نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام کنکور 99

زمان ثبت نام کنکور 99 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون رشته های دانشگاه سراسری و ازاد را دارند میتوانند در کنکورسراسری 99 شرکت نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری 99 مانند سنوات گذشته در رشته های مختف اعم از ریاضی ، تجربی و انسانی و .. از طریق سامانه و به صورت الکترونیک انجام میگیرد که شما میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام کنید.داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که زمان ثبت نام کنکور سراسری فقط 8 روز است و اگر از ثبت نام جا ماندید جای نگرانی نیست چرا که سازمان سنجش هر ساله ثبت نام مجدد کنکور سراسری را قرار میدهد که معمولا در اسفند ماه همزمان با ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.  

 

 

نحوه ثبت نام کنکور 99

 

نحوه ثبت نام کنکور

 

کلیه داوطلبانی که از سال 84 به بعد گواهی دیپلم خود را دریافت نموده اند، مشمول طرح تاثیر مثبت معدل بر کنکور می شوند. به همین دلیل  این دسته از داوطلبان لازم است قبل از انجام ثبت نام ، با استفاده از  راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. دریافت این کد برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد و در صورت عدم دریافت و یا وارد ننمودن آن ثبت نام آنان کامل نخواهد بود.

از دیگر موارد لازم برای ثبت نام کنکور 99 لازم است می توان به موضوع هزینه ثبت نام اشاره نمود. خرید کارت اعتباری برای کلیه داوطلبانی که مایل به ثبت نام می باشند الزامی است و هر یک از متقاضیان می توانند با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، نسبت به خرید این کارت اقدام نمایند پس از پرداخت شماره سریالی در اختیار قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می توانید به سامانه ثبت نام راه یابید.

سایر اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام شامل اطلاعات هویتی دانش آموزان می باشد. توصیه همیشکی و مهم ما به تمامی داطلبان عزیز این است که حتما قبل از ثبت نام نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام نمایید و به دقت به مطالعه آن بپردازید. زیرا هر گونه خطا و اشتباهی در این رابطه می تواند تخلف محسوب شود و برابر با قوانین  و مقررات با داوطلب خاطی برخورد شد.

 

برای اطلاع از روش صحیح درس خواندن کنکور کلیک کنید.

 

نکات لازم برای ثبت نام کنکور 99

 

یکی از اشتباهاتی که داوطلبان به هنگام ثبت نام در سامانه ثبت نام کنکور سراسری  دارند، به موضوع عدم مطالعه دفترچه ثبت نام باز می گردد. این دسته از داوطلبان متاسفانه بدون توجه به قوانین به انجام ثبت نام اقدام می نمایند. و پس از پذیرش دچار مشکل می شوند. به همین دلیل توصیه می نماییم که ابتدا دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه نموده و پس از آن به پر کردن فرم ثبت نام اقدام نمایید.

با توجه به تاثیر معدل بر کنکور سراسری در وارد نمودن معدل خود نهایت دقت عمل را داشته باشید. زیرا یکی از ملاک هایی که برای رتبه شما در نظر گرفته می شود، به موضوع معدل داوطلبان باز می گردد. به همین دلیل حتی با وجود اشتباهات سهوی داوطلبان از سوی سازمان سنجش هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته شدنی نیست و به همین دلیل قبولی آنان لغو خوهد گردید.

با توجه به اینکه ثبت نام کنکور 99 در برخی از مراکز کافی نت ها صورت می پذیرد، به همین دلیل ممکن است در علامت زدن علاقه مندی ها و… شما اشتباهاتی داشته باشید و همین مسئله موجب شود که از ثبت نام انتخاب رشته در برخی از دانشگاه های خاص همانند تربیت معلم و… دچار مشکل شوید و نتوانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

 

جه اطلاع از رتبه لازم برای رشته پرستاری کلیک کنید.

 

سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99

 

سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99

 

همانطور که می دانید با توجه به ادغام برگزاری کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد در سال های اخیر ، برای ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها ، می توانید با استفاده از سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 که در واقع سامانه سنجش و آموزش کشور می باشد، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که هیچ یک از مراحل ثبت نام به صورت حضوری صورت نخواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است که این نکته را به داوطلبان تاکید نماییم که سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 مختص به ثبت نام دانشگاه ها آزاد تنها برای رشته های با آزمون این دانشگاه می باشد. زیرا زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته های با آزمون متفاوت خواهد بود. همچنین ثبت نام برای رشته های بدون آزمون در خود سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت جداگانه صورت خواهد پذیرفت.

