نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98-99 ترم مهر و بهمن آغاز شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی را دارند میتوانند با ورود به سامانه دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام مایند. متقاضیان گرامی توجه داشته باشید قبل از ثبت نام دفترچه دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید تا از لیست تمامی رشته ها و شرایط ثبت نام مطلع شوید . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مرحله انجام میگیرد که مرحله اول پیش ثبت نام و مرحله نهایی ثبت نام اینترنتی است که در زمان مشخص از طریق سامانه انجام میگیرد.

ثبت نام مهر و بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی در دو مرحله انجام می پذیرد در ابتدای امر تمامی متقاضیان محترم می بایست با شماره های مرکز ثبت نام هم آوا 9099072952 (از سراسر کشور) و (9092305587 از استان تهران) تماس حاصل نمایند و ضمن مشاوره انتخاب رشته و اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی جهت پیش ثبت نام اقدام نمایند در مرحله بعد نیز در زمان اعلام شده می بایست به سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایند و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل نیز جهت سهولت در امر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و راهنمایی دانشجویان جهت انتخاب رشته در خدمت متقاضیان محترم می باشد لذا داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 98 از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره های 9099072952 از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)  تماس حاصل نمایند.

 

به علت بروز مشکل در سیستم مخابرات و شلوغی خطوط برای تماس با مرکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چندین بار تلاش کنید و در صورت عدم اتصال خطوط اینجا کلیک کنید

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – سامانه ثبت نام علمی کاربردی مهر و بهمن 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98-99

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های علمی کاربردی و پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – کاردانی و کارشناسی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99 آغاز شد.کلیه داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر و بهمن 98 می توانند جهت ثبت نام از سایت دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir اقدام نمایند یا جهت ثبت نام و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و … با مرکز مشاوره به شماره 9099072952 از سراسر کشور تماس حاصل نمایند ضمنا زمان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی 98-99 تا اخر مهر و بهمن ماه ادامه خواهد داشت ، شایان ذکر است شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاثیر گذار خواهد بود در ضمن منظور از شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی ، تاثیر معدل کتبی دیپلم در پذیرش داوطلب در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن ماه 98-99 فقط از طریق سایت سنجش و یا تماس با مرکز امکان پذیر خواهد بود. در سال های گذشته همواره فرآیند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بصورت اینترنتی بوده ولی گاها سابقه ثبت نام حضوری در مواردی هم وجود داشته است. فرآیند ثبت نام به این شکل است که در طول زمان ثبت نام علمی کاربردی تعیین شده با خرید کارت اعتباری، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و انتخاب های خود را مشخص می نمایند. منظور از انتخاب، همان رشته ها و دانشگاه هایی هست که داوطلبان علاقه مند به تحصیل در آنها هستند. تعداد این انتخاب ها برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98 بیست انتخاب خواهد بود.

 

جهت اطلاع از لیست رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 اینجا کلیک کنید

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99 در تمامی رشته های موجود در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته امکان پذیر خواهد بود ، ضمنا با توجه به عدم امکان ویرایش لازم است داوطلبان محترم دقت لازم را در انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند و موارد را به دقت وارد نمایند تا مشکلی در پذیرش آن ها بوجود نیاید.

به منظور تسهیل در امور ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول 98-99 داوطلبان می توانند کلیه امور ثبت نامی خود را از طریق تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهند و از آدرس و اطلاعات رشته ها و شرایط ثبت نام علمی کاربردی آگاهی داشته باشند شایان ذکر است کلیه داوطلبان می بایست شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارا بوده و اقدام به ثبت نام نمایند بدیهی است در صورتی که داوطلبی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دارا نباشد و اقدام به ثبت نام کند ثبت نام وی باطل تلقی شده و دانشگاه علمی کاربردی هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نخواهد داشت.

دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد. دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور یا بدون آزمون کاردانی و کارشناسی جامع علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهر خود می‌توانید به سایت دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با 9099072952 تماس حاصل نموده و از مراکز علمی کاربردی شهر خود و رشته های آن اطلاع یابید. کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98 قبل از اقدام جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته تا ضمن آشنایی با رشته های بدون کنکور جامع علمی کاربردی از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98 و ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی مطلع شوند.

 

جهت اطلاع از نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن و بهمن 98-99 روی لینک کلیک کنید

 

جزییات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99

رشته های هنر و زبان های خارجی نمونه ای از رشته های بدون آزمون پر متقاضی دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند. در دانشگاه جامع علمی کاربردی تنوع رشته ها بسیار است و داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در مجموعه زبان‌های خارجی، انگلیسی، فرانسوی و در گروه هنر، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت لباس، صنایع دستی، سینما و رشته موسیقی را انتخاب کنند وهمچنین گروه صنعت جامع علمی کاربردی نیز دارای رشته های خوبی است که شامل تمام رشته های فنی و مهندسی مهم نیز میشود ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول نیز شامل این رشته ها هم خواهد بود.

در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت می‌توانید کلیه رشته‌های مهندسی اعم از مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی مواد (متالوژی) و مهندسی کامپیوتر و مهندسی IT را نیز پیدا کنید.

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072952پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهرانچ

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 – کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. در مقطع کاردانی نیاز به داشتن یک مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم در کلیه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد. داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 ، باید حداکثر تا شهریور 98 مدرک خود را گرفته باشند.
همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی در هر یک از دانشگاه های وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تایید آموزش پرورش کل کشور نیاز می باشد داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 در مقطع کارشناسی ناپیوسته، باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 98 مدرک کاردانی خود را گرفته باشند.

 

شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی بین 450 تا 550 هزار تومان و شهریه متغیر بین 450 تا 650 هزار تومان می باشد. همچنین در مقطع کارشناسی، شهریه ثابت بین 500 تا 675 هزار تومان و شهریه متغیر بین 500 تا 700 هزار تومان می باشد. این ارقام نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد.

مطالب مرتبط :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

azmoon.org

رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور

آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است

شهریه های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مامایی بدون کنکور 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98-99 ، نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید.

منبع  : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه علمی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

azmoon.org – ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98

azmoon.org سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98

داوطلببنی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارند میتوانند از طریق سامانه azmoon.org  اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که ثبت نام در مقاطع مختلف کاردانی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، کارشنسی پیوسته از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانید با ورود به سامانه azmoon.org فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

متقاضیان گرامی قبل از ثبت نام دفترچه دانشگاه آزاد بدون کنکور را دانلود کرده و از تمامی رشته ها در مقاطع مختلف و استان های مختلف اطلاع کافی را داشته باشید و تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام را مطالعه نمایید. جهت دانلود دفترچه دانشگاه ازاد از طریق سایت azmoon.org  اقدام نمایید.

کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط جدید ثبت نام بدون آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ترم مهر 98-99 و نحوه تکمیل مراحل ثبت نام از درگاه azmoon.org با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سامانه جدید پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی AZMOON.IAU.AC.IR جایگزین سامانه AZMOON.ORG می باشد

جهت مشاهده لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون 98 روی لینک مربوطه کلیک کنید

راهنمای ورود صحیح به سامانه ثبت نام

از طریق مرورگر سیستم خود وارد سامانه azmoon.org شوید ضمنا دقت داشته باشید اگر به صورت صحیح وارد سامانه شوید در قسمت آدرس سایت می بایست عبارت azmoon.org درج شده باشد ضمنا اگر درست وارد سامانه شوید به صورت خودکار به صفحه azmoon.iau.ac.ir هدایت خواهید شد و همین طور با تصویر زیر مواجه خواهید شد:

azmoon.org آزاد بدون کنکور

تا اتمام ثانیه شمار روی صفحه منتظر بمانید سپس به صورت خودکار وارد سامانه خواهید شد.

نحوه ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام صحیح در سامانه اینترنتی azmoon بسیار مهم است با توجه به تعداد بالایی از متقاضیان که در نیمسال اخیر با توجه به ثبت نام نادرست نتوانستند راهی دانشگاه شوند در این اطلاعیه نحوه ثبت نام صحیح را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

1-مرحله اول ورود به سامانه اصلی به نشانی azmoon.iau.ac.ir به صورت صحیح

2- مرحله دوم انتخاب مقطع تحصیلی مورد نظر و خرید کارت اعتباری ثبت نام مربوطه که توضیحات لازم در مورد نحوه خرید کارت نیز در این اطلاعیه موجود است.

3- مرحله سوم تکمیل اطلاعات هویتی – سوابق تحصیلی – کد رشته محل

نکته : در صورتی که از کد رشته محل مورد نظر خود اطلاعی ندارید می توانید جهت راهنمای انتخاب رشته و دریافت کد ها با شماره 9099072952 از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

4- بارگزاری تصاویر و مدارک با مشخصات مورد تایید

5- دریافت رسید ثبت نام

متقاضیانی که هنگام ورود اطلاعات اشتباهی صورت گرفته وارد سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد شوند

خرید کارت اعتباری از سامانه azmoon.org

برای ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز همانند سایر سامانه های ثبت نام اینترنتی می بایست ابتدا کارت اعتباری ثبت نام خریداری نمایید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام فقط از طریق سامانه azmoon.org امکان پذیر است ضمنا توجه داشته باشید پس از خرید کارت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کد پیگیری و شناسه ثبت نام مربوط به کارت خریداری شده را تا تکمیل روند ثبت نام خود همراه داشته باشید.

توجه داشته باشید اگر به صورت صحیح وارد قسمت خرید کارت اعتباری ثبت نام شوید با تصویر زیر رو به رو خواهید شد لازم است توجه داشته باشید کارت اعتباری که خریداری می کنید با توجه به مقطع تحصیلی تان باشد شایان ذکر است در صورتی که کارت اعتباری که خریداری نموده اید مربوط به مقطع دیگری باشد قابل استفاده نخواهد بود و هزینه کارت به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست و سامانه azmoon.org نیز در قبال خرید نادرست کارت توسط کاربران تعهدی نخواهد داشت.

azmoon.org خرید کارت

همان طور که مشاهده می کنید هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام برای مقاطع کارشناسی 46 هزار تومان و مقطع کاردانی 44 هزار تومان خواهد می باشد.

توجه توجه : در صورتی که اطلاعات کارت خریداری شده را فراموش کرده اید می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد با شماره 9099072952 جهت بازیابی اطلاعات و تکمیل ثبت نام تماس بگیرید.

جهت اطلاع از جدول شهریه جدید دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org

انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بر خلاف انتخاب رشته کنکور سراسری در همان ابتدای ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی انجام می گیرد ضمنا متقاضیان محترم حتما قبل از اینکه جهت ثبت نام اقدام نمایند حتما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را بررسی نمایند.

شایان ذکر است شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از موارد مهمی است که متقاضیان ثبت نام حتما باید قبل از اینکه برای ثبت نام اقدام کنند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را از سامانه azmoon.org دریافت و مطالعه کنند یکی از موارد مهم جهت ثبت نام متقاضیان داشتن اصل یا گواهی مدرک پایه است که برای تمامی کسانی که می خواهند ثبت نام کنند ضروری است.

رشته های بدون کنکور اعلام شده برای ترم بهمن 98 دانشگاه آزاد شامل پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی کشور از جمله مهندسی عمران – برق – صنایع و بسیاری از شاخه های دیگر علوم مهندسی علاوه بر رشته های مهندسی زیر شاخه هایی از علوم تجربی همانند میکروبیولوژی – زیست شناسی سلولی مولکولی و همچنین برخی رشته های هنر همانند موسیقی و همین طور رشته های پرطرفدار علوم انسانی نیز به چشم می خورند.

