  • رشته بازرسی جوش سازه های فلزی
  • رشته مخابرات مترو
  • رشته جوشکاری
  • رشته ریخته گری طلا و جواهر
  • رشته ورق کاری طلا و جواهر
  • رشته تولید آلومینیوم متالوژی
  • رشته ریخته گری متالوژی
  • رشته آسانسور و پله برقی
  • رشته ابزار دقیق
  • رشته تعمیر و نگهداری هواپیما
  • رشته کنترل فنی کیفیت خودروها
  • رشته کنترل فنی قطعه های الکترونیکی
  • رشته گازرسانی
  • رشته فنی مهندسی لوازم خانگی
  • رشته تاسیسات مکانیکی ساختمان ها
  • رشته مکانیک ماشین افزار
  • رشته مکانیک نیروگاه های حرارتی
  • رشته مکانیک خودرو
  • رشته نقشه کشی صنعتی
  • رشته مکانیک توربین های گازی
  • رشته مونتاژ سیستم های مکانیکی
  • رشته مکانیک مترو
  • رشته پمپ و کمپرسورها
  • رشته تحهیزات ثابت فرایندی
  • رشته بازساری رایانه ای
  • رشته شبکه های کامپیوتر
  • رشته تعمیر و نگهداری تجهیزات دفاعی
  • رشته IT – فناوری اطلاعات
  • رشته خدمات الکترونیکی شهر
  • رشته رسانه در زیر گروه IT
  • رشته سیستم های کامپیوتری
  • رشته نرم افزار های کامپیوتری زیر شاخه برنامه سازی کامپیوتر
  • رشته شهرسازی
  • رشته راه آهن
  • رشته عمران زیر شاخه امور پیمان ها
  • رشته ترافیک شهری در گروه عمران
  • رشته تونل سازی در گروه عمران
  • رشته خطوط مترو و ابنیه در زیر گروه عمران
  • رشته های علمی کاربردی سازه های آبی
  • رشته سازه های پیش ساخته در زیر گروه عمران
  • رشته سازه های مترو در زیر گروه عمران
  • رشته کاردانی عمران – شبکه و تصفیه خانه های فاضلااب
  • رشته نقشه برداری مسیر در زیر گروه عمران
  • رشته منابع آب های زیر زمینی
  • رشته نگهداری و مرمت ساختمان
  • رشته معماری روستایی
  • رشته معماری شهری
  • رشته بتن در امور عمرانی
  • رشته نقشه برداری کارگاهی
  • رشته ممیزی انرژی ساختمان
  • رشته تولید سرامیک
  • رشته کنترل کیفیت سیمان های ساختمانی
  • رشته استخراجات معدنی
  • رشته ایمنی فرودگاهی زمینی
  • رشته کار و حفاظت فنی ایمنی
  • رشته ایمنی مترو
  • رشته فنی تجهیزات پزشکی اتاق عمل
  • تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
  • رشته فنی تجهیزات پزشکی کنترل عفونی و استریلیزاسیون
  • رشته صنایع دارویی کنترل کیفیت دارو
  • رشته انتقال خون نجوه نگهداری و انتقال
  • رشته تولید دارو
  • رشته خلبانی PPL
  • رشته دسیپچری پرواز
  • رشته لجستیک قطعات خودرویی
  • شیمی آزمایشگاهی
  • رشته تولید و فرآوری نفت
  • رشته شیمی غذایی
  • رشته تولید مبلمان
  • رشته نساجی
  • رشته تولید فرش های ماشینی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی معرفی حضور متقاضیان محترم گردید شایان ذکر است برخی رشته های جدید نیز در چند روز آتی به این رشته های اضافه خواهند شد که توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدامی جهت ثبت نام و انتخاب رشته نمایید با مشاوران مرکز ثبت نام تماس حاصل نمایید تا از لیستت رشته های جدید نیز مطلع گردید.