مهلت تکمیل روند انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org تا اوایل مهر ماه خواهد بود پس پیشنهاد می کنیم اگر قصد ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارید هر چه زودتر تا مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به اتمام نرسیده اقدام کنید.

جهت اطلاع از رشته های پیراپزشکی شامل هوشبری – پرستاری و … بر اساس سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنید

اطلاعیه های جدید پذیرش ترم بهمن 98

  • تغییر آدرس سایت azmoon.org : کلیه متقاضیان ثبت نام ازین پس جهت تکمیل روند ثبت نام خود به آدرس سایت azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند.
  • بر اساس جدیدترین تصمیم گیری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ملاک پذیرش متقاضیان در سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد معدل مدرک پایه خواهد بود.
  • رشته شیمی دارویی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد حذف شده لذا متقاضیان این رشته می توانند در رشته شیمی محض اعلام تقاضا نمایند.
  • دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد تهران مرکز به کاشانک تهران منتقل گردید جهت دریافت آدرس جدید با 9099072952 تماس بگیرید.
  • زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 با توجه به تغییر زمان کنکور ارشد به علت وضعیت مناطق سیل زده کشور به تاخیر افتاد.
  • زمان مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از اواسط مهر ماه 98 از طریق سامانه azmoon.net انجام خواهد گرفت.
  • ثبت نام پزشکی بدون کنکور و همین طور دندانپزشکی بدون کنکور از این سامانه دانشگاه آزاد انجام نمی گیرد.
  • سامانه مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد راه اندازی شده لذا کلیه متقاضیان می توانند از سراسر کشور از طریق تلفن با شماره های 9099072952 جهت استفاده از خدمات مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته تماس بگیرند.

دریافت دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته سامانه azmoon.org

دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی بر روی سایت دانشگاه آزاد منتشر می گردد که دانشجویان گرامی لازم است که قبل از اینکه جهت ثبت نام یا انتخاب رشته اقدام کنند شرایط و ضوابط و رشته های موجود را با دانلود و مطالعه دقیق این دفترچه ها بررسی نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ترم مهر 98

متقاضیان محترم دفترچه های ترم بهمن متعاقبا در این اطلاعیه بارگزاری خواهد شد در صورت سوالی در مورد دفترچه و رشته محل های موجود ترم بهمن با شماره های مرکز تماس بگیرید.

نقل و انتقال دانشجویان بدون آزمون دانشگاه آزاد

قانون نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی سال هاست که در حال اجراست و متولی امر نقل و انتقال دانشجویان سامانه اینترنتی monada.aiu.ac.ir است که دانشجویان محترم می توانند از طریق ورود به سامانه و ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت انتقالی و یا مهمانی در واحد های دیگر اقدام نمایند و یا جهت انجام امور انتقالی خود از سراسر کشور با شماره 9099072952 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرند.

لازم است بدانید که اگر شما از طریق سامانه www.azmoon.org دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شوید با توجه به اینکه شما در ابتدای امر 20 اولویت دارید که به دلخواه می توانید در فرم ثبت نام خود وارد کنید پس انتخاب واحد دانشگاهی که دوست دارید به عهده خودتان است لذا شما مجاز به انتقال نخواهید بود مگر در موارد حاص و ضروری.

با توجه به توضیحات بالا قبل از اینکه وارد سایت azmoon.org دانشگاه آزاد شوید و انتخاب رشته خود را تکمیل کنید با مرکز تماس بگیرید تا از محل دقیق دانشگاه ها و رشته های موجود در هر مرکز دانشگاهی مطلع شوید.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد – رشته های موجود و محل های دانشگاهی موجود از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مفید :

درصورت نیاز مندی به هرگونه کمک یا راهنمایی در وبسایت AZMOON.ORG همین الان با ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

جهت تماس از شماره‌های زیر اقدام نمایید :

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 تماس فقط از استان تهران

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل راهنمای ورود صحیح به سامانه azmoon.org  ، نحوه ثبت نام از طریق سامانه دانشگاه ازاد ، خرید کارت اعتباری از طریق سامانه و تمامی اطلاعات مربوط به سامانه  دانشگاه آزاد میباشد که شما میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

متبع : azmoon.org



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.net

داوطلبینی که قصد مشاهده نتایج دانشگاه میتوانند از طریق سامانه azmoon.net  اقدام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید سامانه azmoon.net  در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوشته ، کاردانی پیوسته و کاردانی نا پیوسته در رشته های مختلف نتایچ پذیرش در دانشگاه آزاد را اعلام کرده که شما میتوانید با استفاره از مرورگر سیستم خود وارد این سامانه شده و نتایج را مشاهده کنید.

کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع اسامی پذیرفته شدگان و اطلاع از نتایج از طریق سیستم اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net اقدام نمایند و یا از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرند

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

آدرس سامانه اعلام نتایج بدون کنکور آزاد azmoon.net

مطابق با آخرین تغییرات ایجاد شده در وب سایت azmoon.net تمامی آن دسته از داوطلبانی که در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 ثبت نام و انتخاب رشته نموده اند می توانند جهت مشاهده نتایج به شرحی که در ادامه ذکر خواهد شد کارنامه خود را دریافت نمایند.

اعلام نتایج مقطع کاردانی پیوسته مهر و بهمن دانشگاه آزاد

پس از ورود به سامانه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در زمان مقرر لینک اعلام نتایج کاردانی ناپیوسته بدون کنکور که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد قرار می گیرد. بنابراین بر روی اعلام نتایج مقطع کارشناسی پیوسته نیم سال اول و یا نیمسال دوم کلیک می نمایید.

همانند تصویر زیر جهت مشاهده نتایج بدون کنکور پیوسته برای مشاهده نتایج لازم است اطلاعات هویتی خود همانند شماره شناسنامه ، سال تولد و همچنین شماره ملی را وارد نمایید. همچنین رمز را همانند تصویر قرار داده شده وارد نمایید.

اعلام نتایج مقطع کاردانی پیوسته مهر و بهمن دانشگاه آزاد

اعلام نتایج مقطع کاردانی ناپیوسته مهر و بهمن 98 دانشگاه آزاد

همانطور که می دانید سامانه اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد – azmoon.net برای کاردانی پیوسته و ناپیوسته با توجه به تفاوت آنها، لینک های جداگانه ای در نظر گرفته شده است. بر روی ” اعلام نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته ” کلیک کنید.

همانطور که ملاحظه می نمایید برای مشاهده نتایج کاردانی ناپیوسته بدون کنکور و یا کاردانی بدون کنکور هیچ تفاوتی برای ارائه اطلاعات وجود نخواهد داشت اما نکته مهم این است در صورتی که شما در ورود به لینک دچار اشتباه شوید با خطای عدم وجود کاربر مواجه خواهید شد.

اعلام نتایج مقطع کاردانی ناپیوسته مهر و بهمن دانشگاه آزاد

راهنمای سایت اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد – Azmoon.Net

لینک های قراد داده شده برای اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل در سه لینک “اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان رشته های غیر پزشکی و غیر پزشکی ” و “اعلام نتایج فارغ التحصیلان رتبه اول کارشناسی شرکت کننده در انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ” می باشد.

راهنمای سایت اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد – Azmoon.Net

برای ورود به سامانه مورد نظر شما می توانید بر روی هر کدام از لینک های مورد نظر کلیک نمایید. متقاضیان دانشگاه آزاد توجه داشته باشید که در صورتی که در هیچ یک از رشته های انتخابی پذیرفته نشده اید، می توانید با مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد در تکمیل ظرفیت این دانشگاه پذیرش خود را قطعی نمایید.

اعلام نتایج بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون آزمون برای رشته های پزشکی و غیر پزشکی به صورت جداگانه در سامانه azmoon.net قرار گرفته است. اطلاعات ورودی برای دریافت نتایج همانند سایر مقاطع تحصیلی دیگر می باشد که پس از وارد نمودن آن می توانید نتایج را مشاهده نمایید.

اعلام نتایج بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

چنانچه موفق به دریافت نتیجه خود در سیستم اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد نشده اید و یا با خطا جهت مشاهده مواجه شدید، بدون فوت وقت با پشتیبانی وب سایت دانشگاه آزاد با شماره های 9099072952 (تماس از کل کشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) تماس حاصل نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل را برطرف نمایند.

اعلام نتایج بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد غیر پزشکی

آن دسته از دانشجویانی که استعداد درخشان ارشد می باشند و در هر یک از فراخوان های موجود در واحدهای دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند با کلیک بر روی ” اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد ” در سامانه azmoon.net نتیجه خود را دریافت نمایند.

اعلام نتایج بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد غیر پزشکی

نکته مهم : داوطلبانی که در کنکور سراسری ارشد شرکت نموده اند و همچنین در رشته های بدون آزمون انتخاب رشته کرده اند اما موفق به پذیرش در رشته های بدون آزمون نشده اند، برای مشاهده نتایج رشته های با آزمون باید به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد www.azmoon.org مراحعه نمایند.

دریافت کلید آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد 

پس از برگزاری آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی در سامانه azmoon.net  کلید تمامی آزمون های مورد نظر در اختیار داوطلبان قرار داده می شود. همانند تصویر زیر با کلیک بر روی ” دریافت کلید آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی ” با تصویر زیر مواجه خواهید شد.

دریافت کلید آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه برخی از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون مایلند که از طریق این کلید ها عملکرد خود را در آزمون مورد سنجش قرار دهند حتما قبل از دانلود به کلمه قدیم و جدید که در کنار هر یک از رشته ها ذکر شده است توجه داشته باشند.

اقدامات لازم پس از دریافت نتایج دانشگاه آزاد

  1. آن دسته از داوطلبانی که پس از دریافت نتایج موفق به پذیرش در هر یک از رشته های انتخابی خود شده اند، لازم است در زمان مقرر و تعیین شده به سامانه دانشگاه مورد پذیرش مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام الکتروینک نمایند.
  2. زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد متفاوت می باشد به همین دلیل در صورتی که در زمان تعیین شده جهت ثبت نام غیر حضوری اقدام ننمایید، به منزله انصراف شما از پذیرش خواهد بود.
  3. با توجه به محدود بودن تعداد خوابگاه های موجود در دانشگاه ، در صورتی که مایل به دریافت خوابگاه می باشید حتما توصیه می نماییم به موقع جهت تکمیل تقاضامانه در امور رفاهی اقدام نمایید.
  4. هزینه و شهریه دانشگاه آزاد در هر یک از رشته ها متفاوت می باشد. چنانچه این هزینه برای شما قابل پرداخت نمی باشد می توانید در صورت دارا بودن شرایط از وام های دانشجویی بهره مند شوید.
  5. در صورتی که نتیجه شما با آنچه در آزمون داشته اید یکسان نمی باشد می توانید از طریق اعتراض به نتیجه پذیرش دانشگاه آزاد اعتراض خود را به ثبت برسانید و در زمان مقر در سامانه دانشگاه آزاد نتیجه خود را دریافت نمایید.

azmoon.net زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن

دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن از متقاضیان محترم ورود به دانشگاه آزاد دانشجو می پذیرد همان طور که در اطلاعیه های قبلی ذکر نموده ایم تمامی متقاضیان ازین پس بر اساس سوابق تحصیلی خود در رشته های بدون آزمون پذیرفته خواهند شد ضمنا یادآوری می کنیم ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org و اعلام نتایج از طریق سیستم اعلام نتایج پذیرش آزاد به نشانی www.azmoon.net انجام خواهد گرفت.

در مورد زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول سال تحصیلی یا ترم مهر باید بگوییم سامانه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از اواسط مهرماه آغاز و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

پشتیبانی تلفنی سیستم اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد بهمن 98

متقاضیان محترم در صورت بروز هر گونه مشکل در ورود به سامانه و مشاهده اطلاعات و یا ورود اطلاعات داوطلبی خود می توانید از سیستم پشتیبانی تلفنی سامانه استفاده کنید به این منظور می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره 9099072952 تماس بگیرید.