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی مدیریت

رشته های مدیریت دانشگاه علمی کاربردی

  • رشته مهمانداری هواپیما
  • رشته دارویاری
  • رشته امور تعاون
  • رشته امور حج و زیارت
  • رشته امور دهیاری و شوراها
  • رشته بهداشت واحد های صنفی
  • رشته مدیریت خدمات پس از فروش خودرو ها
  • رشته امور اداری در زیر گروه مدیریت
  • رشته مدیریت تشریفات
  • رشته امور دفتری و مدیریت
  • رشته بهره وری واحدهای صنفی
  • رشته سرپرستی مجتمع های تجاری
  • رشته مدیریت محله ها
  • رشته تاکسیرانی
  • رشته ثبت احوال
  • رشته مشاوره حقوقی اصناف
  • رشته معاضدت قضایی حقوق
  • رشته ضابطین قضایی حقوق
  • رشته حقوق ثبتی
  • رشته خدمات قضایی حقوق
  • رشته دستیاری قضایی خقوق
  • رشته شورای حل اختلاف
  • رشته نگارش حقوقی در زیر گروه حقوق
  • رشته اصلاح و تربیت
  • رشته کودکیاری
  • رشته مددکاری خانواده
  • رشته مددکاری کودک
  • رشته مددکاری سالمندان
  • رشته مشارکت های مردمی
  • رشته مطب داری
  • رشته تربیت مربی پیش دبستانی
  • رشته تربیت مربی مهدکودک
  • رشته امداد و نجات
  • رشته خدمات بندری
  • جمع آوری اطلاعات نظامی
  • رشته حفاظت اطلاعات سازمانی
  • رشته عملیات ویژه انتظامی
  • کاردانی حرفه ای امور بانکی
  • رشته های علمی کاربردی
  • رشته امور بورس
  • رشته امور بیمه
  • رشته بازاریابی
  • رشته بازرگانی امور گمرکی
  • رشته انبارداری
  • رشته حسابداری دولتی
  • رشته حسابداری مالیاتی
  • رشته حسابرسی
  • رشته مدیریت کسب و کار
  • رشته تربیت بدنی
  • کاردانی حرفه ای آرایش زنانه
  • رشته پیرایش مردانه

برخی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در زیر گروه مدیریت و خدمات اجتماعی را معرفی کردیم متقاضیان گرامی که قصد ثبت نام در رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در هر یک از واحد های موجود را دارند می توانند جهت اطلاع از اینکه در هر یک از واحد ها کدام یک از رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ارائه می گردد با مرکز ثبت نام تماس بگیرند.

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی فرهنگ و هنر

 

 

 

  • رشته امور فرهنگی
  • رشته ویراستاری
  • رشته کتابداری
  • رشته امور موزه
  • رشته تبلیغات
  • رشته روابط عمومی
  • رشته تربیت مربی قرآن کریم
  • رشته فرهنگ کودک و نوجوان
  • رشته مداحی
  • رشته خبرنگاری
  • رشته مترجمی زبان اسپانیایی
  • رشته مترجمی زبان انگلیسی
  • رشته مترجمی زبان فرانسوی
  • رشته چاپ و نشر کتاب
  • رشته صنایع دستی
  • رشته فرشبافی
  • رشته مصنوعات چوبی
  • رشته طراحی کیف و کفش
  • رشته تراش سنگ های قیمتی
  • رشته ملیله سازی
  • رشته معماری داخلی
  • رشته خوشنویسی
  • رشته عکاسی
  • رشته گرافیک و امور گزافیکی
  • رشته نقاشی
  • رشته نقاشی ایرانی
  • رشته نقاشی دیواری
  • رشته دوخت لباس
  • کاردانی طراحی لباس
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته آشپزی
  • رشته گردشگری
  • رشته هتلداری
  • رشته انیمیشن
  • رشته تدوین فیلم های سینمایی
  • رشته تصویربرداری
  • رشته تهیه جلوه های ویژه
  • رشته صدابرداری
  • رشته فیلم سازی
  • رشته فیلم نامه نویسی
  • رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته عماسی خبری
  • رشته کارگردانی
  • کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی
  • رشته آواز ایرانی موسیقی
  • رشته نوازندگی سازهای ایرانی
  • رشته بازیگزی
  • کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز
  • رشته های علمی کاربردی
  • رشته کاردانی حرفه ای گریم
  • رشته طراحی صحنه

به برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در زیر گروه هنر اشاره کردیم لازم به ذکر است برخی رشته ها نیز اخیرا به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اضافه خواهد شد لذا متقاضیان گرامی جهت اطلاع دقیق از رشته های جدید می توانند با مرکز ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) تماس حاصل نمایند.

 

رشته های کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 99

 

  • رشته آبخیزداری
  • رشته احیا مناطق بیابانی
  • رشته تولید نهال و بذر
  • رشته چنگلداری
  • رشته حفاظت از محیط زیست
  • رشته مرتعداری
  • رشته تولید برنج
  • رشته تولید چغندر قند
  • رشته تولید دانه های روغنی
  • رشته تولید گندم
  • رشته تولیدات زراعی
  • رشته پرورش توت فرنگی
  • رشته تولید سبزیجات
  • رشته تولید قارچ
  • رشته تولید مرکبات
  • رشته تولید نهال
  • رشته باغبانی
  • رشته فرآوری پسته
  • رشته تولید خرما
  • رشته تولید زیتون
  • رشته تولیدات باغی
  • رشته تولیدات گلخانه ای
  • رشته گل و گیاه زینتی
  • رشته گیاهان دارویی
  • رشته گیاه پزشکی
  • رشته بهداشت دام
  • رشته بهداشت یاری دامپزشکی
  • رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • رشته پرورش زنبور
  • رشته پرورش طیور
  • رشته پرورش گاو
  • رشته بهداشت آبزیان
  • رشته شیلات
  • رشته پرورش میگو
  • رشته پرورش آبزیان زینتی
  • بهره برداری آبزیان
  • رشته مکانیک شناور های صیادی
  • توسعه روستایی
  • انتقال و توزیع آب کشاورزی
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته فرآورده های بیولوژیک
  • رشته فرآورده های لبنی
  • رشته فرآورده های گوشتی
  • رشته مکانیزاسیون کشاورزی

 

در زیر گروه کشاورزی علمی کاربردی به برخی رشته های کاردانی علمی کاربردی مهر و بهمن 99 اشاره نمودیم متقاضیان محترم دقت داشته باشند به علت ازدیاد رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی از ذکر تمامی رشته های معذوریم لذا می توانند جهت دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و اطلاعات تکمیلی با مرکز ثبت نام تماس حاصل نمایند.

 

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

دانشگاه علمی کاربردی برای ترم مهر و بهمن 99 در رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز دانشجو پذیرش می نماید رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز در چهار زیر گروه مدیریت – هنر – صنعت و مشاورزی ارائه می شوند لازم به ذکر است رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی شامل تمامی رشته هایی که برای مقطع کاردانی ذکر کردیم می شوند.

 

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی

پیرو مندرجات دفترچه دانشگاه علمی کاربردی شرایط ثبت نام بدون کنکور در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی شامل شرایط کلی شرکت در آزمون های سراسری کشور می باشد.

علاوه بر این شرایط کلی متقاضیان پذیرش در رشته های کاردانی علمی کاربردی باید دارای مدرک دیپلم کامل مورد تایید وزارت آموزش و پرورش باشند تا مجوز ثبت نام برای وی صادر گردد.

شرایط ثبت نام رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر شرایط عمومی داشتن یک مدرک کاردانی در یکی از رشته های دانشگاهی کشور که مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت کشور باشد.

شایان ذکر است هیچ گونه محدودیتی برای تغییر رشته متقاضیان از مقطع دیپلم به کاردانی یا کاردانی به کارشناسی وجود نخواهد داشت و هر داوطلب می تواند در هر یک از رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی به صورت دلخواه ثبت نام نماید.