 در صورتی که کلمه مردودی در کارنامه شما ملاحظه می شود بدین معناست که شما پذیرفته نشده اید

توجه توجه : چنانچه در زمان مهر ماه موفق به پذیرش نشده اید می توانید در رشته های بدون آزمون ترم بهمن دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام نمایید. در صورت دارا بودن شرایط سوابق تحصیلی برای انتخاب رشته مورد نظر پذیرفته خواهید شد.

کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از نتایج پذیرش دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97-98 از طریق سیستم اعلام نتایج دانشگاه آزاد اقدام نمایند و یا با شماره زیر تماس بگیرند

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با azmoon.net سیستم اعلام نتایح بدون کنکور ، سیستم اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد ، نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین نحوه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانگشاه آزاد مطالبی را ارائه نماییم امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. هرگونه سوال را می توانید با استفاده از شماره های زیر به دست آورید.

مطالب مرتبط :

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون پیش دانشگاهی

مامایی بدون کنکور

شرایط رشته پزشکی بدون کنکور

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل آدرس سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ، اعلام نتایج مقطع کاردانی پیوسته مهر و بهمن ، اعلام نتایج کاردانی ناپیوسته مهر و بهمن ، اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد ، اعلام نایج بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد ،  اعلام نتایج بدون کنکور مقطع کارشناسی ارشد غیر پزشکی و تمامی اطلاعات مربوط به سامانه azmoon.net  است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید.

منبع : azmoon.net



:: برچسب‌ها: مشاهده نتایج دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

Hoosh.medu.ir ثبت نام تیزهوشان 98-99

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند میتوانند از طریق سامانه hoosh.medu.ir  اقدام به ثبت نام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 از طریق سامانه انجام میگیرد و اگر به صورت حضوری اقدام به ثبت نام نمایید بی پاسخ خواهد بود. متقاضیان عزیز مدارس تیزهوشان هرساله آزمون ورودی برگزار میکند که جهت مشاهده اعلام نتایج نیز باید از طریق سامانه hoosh.medu.ir اقدام نمایید.

کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه hoosh.medu.ir جهت دریافت نتایج ثبت نام نهم به دهم 99 – 98 و دریافت نمونه سوالات می توانند با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند

9092305587 ( استان تهران) – 9099072952 تماس از سراسر کشور پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 99 – 98 دانش آموزان عزیز و اولیای محترم می توانند به سامانه 98 hoosh.medu.ir مراجعه نموده و پس از وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود نتیجه مورد نظر را دریافت نمایند و یا نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایید.

آن دسته از دانش آموزانی که نسبت به کارنامه موجود در سامانه hoosh.medu.ir اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را با استفاده از سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ارائه نمایند. نتایج اعتراض ثبت شده شما در تاریخ 15 خرداد ماه در سامانه مذکور قابل مشاهده می باشد.

توجه : آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیلی به رمز عبور همگام دسترسی ندارند و یا اینکه مایل به تغییر رمز عبور همگام تیزهوشان می باشند می توانند با شماره های پشتبانی و مشاوران آزمون تیزهوشان که در جداول مندرج می باشد تماس حاصل نمایند.

 

 

 

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی HOOSH.MEDU.IR به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات ثبت نام به دانش آموزان می باشد

 

 

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 – hoosh.medu.ir

پیرو اطلاعیه سازمان سمپاد پذیرش مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه های ششم به هفتم 98-99 نیز پابرجا خواهد بود و پذیرش داوطلبان از طریق سامانه اعلام نتایج تیزهوشان انجام خواهد گرفت، لازم به ذکر است با توجه به تصمیمات شورای انقلاب فرهنگی کشور مبنای پذیرش همانند سنوات قبل آزمون خواهد بود.

با توجه به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برگزاری طرح شهاب فعلا با تاخیر مواجه شده اما مفاد آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 مورد تغییراتی قرار گرفته که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم و زمان برگزاری آزمون و همچنین تغییرات پیش آمده در مفاد آزمون بهترین کتاب ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان را می توانید با کلیک روی مقاله تهیه کنید تا درصد موفقیت داوطلب بالاتر برود.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 علی رغم پیگیری های انجام گرفته هنوز به صورت قطعی مشخص نشده اما داوطلبان گرامی در نظر داشته باشند که قبل از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 از طریق سامانه دریافت رمز عبور همگام مدارس نسبت به اخذ کد همگام اقدام نمایند تا در روند ثبت نام وی مشکلی بوجود نیاید.

به اطلاع می رسانیم کلیه اخبار ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 و ثبت نام مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه sampad.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد و سامانه hoosh.medu.ir صرفا جهت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون ششم به هفتم 98-99 تعبیه شده است.

 

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

دانش آموزان مایل به شرکت در مدارس تیزهوشان باید تابعیت ایرانی داشته باشند. آن دسته از دانش آموزان اتباع غیر ایرانی متقاضی ثبت نام مدارس تیزهوشان مطابق بخشنامه باید در زمان دیگری به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه نمایند.

از نظر شرایط معدلی دانش آموزان متقاضی ورود به تیزهوشان پایه هفتم باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب را در نوبت دوم پایه پنجم و همچنین نمره خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم را کسب نموده باشند.

تبصره های در نظر گرفته شده در دفترچه آزمون تیزهوشان 98-99 برای شرایط معدلی شامل : دانش آموزانی است که در مجموع دو سال تحصیلی پایه های پنجم و ششم ابتدایی نهایتا در یکی از دروس خود نمره خوب را دریافت نموده باشند.

والدین و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند در صورت هرگونه مغایرت مدارک و همچنین اشتباه در وارد نمودن اطلاعات مورد نظر در ثبت نام ، حتی در صورت پذیرش ، ثبت نام دانش آموزان مورد نظر لغو خواهد شد.

 

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج مدارس تیزهوشان HOOSH.MEDU.IR از نوزدهم الی بیست و چهارم فعال خواهد داشت

راهنمای ثبت نام hoosh.medu.ir

با توجه به عدم تسلط برخی دانش آموزان و اولیا گرامی نسبت به نحوه انجام ثبت نام از طریق سامانه آموزشی کوتاه و مفید برای ورود و ثبت نام در سایت www.hoosh.medu.ir ارائه می کنیم تا شما را با نحوه ثبت نام در سایت آشنا کنیم.

نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

دانش آموزان و اولیا گرامی ابتدا از اتصال صحیح و کامل سیستم خود به اینترنت مطمئن شده سپس از طریق یکی از مرورگر های گوگل وارد آدرس اینترنتی hoosh.medu.ir شوند ضمنا در ورود آدرس کاملا دقت نمایید و همچنین از مرورگرهای فایرفاکس و کروم در حد امکان استفاده نمایند.

در صورتی که به صورت صحیح وارد سامانه شده باشید با صفحه زیر رو به رو خواهید شد :

ورود به سامانه hoosh.medu.ir

در مرحله بعد همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید لازم است نقش و همچنین عنوان سازمانی را وارد نمایید. و پس از آن بر روی دکمه تائید کلیک نمایید.

در صورت انتخاب درست، شما به صفحه ثبت نام هدایت خواهید شد. که مطابق تصویر زیر لازم است اطلاعات مورد نظر را وراد نمایید.

نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

والدین و دانش آموزان  98 hoosh.medu.ir عزیز توجه داشته باشند که برخی از اطلاعات توسط اداره آموزش و پرورش در سامانه  قرار گرفته است. اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت ، نام و كد دبستان ، منطقه و استان محل تحصيل به صورت خودکار وجود دارد و امکان ویرایش آن وجود نخواهد داشت.

مرحله دوم نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

در صورتی که دارای خواهر و یا برادر دو قلو می باشید لازم است حتما بند 11 را تکمیل نمایید.

مرحله سوم نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

در وارد نمودن اطلاعات زیر نهایت دقت را داشته باشید زیرا مدرسه پذریش شما با استفاده از فرم زیر تعیین خواهد شد . حداکثر اولویت های انتخابی شما برای این مدارس تعداد سه مدرسه در شهرستان محل سکونتتان می باشد.

مرحله چهارم نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

مرحله بعدی بارگزاری تصویر داوطلب می باشد که همانطور که ملاحظه می نمایید باید در فرمت خاصی صورت پذیرد و همچنین به هیچ عنوان اشتباهی در این زمینه صورت نپذیرد.

 

مرحله بعدی که برای ثبت نام hoosh.medu.ir لازم است پشت سر بگذارید، پرداخت وجه ثبت نام می باشد. والدین و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که پس از پرداخت وجه ثبت نام تیزهوشان به هیچ عنوان امکان ویرایش را نخواهید داشت.

مرحله پنجم نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

در صورتی که پرداخت شما با موفقیت صورت پذیرفته باشد با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که رسید پرداخت و همچنین شماره پیگیری قابل مشاهده می باشد. روی عبارت “بازگشت به صفحه پرداخت ” کلیک نمایید.

مرحله ششم نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

در صورتی که تمامی اطلاعات را به صورت صحیح وارد نموده باشید می توانید تصویر زیر را ملاحظه نمایید. در صورتی که تمامی اطلاعات را به صورت صحیح وارد نموده باشید کد پیگیری و رسید مورد نظر را نزد خود نگاه دارید.

مرحله هفتم نحوه ورود به سایت hosh.medu.ir

دانش آموزان و اولیا محترمی که مایل به ثبت نام فرزند خود می باشند و یا رمز عبور همگام خود را فراموش نموده اند و یا جهت ورود به سامانه با مشکل مواجه شده اند می توانند همه روزه از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره های 9099072952 تماس حاصل نمایند.

 

توصیه مهم : با توجه به حساسیت مراحل ثبت نام و ورود اطلاعات در صورت تمایل می توانید جهت تکمیل روند ثبت نام از طریق شماره 9099072952 با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید پاسخگویی واحد ثبت نام همه روزه از 8 صبح الی 1 شب خواهد بود.

 

جزییاتی در مورد سامانه hoosh.medu.ir

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم hoosh.medu.ir به مدت شش روز فعال خواهد بود و ثبت نام ورودی های ششم به هفتم از طریق این سامانه انجام می گیرد ضمنا با توجه به مهلت 6 روزه امکان دارد زمان ثبت نام آزمون ششم به هفتم تیزهوشان تمدید نشود لذا دانش آموزان و اولیا گرامی در همان روزهای آغازین ثبت نام خود را تکمیل نمایند تا با مشکلی در روند ثبت نام مواجه نشوند.

شایان ذکر است با توجه به تصمیم سازمان سمپاد در رابطه با سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیه امور ثبت نام – دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان ششم به -هفتم – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 از طریق سامانه hoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت.

پرداخت هزینه ثبت نام مدارس سمپاد از سامانه hoosh.medu.ir

با توجه به مشکلاتی که سال های گذشته در زمینه پرداخت هزینه ثبت نام مدارس سمپاد وجود داشت بار دیگر تاکید می کنیم هزینه ثبت نام فقط از طریق سامانه در آخرین مرحله ثبت نام از طریق درگاه متصل به سایت قابل پرداخت خواهد بود لذا دقت لازم در این زمینه را داشته باشید.

ثبت نام دانش آموزان پس از پرداخت هزینه ثبت نام تکمیل خواهد شد لذا دانش آموزان و اولیا محترم حتما قبل از ورود به سامانه اعلام نتایج تیزهوشان کارت بانکی دارای رمز دوم جهت عملیات پرداخت را آماده نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه hoosh.medu.ir

به اطلاع دانش آموزان و اولیا محترم می رسانیم آزمون ورودی مدارس سمپاد در نیمه دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد و تمامی دانش آموزان جهت حضور در جلسه آزمون ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه خواهند بود لذا در صورت تکمیل ثبت نام می توانید با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی مجددا وارد سامانه مدارس تیزهوشان شوید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

شایان ذکر است لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد برای تمامی پایه ها از اوایل خرداد ماه باز می شود و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت و یا تماس با شماره های مرکز ثبت نام 9099072952(تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

مشاهده اسامی قبول شدگان در آزمون از طریق سایت hoosh.medu.ir

پس از تکمیل روند ثبت نام ، دریافت کارت حضور در جلسه آزمون و شرکت در آزمون سمپاد مهم ترین مساله ای که مورد توجه دانش آموزان خواهد بود اعلام اسامی قبول شدگان در آزمون خواهد بود لازم به ذکر است اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نیز حدودا اوایل شهریور ماه روی سامانه hoosh.medu.ir قرار خواهد گرفت شایان ذکر است دانش آموزانی که در پایه های نهم به دهم در آزمون شرکت نموده اند جهت مشاهده نتایج فقط از طریق سامانه azmoon.medu.ir  قادر خواهند بود از نتایج آزمون مطلع گردند.

 

دانش آموزان و اولیا محترم در صورت تمایل جهت ثبت نام در آزمون ورودی سمپاد و در صورت بروز هر گونه مشکل فنی و یا سوال در مورد سایت hoosh.medu.ir از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

سوالات پرتکرار در سامانه hoosh.medu.ir

 

من هنوز نتونستم نتیجم رو دریافت کنم باید به چه سامانه ای برای دریافت نتایج آزمون تیزهوشان مراجعه کنم؟

برای مشاهده نتیجه تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان می توانید به سامانه hoosh8.medu.ir  مراجعه کنید.

آیا امکان انتقالی پس از دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان 99 – 98 در سامانه hoosh.medu.ir  وجود دارد؟

بله. هر یک از داوطلبانی که در این مدارس پذیرفته شده اند می توانند در سامانه اعلام نتایج مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

آیا می توانیم نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم را در مدارس خود دریافت نماییم؟

خیر. همانطور که ذکر شد داوطلبان تنها می توانند از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان امکان پذیر خواهد بود.

در این مقاله تلاش نمودیم تا راهنمایی های لازم در رابطه با اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 99 – 98 سامانه hoosh.medu.ir و همچنین نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 – 98 ، زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم مطالبی را ارائه نماییم. امیدواریم توانسته باشیم در این رابطه اطلاعات مفیدی را ارائه نماییم.

 خلاصه مقاله : این مقاله که شامل زمان اعلام نتایج تیزهوشان 98-99 ، زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ، شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ، راهنمای ثبت نام مدارس تیزهوشان ، دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان و تمامی مباحث مربوط به مدارس تیزهوشان 98-99 است که با مطالعه این مقاله شما میتوانید پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید. داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان را  از دست ندهید چرا که پیرش به صورت حضوری مورد قبول مدارس نیست .

منبع : hoosh.medu.ir

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام تیزهوشان 98-99 ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

azmoon.medu.ir –سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان 98-99

azmoon.medu.ir – شرایط شرکت در آزمون تیز هوشان 98 سامانه سمپاد

آزمون تیزهوشان هرساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد و باهوش برگزار میشود که شما میتوانید با ورود به سمانه سامانه azmoon.medu.ir  اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام ازمون تیزهوشان 98-99 مانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد و اگر اقدام به ثبت نام حضوری کنید بی پاسخ خواهید ماند. به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم کلیه امور ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سامانه سمپاد – ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به سایت رسمی سامانه سمپاد از زمان دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و همچنین اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم آگاهی یابند. 

azmoon.medu.ir – زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

با توجه به پیگیری های متعدد اولیا گرامی در مورد زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 98-99 پیرو اطلاعیه های سامانه azmoon.medu.ir زمان اعلامی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99 در بازه زمانی اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه 98 انجام خواهد گرفت که اولیا و دانش آموزان گرامی می توانند با تماس با مرکز ثبت نام تیزهوشان به شماره های 9099072952 (سراسر کشور) و 9092305587 (استان تهران) از ابتدای بهمن ماه نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت نام مدارس اقدام نمایند و در موعد مقرر ثبت نام مدارس را تکمیل نمایند.

شایان ذکر است همه ساله ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در بهمن ماه انجام می گرفت تا سال گذشته که بحث هایی در مورد حذف مدارس تیزهوشان در مقاطع مختلف بوجود آمد که با توجه به اعتراض فراوان اولیا و دانش آموزان گرامی و جلسات متعدد شورای انقلاب فرهنگی و مسئولان آموزشی کشور تصمیم نهایی مبنی بر بقای مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شد که تاثیر مهمی در زمان ثبت نام آزمون گذاشت که از بهمن ماه به انتهای فروردین ماه موکول شد.

 

جهت اطلاع از طرح جایگزین مدارس تیزهوشان طرح شهاب کلیک کنید

 

azmoon.medu.ir – نحوه ی شرکت در آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام در آزمون تیزهوشان اینترنتی است و سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم از موعد ثبت نام فعال میشود.

داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان می بایست در زمانی که سازمان سمپاد (azmoon.medu.ir.) اعلام می کند از درگاه سایت رسمی سمپاد به آدرس azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام کنند.زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 از اواخر فروردین ماه الی اواخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت ولی به منظور اطلاع دقیق از زمان ثبت نام _ دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان _ منابع سوالات و … میتوانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

مرکز مشاوره ایران تحصیل شماره تماس : 9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس فقط از تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

azmoon.medu.ir سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم و پایگاه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

azmoon.medu.ir – راهنمای ورود به سایت مدارس سمپاد

 

جهت دریافت رمز عبور همگام از سامانه همگام کلیک کنید

 

azmoon.medu.ir – نحوه پذیرش دانش آموزان دو قلو در مدارس تیزهوشان

اگر یکی از دانش آموزان دو قلو داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم حد نصاب قبولی در آزمون را بیاورد دانش آموز دو قلو او ( همجنس یا غیر ) با کسب حدنصاب 80% امتیاز اخرین نفر قبول شده میتواند وارد مدارس تیزهوشان شود.

 

azmoon.medu.ir – سوالات آزمون تیزهوشان ششم 98-99

سوالاتی که در آزمون تیزهوشان مطرح میشود دو گونه اند. سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی.

سوالات تحصیلی مربوط به کتب درسی دانش آموزان می باشد و منبع اصلی آن کتب درسی آن ها است سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان هفتم دارای 30% سوال از پایه پنجم و 70% سوال از پایه ششم می باشد. سوالات به صورت تستی چهارگزینه ای است و هر پاسخ صحیح در آزمون ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دارای 3 امتیاز و هر پاسخ اشتباه دارای 1 امتیاز منفی می باشد لذا خواهش مندیم از دانش آموزان عزیز که در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید جواب ندهید.

در صورتی که در سوالی 2 گزینه را به عنوان جواب علامت زده باشید به عنوان جواب اشتباه محسوب خواهد شد.

برای دریافت نمونه سوالات آزمون برای پایه ششم و نهم میتوانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره تماس : 9099072952 از سراسر ایران – 9092305587 تماس فقط از استان تهران

پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

azmoon.medu.ir – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در پایه های نهم و دهم معمولا یک هفته پیش از روز آزمون می باشد که به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و یا پرتال سمپاد به آدرس www.azmoon.medu.ir می باشد.همچنین برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون میتوانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل نیز تماس بگیرید. 9092305587 ( استان تهران) تماس از سراسر ایران همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

دانش آموزان و اولیای گرامی به شما توصیه می کنیم حتما قبل از شروع مطالعه و ثبت نام برای آزمون مدارش تیزهوشان با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی با بهترین دبیران و اساتید علمی استفاده کنید با تماس با مرکز می توانید از سوالات آزمون تیزهوشان نهم و سوالات تیزهوشان ششم – طرز تهیه و بودجه بندی سوالات تیزهوشان و مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بهره مند گردید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم – سایت مدارس استعداد درخشان سمپاد

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دهم – سایت مدارس استعداد درخشان سمپاد

تیزهوشان ششم به هفتم – سامانه سمپاد

سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

دریافت دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی

بهترین کتاب ها برای قبولی تیزهوشان

azmoon.medu.ir 

azmoon.medu.ir نمونه دولتی

پیرو آخرین تصمیمات وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام مدارس نمونه دولتی نیز از سال گذشته یا همان سال تحصیلی 98-99 از طریق این سامانه انجام می گیرد و علی رغم تفاوت های موجود در سطح علمی و دیگر جزئیات این مدارس آزمون ورودی برای مدارس استعداد درخشان و مدارس نمونه دولتی با هم ادغام شد.

شایان ذکر است اولیا محترم و دانش آموزان شرکت کننده در آزمون توجه داشته باشند ادغام این دو آزمون به معنی هم سطح بودن تراز قبولی در این مدارس نخواهد بود و فیلتر های دیگری نیز جهت هدایت دانش آموزان مستعد جهت ورود به مدارس هدف در حال بررسی است لذا تمامی مراحل آزمون کاملا رصد و امتیاز های دقیق برای ورود به مدارس به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

به اطلاع می رسانیم زمان و تاریخ آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی همانند مدارس تیزهوشان در بهمن ماه سال جاری انجام خواهد گرفت لذا متقاضیان محترم دقت نمایند قبل از زمان ثبت نام نسبت به آماده کردن مدارک ثبت نام اقدام نمایند و اطلاعیه های بعدی از سامانه azmoon.medu.ir را دنبال نمایید.

 

راهنمای ثبت نام آزمون 98-99 – azmoon.medu.ir

جهت ثبت نام آزمون دانش آموزان و اولیا گرامی ابتدا وارد سامانه azmoon.medu.ir شده و سپس در مرحله اول جهت ثبت نام با ورود کد همگام و شماره دانش آموزی خود وارد قسمت تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام در آزمون می شوید ضمنا هنگام ورود اطلاعات در سامانه دقت لازم را به عمل آورید امکان ویرایش اطلاعات در سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

در مرحله دوم داوطلبان تصویر خود را در قالب jpg یا png در سامانه azmoon.medu.ir وارد می نمایند ضمنا دانش آموزان حتما توجه کنند عکسی که می خواهند آپلود کنند در سایز 300*400 آپلود شود تا در ورود تصویر مشکلی به وجود نیاید.

در مرحله بعد دانش آموزان و اولیا گرامی باید هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنند که برای  این کار نیاز به یک کارت عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم باشد دارند هزینه ثبت نام فقط و فقط باید از درگاه موجود در سامانه azmoon.medu.ir پرداخت گردد در مورد هزینه ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99 نیز هنوز مبلغ نهایی اعلام نشده اما سال گذشته جهت ثبت نام در آزمون مبلغ 15 هزار تومان از هر دانش آموز اخذ گردید ضمنا توجه کنید که حتما و حتما مبلغ را از درگاه روی سایت واریز نمایید هر گونه مبلغی که از بانک و یا دستگاه های ATM به حساب سازمان واریز گردد مقبول به ثبت نام نخواهد بود.

در مرحله آخر یکبار تمام اطلاعاتی که وارد سیستم کرده اید چک کرده و دکمه تایید نهایی را بزنید پس تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات از سامانه  وجود نخواهد داشت شایان ذکر است داوطلبان محترم دقت داشته باشند تا روز اعلام نتایج تیزهوشان رسید ثبت نام و کد رهگیری که از سامانه azmoon.medu.ir دریافت می نمایند نزد خود نگهدارند.