 

مشاوره ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در راستای سهولت امر ثبت نام و راهنمایی متقاضیان محترم جهت انتخاب رشته همه روزه از ساعات 8 صبح الی 1 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما متقاضیان گرامی و معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشد کافیست از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره های 9099072952(سراسر کشور) و 9092305587(استان تهران) تماس بگیرید.

آیا می دانید انتخاب رشته صحیح در دانشگاه علمی کاربردی آینده شغلی شما را تضمین می کند؟

آیا می دانید رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مشمول برخی رشته های پیراپزشکی می شود؟

آیا رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مشمول رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز میشوند؟

آیا اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه آزاد متفاوت است؟

آیا امکان تحصیل غیرحضوری در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

آیا برای ثبت نام در رشته های علمی کاربردی مدرک نظام وظیفه نیاز داریم؟

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در چه بازه زمانی انجام می گیرد؟

برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از چه طریقی اقدام نماییم؟

اعلام نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی انجام می گیرد؟

کلیه متقاضیان گرامی در صورتی که برای ورود به رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی با چنین سوالاتی رو به رو هستند با مرکز تماس بگیرید

مطالب مرتبط :

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر و بهمن 99

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور ارشد علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

 خلاصه مقاله : این مقاله که شامل لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف میباشد قصد داتشیم تا پاسخگوی  سوالات شما عزیزان باشیم. شما میتوانید در زمان مشخص شده و با مطالعه این مقاله و دفترچه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی با تصمیم گیری و انتخاب رشته درست اقدام به ثبت نام نمایید.

 

منبع : رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99

 



:: برچسب‌ها: رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99 آغاز شد . داوطلبین عزیزی که قصد ثبت نام در  مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 98-99 را دارند میتوانید از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایید . توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام دفترچه دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نموده و و از پس از اطلاع از رشته های موجود در واحد های دانشگاهی مختلف و اطلاع از شرایط ثبت نام دانگشاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 98 -99 میتوانید از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام ورودی مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98-99 در دو مرحله انجام میگیرد. مرحله اول پیش ثبت نام و مرحله دوم ثبت نام از طریق سامانه   edu.uast.ac.ir است که بایستی در زمان اعلام شده اقدام نمایید.

مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل نیز جهت سهولت در امر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و راهنمایی دانشجویان جهت انتخاب رشته در خدمت متقاضیان محترم می باشد لذا داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 98 از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره های 9099072952 از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)  تماس حاصل نمایند.

 

به علت بروز مشکل در سیستم مخابرات و شلوغی خطوط برای تماس با مرکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چندین بار تلاش کنید و در صورت عدم اتصال خطوط اینجا کلیک کنید

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – سامانه ثبت نام علمی کاربردی مهر و بهمن 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98-99

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های علمی کاربردی و پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – کاردانی و کارشناسی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99 آغاز شد.کلیه داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر و بهمن 98 می توانند جهت ثبت نام از سایت دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir اقدام نمایند یا جهت ثبت نام و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و … با مرکز مشاوره به شماره 9099072952 از سراسر کشور تماس حاصل نمایند ضمنا زمان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی 98-99 تا اخر مهر و بهمن ماه ادامه خواهد داشت ، شایان ذکر است شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاثیر گذار خواهد بود در ضمن منظور از شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی ، تاثیر معدل کتبی دیپلم در پذیرش داوطلب در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن ماه 98-99 فقط از طریق سایت سنجش و یا تماس با مرکز امکان پذیر خواهد بود. در سال های گذشته همواره فرآیند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بصورت اینترنتی بوده ولی گاها سابقه ثبت نام حضوری در مواردی هم وجود داشته است. فرآیند ثبت نام به این شکل است که در طول زمان ثبت نام علمی کاربردی تعیین شده با خرید کارت اعتباری، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و انتخاب های خود را مشخص می نمایند. منظور از انتخاب، همان رشته ها و دانشگاه هایی هست که داوطلبان علاقه مند به تحصیل در آنها هستند. تعداد این انتخاب ها برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98 بیست انتخاب خواهد بود.

 

جهت اطلاع از لیست رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 اینجا کلیک کنید

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99 در تمامی رشته های موجود در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته امکان پذیر خواهد بود ، ضمنا با توجه به عدم امکان ویرایش لازم است داوطلبان محترم دقت لازم را در انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند و موارد را به دقت وارد نمایند تا مشکلی در پذیرش آن ها بوجود نیاید.

به منظور تسهیل در امور ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول 98-99 داوطلبان می توانند کلیه امور ثبت نامی خود را از طریق تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهند و از آدرس و اطلاعات رشته ها و شرایط ثبت نام علمی کاربردی آگاهی داشته باشند شایان ذکر است کلیه داوطلبان می بایست شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارا بوده و اقدام به ثبت نام نمایند بدیهی است در صورتی که داوطلبی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دارا نباشد و اقدام به ثبت نام کند ثبت نام وی باطل تلقی شده و دانشگاه علمی کاربردی هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نخواهد داشت.

دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد. دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور یا بدون آزمون کاردانی و کارشناسی جامع علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهر خود می‌توانید به سایت دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با 9099072952 تماس حاصل نموده و از مراکز علمی کاربردی شهر خود و رشته های آن اطلاع یابید. کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98 قبل از اقدام جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته تا ضمن آشنایی با رشته های بدون کنکور جامع علمی کاربردی از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98 و ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی مطلع شوند.

 

جهت اطلاع از نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن و بهمن 98-99 روی لینک کلیک کنید

 

جزییات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99

رشته های هنر و زبان های خارجی نمونه ای از رشته های بدون آزمون پر متقاضی دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند. در دانشگاه جامع علمی کاربردی تنوع رشته ها بسیار است و داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در مجموعه زبان‌های خارجی، انگلیسی، فرانسوی و در گروه هنر، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت لباس، صنایع دستی، سینما و رشته موسیقی را انتخاب کنند وهمچنین گروه صنعت جامع علمی کاربردی نیز دارای رشته های خوبی است که شامل تمام رشته های فنی و مهندسی مهم نیز میشود ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول نیز شامل این رشته ها هم خواهد بود.

در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت می‌توانید کلیه رشته‌های مهندسی اعم از مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی مواد (متالوژی) و مهندسی کامپیوتر و مهندسی IT را نیز پیدا کنید.

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072952پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهرانچ

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 – کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. در مقطع کاردانی نیاز به داشتن یک مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم در کلیه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد. داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 ، باید حداکثر تا شهریور 98 مدرک خود را گرفته باشند.
همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی در هر یک از دانشگاه های وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تایید آموزش پرورش کل کشور نیاز می باشد داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 در مقطع کارشناسی ناپیوسته، باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 98 مدرک کاردانی خود را گرفته باشند.

 

شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی بین 450 تا 550 هزار تومان و شهریه متغیر بین 450 تا 650 هزار تومان می باشد. همچنین در مقطع کارشناسی، شهریه ثابت بین 500 تا 675 هزار تومان و شهریه متغیر بین 500 تا 700 هزار تومان می باشد. این ارقام نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد.

مطالب مرتبط :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

azmoon.org

رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور

آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است

شهریه های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مامایی بدون کنکور 98

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کارردی ورودی مهر و بهمن ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی ، شهریه ثبت نام وروردی مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی  میابشد قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که در زمان اعلام شده از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایید و به یاد داشته باشید که  ثبت نام حضوری شما بی پاسخ خواهد ماند.

 

منبع : ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی 98-99  



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()