 

مطالب مرتبط :

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

saja.medu.ir

hoosh.medu.ir

azmoon.medu.ir

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل شرایط شرکت  در آزمون تیزهوشان ، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 ، نحوه شرکت در آزمون تیزهوشان ، سوالات  آزمون تیزهوشان ، دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 98-99 و تمامی اطلاعات مربوط به مدارس تیزهوشان و سامانه  azmoon.medu.ir  است که هدف از این مقاله ارائه راهنمای های لازم و پاسخگویی به سوالات ذهن شما عزیزان است.

منبع : azmoon.medu.ir

 



:: برچسب‌ها: سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان 98-99 ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

dipcode.medu.ir – سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

 

dipcode.medu.ir – سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

dipcode.medu.ir

dipcode.medu.ir – دریافت کد سوابق پیش دانشگاهی

dipcode.medu.ir – دریافت کد سوابق دیپلم

برای مشاهده سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی – dipcode.medu.irدریافت کد دانش آموزی – انجامویرایش اطلاعات کنکور سراسری و مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش با شماره زیر تماس بگیرید تماس از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 24 شب حتی ایام تعطیل

9099072952)تماس از سراسر کشور) و 9092305587 ( تماس فقط از استان تهران(

پاسخگویی سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی همه روزه از ساعات 8 صبح الی 12 شب

 

dipcode.medu.ir – سامانه کد و سوابق تحصیلی آموزش و پرورش

جهت دریافت اطلاعات تحصیلی و هویتی دانش آموزان میتوانید از سامانه  dipcode.medu.ir  اقدام نمایید. داوطلبینی که قصد شرکت  در کنکور سراسری 98 -99 و یا شرکت  در دانشگاه آزاد بدون کنکور و یا شرکت در دانشگاه علمی کاربردی را دارند باید سوابق تحصیلی خود را دریفت نمایند که شما عزیزان میتوانید از طریق سامانه  dipode.medu.ir  بدون صرف هزینه و وقت سوابق تحصیلی خود را  بدست آورید.

داوطلبین عزیز توجه داشه باشید که سامانه dipcode.medu.ir  برای افرادی سوابق تحصیلی دیپلم را ارائه میدهند که در رشته های نظری از جمله ریاضی و تجربی و یا انسانی تحصیل کرده اند و سال اخذ مدرک دیپلم تا قبل از سال 84 بوده است.

dipcode.medu.ir سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی برای داوطلبان کل کشور جوابگو خواهد بود لذا کلیه متقاضیان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند از این سامانه استفاده کنند.

برای اطلاع بیشتر و راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ، پیش دانشگاهی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

اخذ کد از سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی منوط به داشتن کد منطقه اخذ مدرک یا همان کد منطقه مدرسه شما خواهد بود

 

کد سوابق تحصیلی چه کسانی در سامانه dipcode.medu.ir موجود است؟

کاربران گرامی توجه داشته باشند کد سوابق تحصیلی دیپلم های مربوط به شاخه های نظری یعنی یکی از شاخه های ریاضی – تجربی یا انسانی در سامانه موحود است و نکته مهم تر اینکه فقط دیپلم هایی که از سال هشتاد و چهار به بعد اخذ گردیده اند در سیستم ثبت شده اند و اطلاعات دیپلم هایی که مربوط به قبل از سال 84 می باشند در سیستم موجود نیست نظر به این که بسیاری از داوطلبان دیپلم خود را قبل از موعد مذکور اخذ نموده اند زمانی که اطلاعات خود را وارد سامانه dipcode.medu.ir می کنند با خطا مواجه می شوند لذا این دسته از کاربران به نکته مذکور توجه داشته باشند.

در مورد کد های سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی که در سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir وجود دارند لازم به ذکر است فقط کد سوابق تحصیلی داوطلبانی که مدارک پیش دانشگاهی خود را بعد از سال نود و یک دریافت کرده باشند در سامانه موجود است.

ضمنا به اطلاع متقاضیان محترمی که دارای مدرک دیپلم کاردانش – هنرستان و فنی حرفه ای می باشند می رسانیم کد سوابق تحصیلی این دسته از داوطلبان در سامانه موجود نمی باشد ضمنا متقاضیان محترمی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم هستند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

 

 

داوطلبان کنکور قبل از ثبت نام کنکور ملزم به دریافت و ثبت کد سوابق تحصیلی می باشند لذا در این راستا به سامانه dipcode.medu.ir مراجعه نمایند

 

 

dipcode.medu.ir – راهنمای دریافت کد سوابق دیپلم و پیش دانشگاهی

کاربران گرامی قبل از اینکه جهت دریافت کد اقدام نمایید راهنمای اخذ کد سوابق تحصیلی را مطالعه نمایید.

متقاضیان محترم بعد از این که وارد سامانه اخذ کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری قسمتی را که در تصویر نشان داده شده ( مشاهده سوابق و دریافت کد سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنید) انتخاب نموده و ادامه دهید.

 

dipcode.medu.ir 2

 

پس از انتخاب گزینه بالا باید اطلاعات درخواستی سامانه شامل کد دانش آموزی ، کد منطقه ، تاریخ تولد و… را وارد نمایید سپس با انتخاب گزینه ورود اطلاعات شما و نمرات امتحانات نهایی (دیپلم) یا به عبارتی دیگر کد سوابق دیپلم شما نمایش داده خواهد شد ضمنا هر داوطلب می باست یکبار دیگر با ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir و انتخاب مقطع پیش دانشگاهی کد سوابق پیش دانشگاهی خود را دریافت نماید.

 

dipcode.medu.ir 3

dipcode.medu.ir اطلاع رسانی

 

سامانه مشاهده کد سوابق تحصیلی

 

دریافت کد دانش آموزی – dipcode.medu.ir

طبق توضیحاتی که داده شد یکی از الزامات دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان وارد کردن کد دانش آموزی آن ها خواهد بود به عبارتی کد دانش آموزی شناسنامه هر داوطلب یا دانش آموز در آموزش و پرورش می باشد که در کارنامه آن ها درج می شود ، محل نمایش مشخصات لازم برای دریافت کد سوابق تحصیلی را نشان داده ایم.

 

مدارک لازم جهت ورود به سامانه dipcode.medu.ir

دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشید اخذ کد از سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی منوط به ورود برخی اطلاعات و همراه داشتن مدارک تحصیلی زیر خواهد بود لذا قبل از ورود به سامانه حتما مدارک زیر را آماده نمایید :

  • یکی از مدارک شناسایی متقاضی اعم از کارت ملی یا شناسنامه
  • یکی از کارنامه های دریافتی از مقطع مورد نظر
  • کد منطقه شهرداری مدرسه ای که در آن مقطع تحصیل کردید

 

dipcode.medu.ir – کد منطقه چیست

برای استعلام کد سوابق تحصیلی از سامانه dipcode.medu.ir نیاز به کد منطقه دارید که کد منطقه دیپلم همان کد منطقه ای است که پایه های دهم و یازدهم را در آن منطقه تحصیل کرده اید و کد منطقه پیش دانشگاهی نیز بیانگر کد منطقه ای می باشد که پیش دانشگاهی خود را در آن منطقه تحصیل کرده اید دسترسی به کدهای مذکور فقط از سایت سازمان سنجش امکان پذیر خواهد بود در صورتی که نتوانستید کد منطقه خود را بیابید با شماره های  9099072952 (تماس از سراسر کشور)  9092305587 ( استان تهران)تماس بگیرید.

 

آخرین اطلاعیه های سامانه dipcode.medu.ir

  • کلیه دانش آموزانی که سوابق تحصیلی ایشان در سامانه موجود است باید تا قبل از دهم بهمن ماه نسبت به تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی خود اقدام نمایند شایان ذکر است پس از موعد مذکور تمامی سوابق موجود به سامانه سنجش آموزش کشور منتقل خواهد گردید.
  • کد سوابق تحصیلی و ریز نمرات دانش آموزان دوره نظام جدید آموزشی و همچنین نظام قدیم تا دهم بهمن ماه 97 قابل مشاهده و ویرایش خواهد بود.
  • ریز نمرات و سوابق تحصیلی دانش آموزانی که فی الحال مشغول به تحصیل می باشند از تیر ماه در سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی قابل مشاهده خواهد بود.
  • متقاضیان محترم حتما توجه داشته باشید سوابق تحصیلی و نمرات شما مطابق نمرات مندرج در کارنامه مقطع مورد نظر باشد و در صورت عدم تطابق باید ختما جهت پیگیری و اصلاح اقدام نمایید شایان ذکر است در صورتی که در موعد مقرر نسبت به اصلاح نمرات اقدام ننمایید سامانه dipcode.medu.ir هیچ مسئولیتی در قبال اعمال همان نمرات در سوابق تحصیلی شما نخواهد داشت.
  • کاربران گرامی در صورت وجود هر گونه مغایرت در نمرات شما و نمرات مندرج در سامانه و یا هر گونه ابهام و سوال از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های 9099072952(تماس از سراسر کشور) – 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) تماس حاصل نمایید.

 

نکته مهم : دانش آموزان محترم دقت کنید اگر در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی در حال تحصیل می باشید با نظر به اینکه هنوز مدرک تحصیلی برایتان صادر نشده پس هنوز کد سوابق تحصیلی شما در سامانه dipcode.medu.ir ثبت نشده.

 

مطالب مرتبط :

شروع کنکور از عید

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور

ثبت کد سوابق پیش دانشگاهی

ثبت نام کنکور 98

مشاوره تلفنی کنکور سراسری 98

نتایج نهایی کنکور سراسری 98

اعتراض به نتایج کنکور 98

مشاوره رایگان کنکور

سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

dipcode.medu.ir

خلاصه مطالب : این مقاله که شامل dipcode.medu.ir  سامانه دریافت سوابق تحصیلی ، راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش  دانشگاهی از طریق سامانه  dipcode.medu.ir  ، دریافت کد دانش آموزی  ، مدارک لازم جهت ورود به سامانه  dipcode.medu.ir  و تمامی اطلاعات مربوط به این سامانه است پاسخگوی سوالات شما عزیزان است. توجه داشته باشید که کد سوابق تحصیلی بر اساس کد منطقه است که کد منطه نیز مربوط به استا اخذ دیپلم است لذا جهت دریافت کد سوابق تحصیلی کد منطقه را نیز دز نظر بگیرید.



:: برچسب‌ها: سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

azmoon.iau.ac.ir –ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 98-99

 سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد از اوایل تیر ماه فعال خواهد شد و داطلبین عزیز میتوانید از طریق مرور گر خود وارد سامانه شده و جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را از دست ندهید چرا که در صورت تکمیل ظرفیت سامانه azmoon.iau.ac.ir  سایت بسته خواهد شد و شما نمیتوانید اقدام به ثبت نام کنید.

امسال گمانه زنی های اشتباهی درباره لغو پذیرش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شده بود ولی برخلاف این گمانه زنی ها ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قطعی شد و شما داوطلبین عزیز میتوانید از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir جهت ثبت نام اقدام نمایید. توجه داشته باشید که ترم های گذشته ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org انجام میگرفت که امسال به سایت azmoon.iau.ac.ir  منتقل یافت.

کلیه دانشجویان جدید الورود جهت تکمیل ثبت نام و دریافت شماره دانشجویی با شماره های مرکز ثبت نام تماس حاصل نمایند

 

انجام ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته تلفنی 24 ساعته سامانه azmoon.iau.ac.ir با تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952

 

شماره های مرکز ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جهت ثبت نام و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه های سراسر کشور :

9099072952 (تماس از سراسر کشور)

9092305587 ( استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

اطلاعیه های سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir

سامانه ثبت نام اینترنتی azmoon.iau.ac.ir از ابتدای تیرماه فعالیت خود را در راستای تسهیل امور ثبت نام دانشجویان آغاز نموده و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به دانشجویان محترم می باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در واحد های سراسر کشور در سه مرحله ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام ده مرحله ای و اسکن و ارسال مدارک و تکمیل ثبت نام حضوری و دریافت کارت دانشجویی می باشد که پذیرش دانشجویان پس از تکمیل هر سه مرحله نهایی خواهد شد.

پذیرش دانشجویان به صورت بدون آزمون در سامانه azmoon.iau.ac.ir در هر سال دو نوبت می باشد : ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد و ثبت نام ترم بهمن لذا سامانه در هر سال دو نوبت برای پذیرش متقاضیان فعال خواهد شد.

متقاضیان محترم قبل از ورود به سامانه حتما از خاموش بودن فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود مطمئن شوید به دلیل دلایل امنیتی ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد با آی پی خارج از کشور میسر نخواهد بود.

با توجه به سواستفاده هایی که برخی افراد سود جو از سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی نموده اند هنگام ورود به سامانه دقت داشته باشید در قسمت آدرس سایت فقط آدرس سامانه azmoon.iau.ac.ir درج شده باشد لذا عملیات ثبت نام – خرید کارت و… را فقط از سامانه مربوطه پیگیری نمایید.

 

سامانه ویرایش اطلاعات azmoon.iau.ac.ir

 

شرایط ثبت نام متقاضیان در سامانه azmoon.iau.ac.ir

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد :

ثبت نام دانشجویان متقاضی با تمامی مدارک پایه ائم از دیپلم های کاردانش – فنی حرفه ای – نظری و دیپلم چهارساله نظام قدیم و همچنین مدارک پیش دانشگاهی در تمامی رشته های تجربی – انسانی و ریاضی – مدارک کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد.

پذیرش دانشجویان در سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع کاردانی – کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور با ارائه مدارک پایه معتبر امکان پذیر خواهد بود که مدارک پایه مد نظر به تفکیک مقطع مطابق اطلاعیه سامانه azmoon.iau.ac.ir در ذیل ذکر شده :

  • پذیرش مقطع کاردانی پیوسته = مدارک دیپلم فنی حرفه ای – هنرستان و کاردانش
  • پذیرش مقطع کاردانی ناپیوسته = مدارک دیپلم نظری و پیش دانشگاهی
  • پذیرش مقطع کارشناسی پیوسته = مدرک پیش دانشگاهی – مدرک دیپلم نظام قدیم 4 ساله – مدرک کارشناسی و بالاتر
  • پذیرش مقطع کارشناسی ناپیوسته = کلیه مدرک کاردانی و مدارک معادل کاردانی

نکته مهم : پذیرش در مقطع کاردانی پیوسته با شرایط ویژه انجام خواهد گرفت یعنی متقاضیان برای انتخاب رشته حتما باید مطابق با مدرک پایه و رشته معادل مدرک پایه در جدول ثبت نام کنند.

از دیگر شرایط مهم برای ثبت نام متقاضیان آقا نداشتن غیبت نظام وظیفه است که دانش آموزانی که بیشتر از یکسال از اخذ مدرک پایه آن ها گذشته باشد حتما می بایست قبل از ثبت نام با شماره 9099072952 تماس گرفته و وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نمایند.

 

 

جهت اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور – شرایط و نحوه پذیرش ارشد بدون کنکور روی لینک کلیک کنید

 

 

شرایط تحصیلی متقاضیان جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

توضیحات رو با یک خبر خوب برای متقاضیان ثبت نام آغاز کنیم! پذیرش بدون کنکور در سامانه azmoon.iau.ac.ir هیچ شرایط سنی ندارد یعنی حتی افراد بالای 60 سال هم می توانند وارد سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد شده و برای پذیرش اقدام کنند.

مهم ترین تغییری که در پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد از دو ترم گذشته انجام گرفت تغییر در شیوه پذیرش بود که در ترم های گذشته ثبت نام پس از ثبت مشخصات در سامانه azmoon.iau.ac.ir تکمیل میشد و شماره دانشجویی برای متقاضی صادر میشد تغییراتی که در دو ترم اخیر ایجاد شد علاوه بر بحث افزایش شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بحث پذیرش را هم به شرح زیر مورد تغییر قرارداد:

با تغییرات اعمالی در شیوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد مهم ترین ملاک متقاضیان برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی در مدرک پایه ایشان تلقی می شود به طوری که هر متقاضی دارای معدل مدرک پایه بالاتری باشد برای ثبت نام ارجحیت خواهد داشت.

 

 

مشاوره انتخاب رشته سامانه azmoon.iau.ac.ir

انتخاب رشته azmoon.iau.ac.ir

 

و اما موضوع انتخاب رشته که مهم ترین موضوع در بحث ورود به دانشگاه آزاد است را بررسی کنیم!

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور از بحث های مهم و کاربردی است که سرنوشت شما را برای آینده شغلی و مالیتان تعیین می کند و حتما باید توسط مشاوری زبده که نسبت به بازار کار فعلی کشورمان و همچنین آزمون ها و سوالاتی که بتواند استعداد شغلی شما دانش آموزان و متقاضیان تحصیلات دانشگاهی را بیابد تا به بهترین رشته محل موجود در سامانه azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد هدایتتان کند.

مرکز مشاوره سامانه azmoon.iau.ac.ir به صورت 24 ساعته از طریق شماره تماس 9099072952 برای تماس از طریق تلفن ثابت سراسر کشور آماده ارائه خدمات ثبت نام و انتخاب رشته 24 ساعته بواسطه مشاوران مرکز انجام می گیرد.

انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهمیت به مراتب بالاتری نسبت به مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری خواهد داشت با توجه به هزینه های بالای دانشگاه آزاد بیشتر به این موضوع پی می بریم.

انتخاب رشته بدون کنکور از بین رشته های بدون کنکور مندرج در سامانهazmoon.iau.ac.ir انتخاب می شود اما باید توجه داشته باشیم که رشته ای که انتخاب می کنیم چه کاربردی در آینده شغلی و مالی شما خواهد داشت؟ به عنوان مثال شاید برای کسی که دوست دارد در رشته اپتومتری بدون کنکور دانشگاه آزاد تحصیل کند پس از بررسی هایی که صورت می گیرد متوجه شویم این رشته زیاد مناسب وی نیست و بهتر است سراغ رشته های دیگری برود.

 

 

جهت اطلاع از شرایط پذیرش پیراپزشکی های بدون آزمون و نحوه ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

رویایت را آزاد انتخاب کن

 

azmoon.iau.ac.ir سامانه اینترنتی

 

امروز نوید این موضوع را به شما می دهیم که می توانید بدون اینکه در کنکور و آزمونی شرکت کنید وارد هر کدام از رشته هایی که در کنکور قبول نشده اید شوید.

رشته های بدون کنکور سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir با تغییراتی بزرگ رو به رو شد که شما متقاضیان گرامی می توانید جهت ورود به دانشگاه آزاد در هر رشته ای که علاقه دارید وارد شوید.

رشته هایی که در سامانه انتخاب رشته azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد قرار گرفت شامل تمامی زیر گروه های ریاضی – تجربی – انسانی و هنر می باشد که در هر زیر گروه تمامی رشته ها پذیرش بدون آزمون خواهند داشت.

 

 

جهت اطلاع از روند پذیرش رشته پزشکی بدون کنکور – زمان و شرایط پذیرش بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی وارد لینک شوید

 

کانال تلگرام azmoon.iau.ac.ir

 

راهنمای گام به گام ثبت نام از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir

گام اول : متقاضیان محترم از نحوه ورود صحیح به سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اطمینان پیدا کنند در صورتی که به صورت صحیح وارد سامانه شده باشید با تصویر ابتدای مقاله رو به رو می شوید.

گام دوم : دانلود دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته با ورود به قسمت: سامانه های ثبت نام – دفترچه های راهنما و دانلود دفترچه راهنما

نکته مهم : متقاضیان محترم قبل از انجام ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود کرده و به طور کامل مطالعه و بررسی نمایید.

گام سوم : انتخاب رشته محل بر اساس مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و یا تماس با مشاوران انتخاب رشته مرکز 9099072952 از تلفن ثابت.

گام چهارم : خرید کارت اعتباری ثبت نام از سامانه azmoon.iau.ac.ir با توجه به مقطع ثبت نام و دریافت رمز و شناسه ثبت نام.

گام پنجم : ورود اطلاعات کارت اعتباری در سامانه azmoon.iau.ac.ir – قسمت ثبت نام آزمون – قسمت مربوط به مقطع مورد نظر

گام ششم : ورود اطلاعات و مشخصات هویتی متقاضی – ورود کد رشته محل های موجود مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام.

گام هفتم : اسکن و کپی مدارک هویتی و تصویر دانشجویان

گام هشتم : دریافت رسید سامانه ثبت نام اینترنتی azmoon.iau.ac.ir به صورت فایل پی دی اف.

گام نهم : متقاضیان پس از تکمیل 8 گام قبلی منتظر اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه azmoon.net باشند

گام دهم : تکمیل ثبت نام اینترنتی ده مرحله ای دانشگاه آزاد و مراجعه حضوری به واحد قبولی به همراه رسیدی که از سامانه azmoon.iau.ac.ir دریافت نموده اید.

 

 

راهنمای تصویری سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد – azmoon.iau.ac.ir

با توجه به عدم اطلاع برخی از متقاضیان محترم نسبت به نحوه ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir علاوه بر توضیحاتی که در مقاله داده ایم ویدیو آموزشی نیز برای آموزش کار با سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد برای شما قرار می دهیم و شما را به دیدن این ویدیو دعوت می کنیم: 

 در این مقاله قصد داشتیم تا شما را  با سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آشنا کنیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.شما میتوانید با استفاده از این مقاله که شامل سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، سامانه azmoon.iau.ac.ir  ، اطلاعیه های سامانه  ثبت نام اینترنتی دانشگاه ازاد ، شرایط ثبت نام متقاضیان azmoon.iau.ac.ir  ، راهنمای ثبت نام از طریق سامانه دانشگاه ازاد و تمامی اطلاعات مربوط به این سامانه پاسخگوی سوالات خود باشید. داوطلبین عزیز با هم توجه داشته باشید که زمان ثیت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 98-99 را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه azmoon.iau.ac.ir  دیگر قادر به ثبت نام نخواهید بود.

 

مطالب مرتبط :

سامانه نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

رشته پزشکی بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

دانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی

سامانه azmoon.iau.ac.ir

سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد

Source : azmoon.iau.ac.ir

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

 رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری منتشر شد. شما داوطلبین عزیز میتوانید همزمان با ثبت نام بدن کنکور دانشگاه سراسری اقدام به انتخاب رشته کنید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور حدود 80 درصد رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی میباشد لذا هر چه معدل بالاتر باشد درصد قبولی افراد در دانشگاه سراسری نیز بیشتر است.

 هرساله ممکن است به دلیل افزایش رشته ها به دفترچه لیست رشته ها نیز تغییر کند که شما میتوانید همزمان با انتخاب رشته اقدام به دانلود دفترچه  رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری کنید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه  سراسری نیز به صورت اینترنتی است که با ورود به سامانه میتوانید اقدام به ثبت نام کنید.

جهت دریافت لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری و مشاوره انتخاب رشته های جدید بدون آزمون کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 سراسر کشور و  9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم ریاضی

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری علوم ریاضی

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری شامل لیست متنوعی از رشته های مختلف می باشد. با توجه به اینکه دانشگاه های مختلفی اقدام به پذیرش داوطلبان در رشته های مختلف می نمایند، ما در این بخش به صورت اختصاصی تنها به بررسی رشته های علوم ریاضی خواهیم پرداخت. قبل از انتخاب رشته بهتر است از پر درآمدترین رشته های ریاضی و فیزیک آگاه شوید تا بتوانید نسبت به آینده شغلی خود اطمینان لازم را به دست آورید.

 

 

 

لیست رشته های جدید بدون آزمون کنکور در هر یک از دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی متفاوت می باشد

 

 

 

  • مهندسی برق
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی کامپیوتر
  • حسابداری
  • مدیریت صنعتی
  • مهندسی پزشکی
  • ایمنی صنعتی
  • علوم مهندسی
  • معماری داخلی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معدن
  • مدیریت صنعتی
  • مهندسی نقشه برداری
  • کاردانی معماری
  • مهندسی اپیتیک و لیزر
  • مهندسی شهرسازی
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی نقشه برداری
  • ریاضیات و کابردها
  • کاردانی فنی عمران
  • مهندسی انرژی
  • مهندسی پزشکی
  • آمار و سنجش آموزشی
  • مهندسی صنایع
  • کاردانی امور مالی و مالیاتی
  • کاردانی فنی عمران
  • کاردانی مخابرات
  • مهندسی مواد و متالوژی
  • کاردانی بهینه سازی مصرف انرژی
  • مهندسی هوافضا
  • کاردانی ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کاردانی فنی عمران
  • کاردانی جهانگردی

 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم تجربی

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری علوم تجربی

 

کنکور تجربی 98 همانند سایر گروه های آزمایشی دیگر ، داوطلبان عزیزی را که واجد شرایط لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری باشند، پذیرش می نماید. کافی است در زمان مقرر، نسبت به ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری اقدام نمایید. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر ماه، همزمان با انتخاب رشته کنکور منتشر خواهید گردید. با استفاده از راهنمایی های نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی می توانید به انتخاب درستی در این زمینه دست یابید.

 

  • مدیریت مالی
  • علوم و مهندسی محیط زیست
  • علوم و مهندسی جنگل
  • علوم و مهندسی شیلات
  • علوم و مهندسی محیط زیست
  • زیست شناسی سلولی و مولکولی
  • زیست فناوری
  • مدیریت مالی
  • روانشناسی
  • علوم و مهندسی باغبانی
  • مهندسی فضای سبز
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)
  • کاردانی امور زارعی و باغی
  • کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
  • شیمی محض
  • میکروبیولوژی
  • کاردانی شیمی آزمایشگاهی
  • مهندسی صنایع مبلمان
  • علوم و مهندسی باغبانی
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)
  • گیاه پزشک
  • مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
  • کاردانی تکنولوژی مواد عذایی
  • شیمی کاربردی

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم انسانی

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری علوم انسانی

 

تعداد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری گروه علوم انسانی بسیار بیشتر از سایر گروه های آزمایشی می باشد. به همین دلیل انتخاب رشته علوم انسانی با وسواس بیشتر و همچنین تنوع بالاتری همراه خواهد بود. آن دسته از داوطلبان علوم انسانی که واجد شرایط شرکت در رشته های جدید بدون آزمون 98 باشند، می توانند به هنگام انتخاب رشته مرداد و یا بهمن ماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

  • فقه و حقوق اسلامی
  • شیعه شناسی
  • حسابداری
  • علوم ورزشی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت بیمه
  • مدیریت صنعتی
  • روانشناسی
  • علوم قرآن و حدیث
  • فقه و حقوق اسلامی
  • فلسفه و کلام اسلامی
  • تاریخ اسلام
  • مدیریت صنعتی
  • پژوهشگری اجتماعی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • علوم ورزشی
  • کاردانی حسابداری
  • روابط عمومی
  • روزنامه نگاری
  • مدیریت فرهنگی هنری
  • جهانگردی
  • اقتصاد
  • زبان و ادبیات عربی
  • علوم قرآن و حدیث
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • معارف اسلامی- تبلیغ و ارتباطات
  • معارف اسلامی و مدیریت
  • کاردانی امور فرهنگی
  • کاردانی تربیت معلم قرآن مجدی
  • شیعه شناسی
  • مترجمی زبان عربی
  • کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی
  • جغرافیا
  • مددکاری اجتماعی
  • علوم تربیتی

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری هنر

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری هنر به نسبت سایر رشته ها و گروه های آزمایشی تنوع کمتری دارند. در بسیاری از رشته های این گروه آزمایشی آزمون عملی کنکور هنر وجود دارد که داوطلبان پذیرفته شده در مرحله ابتدایی لازم است در مرحله بعدی در آزمون مورد نظر پذیرفته شوند. آزمون های عملی کنکور هنر به تناسب هر یک از رشته ها متفاوت خواهد بود.

  • ارتباط تصویری
  • نقاشی
  • کاردانی هنرهای تجسمی
  • کاردانی انیمیشن
  • بازیگری
  • تلویزیون و هنرهای دیجیتالی
  • عکاسی
  • نقاشی
  • کاردانی حفاظفت و مرمت آثار تاریخی
  • کاردانی هنرهای تجسمی
  • طراحی لباس
  • مرمت بناهای تاریخی
  • هنر اسلامی
  • سینما
  • ننوازندگی موسیقی ایرانی
  • آهنگسازی
  • ماردانی باستان شناسی
  • چاپ

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری زبان های خارجی

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری زبان های خارجی

 

انتخاب رشته زبان تنها محدود به چند رشته می باشد. به همین دلیل انتخاب رشته با تنوع کمتری در لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری زبان های خارجه وجود خواهد داشت. آمادگی و تسلط نسبی بر مکالمه قبل از ورود به این رشته از ملزومات محسوب می گردد.

  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • کاردانی آموزش زبان انگلیسی
  • کاردانی مترجمی زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات آلمانی

رشته های جدید بدون آزمون کنکور

هر ساله بر تعداد رشته های جدید بدون آزمون کنکور افزوده می گردد. داوطلبان در تمامی گروه های آزمایشی می توانند با استفاده از دفترچه راهنمای انتخاب رشته در تمامی گروه های آزمایشی دست به انتخاب رشته مورد علاقه خود بزنند. داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته های گروه های آزمایشی زبان خارجه و هنر می باشند، لازم است کارت اعتباری مربوط به این رشته ها را نیز خریداری نمایند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری در مقااطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد. رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری با سایر دانشگاه ها متفاوت می باشد. میزان شهریه در رشته های جدید بدون آزمون کنکور در هر یک از دانشگاه ها متفاوت می باشد. بنابراین برای آگاهی از میزان شهریه لازم است به دانشگاه انتخابی خود توجه داشته باشید.

 

 

آیا رشته های دانشگاه علمی کاربردی نیز شامل رشته های بدون کنکور سراسری می باشند؟

خیر. دانشگاه علمی کاربردی به صورت جداگانه ثبت نام و همچنین دفترچه خود را متشر می نماید.

آیا انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد همانند ثبت نام کنکور سراسری به صورت هماهنگ منشر می شود؟

خیر. ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در سال های اخیر به صورت ادغام شده می باشد ولی انتخاب رشته با ازمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد با توجه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه ازاد به صورت جداگانه منتشر می گردد.

آیا انتخاب رشته و ثبت نام تمامی دانشگاه ها در سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد؟

حداقل معدل لازم برای قبولی در رشته های پرمتقاضی بدون کنکور چند است؟

دفترچه اتخاب رشته هر یک از دانشگاه ها را چگونه می توانم دریافت نمیام؟

آیا برای رشته های گروه آزمایشی هنر که به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند آزمون عملی وجود دارد؟

تعداد انتخاب های مجاز در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری  چه تعدادی می باشد؟

 

جهت دریافت پاسخ سوالات ذکر شده می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره های 9099072952 سراسر کشور و  9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. 

خلاصه مقاله : دراین مقاله که شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم ریاضی ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم انسانی ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری علوم تجربی و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری هنر همچنین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری زبان ها خارجی میباشد قصد داشتیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

مطالب مرتبط

نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

دانشگاه های بدون کنکور هنر در تهران

اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد

رشته های هنر دانشگاه علمی کاربردی 98 – 97

بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

هزینه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی

 لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری زبان های خارجی

 لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری هنر

 لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری علوم انسانی

 لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری علوم تجربی

 لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری علوم ریاضی

رشته های جدید بدون آزمون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

منبع : رشته های دانشگاه سراسری   

 



:: برچسب‌ها: دانشگاه سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشاوره قبولی در کنکور سراسری

برنامه ریزی مشاوره قبولی در کنکور سراسری

مشاوره قبولی در کنکور سراسری موجب موفقی شما خواهد بود. داوطلبینی که قصد موفقیت در کنکور سراسری در رشته های مختلف را دارند میتوانند با برنامه ریزی درست، مطالعه درست ، روش صحصیح مطالعه ، فنون تست زنی و ... موفقیت خود را رقم بزنند. موفقیت در کنکور تنها به میزان اطلاعات علمی نیست بلکه بستگی به آمادگی روحی و روانی شما نیز دارید که شما باید آمادگی لازم برای کنکور را داشته باشید.

قبولی در کنکور سراسری

قبولی در کنکور بزرگ‌ترین و مهم ترین هدفی است که داوطلبان کنکور برای رسیدن به آن در حال تلاش و رقابت می‌باشند. اما مانند هر کار دیگری چنانچه شما با اصول و قواعد کار آشنایی لازم و کافی را داشته باشد، موفقیت خود را می‌توانید تضمین نمایید. سختی کنکور برای کسانی است که بدون رعایت قوانین و اصول لازم، پا به عرضه رقابت می‌گذارند. اما مگر رقیبان شما هم مانند شما خواهند بود لزوماً؟ نمی‌توانید بدون اینکه به رقبای خودتان توجه کنید، به خود امیدوار و شاید غره شوید. فراموش نکنید که رتبه‌ها در کنکور سراسری، برحسب عملکرد داوطلبان تعیین می‌گردند. و شاید سختی کار همین باشد. پس اگر می‌خواهید پیروز میدان شوید و اگر می‌خواهید موفق باشید، باید مشاوره قبولی در کنکور سراسری را به خاطر بسپارید. ما در این مطلب می‌خواهیم بایدها و نبایدهای مشاوره قبولی در کنکور سراسری و همچنین 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.

 

هدف خود را مشخص کنید

 

کنکور یک مسیر است که پایان آن، هدفی است که برای رسیدن به آن در حال تلاش می‌باشید. فرض کنید می‌خواهید از یک استان به استان دیگری سفر کنید. قطعاً راه‌ها و جاده‌های فراوانی از استان مبدأ برای رسیدن به استان مقصد وجود خواهد داشت. شما با توجه به هزینه، زمان، راه و… یکی از این مسیرها را انتخاب می‌نمایید و با خیال راحت پس ز طی کردن مدت زمان لازم، به مسیر مقصد خود می‌رسید. اما اگر بدون اینکه مقصدی را برای خود مشخص نمایید، شروع به حرکت کنید و در تمام جاده‌ها به صورت شانسی حرکت نمایید، آیا می‌توانید به جای مشخصی برسید؟ چقدر امکان اینکه مسیری که شما در حال طی کردن آن هستید و یا مقصدی که به آن می‌رسید همان مقصد دلخواه شما می‌تواند باشد؟ نداشتن هدف دقیقا همانند همین مسئله می‌تواند باشد. داشتن هدف مشخص به شما کمک خواهد کرد که بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نمایید و همچنین با اطلاع از درصدهای هر درس در کارنامه رشته‌های مختلف تجربی ، ریاضی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه، می‌توانید فاصله خود را مقایسه نمایید و چنانچه هنوز به سطح مطلوب در این زمینه نرسیده‌اید، تلاش و برنامه‌ریزی نمایید. برخی از داوطلبان در هنگام تماس جهت مشاوره قبولی در کنکور سراسری ، این موضوع را که ما هنوز در رابطه با رشته خود جهت ادامه تحصیل به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم، عنوان می کنند و همین مسئله موجب می شود که اظهار ناامیدی و سردرگمی کنند. مشاوره قبولی در کنکور سراسری به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری نسبت به خود و علایق و استعدادهایتان داشته باشید و پس از آن رشته و هدف خود را دقیقا مشخص نمایید.

 منابع درستی انتخاب نمایید

منابع مطالعه کنکور بسیار مهم است. تصور کنید یک آشپز خوب، به مواد خوبی برای طبخ غذا نیازمند است. توصیه‌ای که ما به داوطلبان در مشاوره قبولی در کنکور سراسری می‌کنیم، داشتن منابع کنکور خوب در این زمینه است. منبع کنکور تجربی، انسانی، ریاضی، هرکدام منحصر به خود این رشته‌ها می‌باشند. مهم است که زمان و انرژی شما از چه طریقی مصرف می‌شود؟ آیا این منابع درست می‌باشند و به موفقیت شما در کنکور کمک خواهند نمود؟ هر چقدر شما فرد پرتلاش و با هوش‌بهر بالا باشید، باز هم اطلاع از منابع درست و مطالعه بر روی آن‌ها بسیار مهم می‌باشد.

 

برنامه ریزی کنید

 

برنامه ریزی یکی از مهم‌ترین وسیله‌ها برای رسیدن به اهداف شما می‌باشد. داشتن برنامه ریزی به شما کمک خواهد کرد تا از حداقل منابع و امکانات خود، بهترین نتیجه را کسب نمایید. برخی از داوطلبان به علت نداشتن برنامه ریزی درست با تلاش فراوان و کوششی که به خرج می‌دهند، باز هم در زمان کنکور، موفقیت لازم را به دست نمی‌آورند. یکی از کارهایی که در مشاوره و برنامه ریزی  قبولی در کنکور سراسری برای داوطلبان مشاورین ما انجام می‌دهند، یک برنامه ریزی درست و اصولی که با رعایت وقت و همچنین با توجه به شخصیت و نحوه بازدهی داوطلب می‌باشد. تا حدی زیادی شاید بتوان گفت مشاوره قبولی در کنکور سراسری را با برنامه ریزی مترادف دانست.

 

به لحاظ روانی خود را آماده نمایید

 

در مشاوره قبولی در کنکور سراسری تمرکز ما صرفاً تنها بر روی حفظ مطالب و یادگیری آن‌ها نمی‌باشد. از داوطلبان فراوانی می‌توانیم برای شما نام ببریم که با وجود تلاش مستمر، و پشتکار فراوان، نتوانسته‌اند نتیجه مطلوبی در کنکور اخذ نمایند. بسیاری از داوطلبان به دلیل استرس فراوانی که در جلسه کنکور تجربه کرده‌اند، باعث مختل شدن نظام فکری آن‌ها شده است و همین امر موجب شده که عملکرد مناسبی در جلسه کنکور نداشته باشند. البته این آمادگی روانی منحصر به جلسه کنکور نمی‌باشد. اگر روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور دارید، حتماً آمادگی روانی را جزو برنامه خود قرار دهید. حتی برخی از داوطلبان در طول سال که در حال مطالعه برای کنکور می‌باشند نیز، این استرس و ناامیدی برای پذیرش را ممکن است داشته باشند. ما در مشاوره قبولی در کنکور سراسری به داوطلبان می‌آموزیم که حتی در جلسه کنکور چگونه بتوانند خود را آرام نمایند.

 

مشاور خوب داشته باشید

 

مشاوره قبولی در کنکور سراسری یعنی داشتن یک مشاور خوب و مجرب. یک مشاور به راحتی می‌تواند راه‌های موفقیت را به شما نشان دهد. مشاوره تحصیلی آنلاین ایران تحصیل با داشتن مشاوری که از اصول و فنون مطالعه، برنامه ریزی، تست زنی، منابع درست اطلاع دارد، موفقیت شما را می‌تواند تضمین نماید. تنها چیزی که شما حتی با رعایت کردن این موارد ممکن است امیدی برای پذیرفته شدن را در شما کم کند، مسئله آمادگی روانی که خدمتتان عرض نمودیم می‌تواند باشد که این مسئله نیز، با داشتن یک مشاور در کنار خود تا حدود زیادی قابل حل می‌باشد و همچنین به مشاوره قبولی در کنکور سراسری کاملاً اشراف دارد. مشاورین ایران تحصیل، همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره قبولی در کنکور سراسری و همچنین 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور می‌باشند. فقط کافی است که با شماره‌های مندرج در سایت، تماس حاصل نمایید. 

 

جهت اطلاع از مشاوره قبولی در کنکور سراسری و 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ 

بهترین مشاور تحصیلی در کرج

نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور سراسری

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

نتایج نهایی کنکور 97

 کارنامه کنکور سراسری 97

مشاوره قبولی در کنکور سراسری

5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل برنامه ریزی مشاوره قبولی در کنکور سراسری ، قبولی در کنکور سراسری است میتوانید با مطالعه این مقاله برنامه ریزی مناسب و درست داشته باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

منبع : مشاوره قبولی در کنکور سراسری

 



:: برچسب‌ها: کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

استخدام نیروی انتظامی 99 – درجه داری

استخدام نیروی انتظامی 99 آغاز شد . داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه های نیروی افسری را دارند میتوانند امروز از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند. داوطلبین عزیز توجه داشته  باشید که قبل از ثبت نام حتما دفترچه را دانلود کرده و مطالعه کنید و از تمامی شرایط و ضوابط دانشگاه های افسری 99 اطلاع پیدا کرده و سپس از طریق سامانه  apu.ac.ir  اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام همانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد و اگر اقدام به ثبت نام حضوری کنید بی پاسخ خواهید ماند.

جهت تکمیل امور استخدام نیروی انتظامی 99 و دریافت رسید می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید

9099072952 – پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

اطلاعیه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 آغاز شد. متقاضیان گرامی استخدام ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی که واجد شرایط ورود به این دانشگاه می‌باشند، می‌توانند پس از مطالعه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ناجا وارد سامانه apu.ac.ir شده و اقدامات لازم را انجام دهند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که شرایط لازم برای شرکت در این دانشگاه ، شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای قبولی می‌باشد.

 

جزئیات ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99

مقاطع تحصیلی مختلفی که برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 مجاز می‌باشند شامل ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشند. پذیرش در دانشگاه افسری امین از طریق کنکور سراسری ،در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف وجود خواهد داشت. دانشگاه نیروی انتظامی دارای ۳۱ گروه آموزشی و ۲۳ رشته تحصیلی با ۲۹ گرایش در مقاطع تحصیلی مختلف می‌باشد.

در ادامه به نحوه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی خواهیم پرداخت. اما برای استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل به راحتی تنها با استفاده از شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 و راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99

برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 کلیه داوطلبان باید واجد شرایط عمومی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند. شرایط عمومی در حکم فیلتری است که داوطلبان باید از آن عبور نمایند. بنابراین آن دسته از داوطلبانی خواهند توانست در این آزمون پذیرفته شوند که واجد شرایطی که در ادامه ذکر خواهیم نمود باشند.

  1.  داوطلبان باید اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام داشته باشند.
  2. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها.
  3. تنها آن دسته از داوطلبانی که تابعیت ایرانی دارند می توانند در ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 شرکت نمایند.
    نکته مهم : داوطلبان حتما باید ایرانی الاصل باشند و پدر و مادر آنها ایرانی باشند.
  4. هیچ گونه سابقه ای در رابطه با عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.
  5. داوطلبانی که اقدام به ثبت نام می نمایند نباید عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام داشته باشند.
  6. عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
  7. داشتن هر گونه سوء پیشینه منجر به ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 نخواهد گردید.
  8. عدم اعتیاد به مواد مخدر
  9. با توجه به شرایط تحصیلی داوطلبان باید واجد این شرایط برای ادامه تحصیل در این دانشگاه باشند.
  10. متقاضیان باید از نظر جسمی و روانی ، توانایی مورد نظر را برای ادامه تحصیل در این دانشگاه داشته باشند.

 

 

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 برای کلیه آقایان و بانوان گرامی که واجد شرایط باشند به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

 

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

 

ثبت نام برای کلیه متقاضیان در رشته های مختلف نظری که دانش آموزان پایه مقاطع تحصیلی دوازدهم، امکان پذیر است. آن دسته از داوطلبانی که از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام برخوردار هستند، می‌توانند در اوایل دی ماه نسبت به ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 اقدام نمایید. در ادامه به راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی خواهیم پرداخت.

پس از وارد شدن به سامانه ثبت نام دانشگاه افسری امین به نشانی apu.ac.ir بر روی پذیرش شرایط ثبت نام کلیک نمایید. وارد نمودن اطلاعات هویتی در مراحل بعدی در فرم ثبت نام الزامی می‌باشد. اطلاعاتی همانند : کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی در این مرحله از ثبت نام موردنیاز می‌باشد.

در مرحله بعدی راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، لازم است بر روی گزینه ثبت نام و وورد به سامانه کلیک نمایید. سامانه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 ، به صورت خودکار برای شما رمز عبور و همچنین نام کاربری را در اختیارتان قرار خواهد داد. پس‌ از آن ، نام کاربری و رمز عبور را لازم است در مرحله بعدی وارد نمایید.

مرحله آخر راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، وارد نمودن مجدد نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام می‌باشد. پس از ورود مجدد به سامانه موردنظر، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایید و پس از اتمام کار، کد رهگیری را دریافت خواهید نمود. این کد رهگیری را نزد خود تا زمان  اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین نگاه دارید.

 

تذکر مهم : ثبت نام متقاضیان با استفاده از گوشی های تلفن همراه امکان پذیر نخواهد بود

 

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99

 

  • یکی از شرایط اختصاصی برای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 ، دارا بودن شرایط سنی است. حداقل سن هر یک از داوطلبان ، 18 سال می باشد و حداکثر سن را میتوان با توجه به برخی از شرایط ، می توانند 25 سال داشته باشند می توانند نسبت ه ثبت نام اقدام نمایند.
  • داشتن حداقل قد 170 سانتیمتر قد برای تمامی متقاضیان لازم و ضروری می باشد.
  • جهت اطلاع از شرایط کامل و تکمیل روند ثبت نام همه روزه از ساعات 8 صبح الی 12 شب با شماره های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) تماس بگیرید.

 

 

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان

 

در سال های اخیر بانوان عزیز نیز، نسبت به ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان گرایش پیدا کرده اند. همانند ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 در مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری ، دانشجویان را پذیرش می نمایند. بنابراین کلیه دانش آموزانی که در رشته های مرتبط با دانشگاه علوم انتظامی مشغول به تحصیل می باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاع دقیق در رابطه با ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99  و  شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان  و همچنین اطلاع از تمامی شرایط اختصاصی می توانید با مشاورین و متخصصن ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت اطلاع از ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 و راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام دانشگاه نیروی انتظامی

 

بیشتر بدانید

کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

مشاوره رایگان سربازی

قوانین امریه سربازی

راهنمای تمدید معافیت تحصیلی دانشجویی

راهنمای اخذ معافیت تحصیلی

استخدام سپاه اصفهان

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری ناجا

سایت ثبت نام دانشگاه افسری نیرو انتظامی

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل اطلاعیه ثبت نام دانشگاه آزاد ، جزئیات ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 99 ، شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ، شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ، دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان است شما میتوانید با مطالعه این مقاله به  سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : استخدام نیروی انتظامی



:: برچسب‌ها: استخدام نیروی انتظامی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()