هرگونه سوال در رابطه با ثبت نام کنکور 99 و همچنین تغییرات ایجاد شده برای ثبت نام را با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل قابل دریافت می باشد. همچنین هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از اتصال به سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشند ، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

اونایی که نتونستن ویرایش انجام بدن اونم اشتباهی نظام قدیم رو به سالی واحدی تبدیل نکردن وضعیتشون چیه آیا میشه موقع گرفتن کارت ورودی به جلسه این کار انجام بدن؟

این امکان ممکن است وجود داشته باشد که سازمان سنجش برای داوطلبان  ویرایش اطلاعات را در نظر بگیرد. به همین دلیل می توانید قبل از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ، در سامانه سنجش و آموزش کشور درخواست خود را به ثبت برسانید و یا آنکه با مشاورین و متخصصین ما برای انجام این درخواست تماس حاصل نمایید.

آیا منابع کنکور سراسری و آزاد یکسان است؟

بله. با توجه به اینکه این کنکور ادغام شده است و در یک زمان برگزار می گردد، به همین دلیل هر یک از داوطلبان لازم است برای قبولی در این آزمون به مطالعه دقیق کلیه منابع مطالعاتی بپردازند. اما با توجه به اینکه پذیرش در دانشگاه آزاد راحت تر از سایر دانشگاه ها می باشد، به همین دلیل داوطلبان عزیز برای پذیرش در دانشگاه های آزاد نیازمند رتبه و تراز پایین تری  می باشند.

 

چه اطلاعاتی رو موقع گرفتن کارت ورود به جلسه می تونیم ویرایش کنیم؟

برای کنکور 99 از کجا شروع کنم؟

برای پرستاری دانشگاه آزاد و دولتی منطقه ۲ (شهرکرد) حداقل چه ترازی نیازه ؟

من توی عکس فرم ثبت نام کنکور 99 خال روی صورتمم افتاده و به شدت واضح است.آیا این مشکلی ایجاد میکنه؟

اگ سهمیه داشته باشیم و موقع ثبت نام لحاظ نکرده باشیم میتونیم از سهمیه استفاده کنیم؟ راهی هست؟

ببخشید میشه اطلاعات ثبت نام رو مشاهده کنیم ؟راهی هس الان ک فرصت تموم شده؟

 

جهت کسب اطلاع بیشتر در این رابطه و دریافت سوال بیشتر با مشاورین ما به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نماید.

 

 

مطالب مرتبط :

افزایش سرعت تست زنی کنکور

برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟

بودجه بندی کنکور ریاضی 99

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید !

ثبت نام کنکور 99

سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99

خلاصه مقاله : زمان ثبت نام کنکور سراسری 99  ، نکات لازم برای ثبت نام کنکور 99 و تمامی اطلاعات مربوط به کنکور سراسری است که هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم بود تا شما عزیزان بتوانید به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : کنکور 99



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور 98

داوطلبینی که ارزوی تحصیل در رشته های پیراپزشکی را داشتند اکنون میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند.

رشته های پیراپزشکی که شامل سلامت دهان و دندان ، بهداشت خانواده ، علوم آزمایشگاهی و...میباشد و شما داوطلبین عزیز میتوانید با مطالعه شرایط اقدام به ثبت نام نماید. داوطلبین گرامی از انجایی که این رشته ها بدون کنکور پذیرش دانشجو دارند اما توجه داشته باشید که پذیرش یر اساس سوابق تحصیلی است.

داوطلبین گرامی ثبت نام رسته پرستاری بدون کنکور 98 از طری سامانه انجام میگیرد که شما میتوانید با ورود به سامانه در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایید.  

پیرو این اطلاعیه کلیه متقاضیان محترمی که قصد تحصیل و اشتغال در حوزه پیراپزشکی را دارند می توانند جهت ثبت نام ترم مهر و بهمن 98 و اطلاع از رشته محل ها از سراسر کشور با شماره های مرکز ثبت نام و مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب.

 

9099072952 – تماس از تلفن ثابت سراسر کشور

9092305587 – تماس از تلفن ثابت استان تهران

 

 

 

 

پرستاری بدون کنکور از رویا تا واقعیت!

پرستاری بدون کنکور برای بار اول سال 1395 از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری از بخش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی متقاضیان انجام پذیرفت که متقاضیان این رشته و دیگر رشته های پیراپزشکی در سال 95 با شرایط ویژه در این رشته ها پذیرفته شده و وارد این حرفه ها شدند در سال های 96 و 97 با توجه به عدم انتشار دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از جانب سازمان سنجش تعداد زیادی از داوطلبان پرستاری بدون آزمون از پذیرش در این رشته جا ماندند که امسال می توانند اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور پرستاری 98 به صورت اینترنتی انجام می گیرد ضمنا کلیه متقاضیان محترم می توانند جهت تکمیل روند ثبت نام بدون کنکور پرستاری و اطلاع از لیست شهرهای پرستاری بدون کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی تماس حاصل نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

 

 

آیا امکان تحصیل در رشته ی پرستاری بدون کنکور وجود دارد؟

 

ثبت نام پرستاری بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط دقیق ثبت نام پرستاری بدون کنکور 98 –  شهریه پرستاری بدون کنکور 98 و ثبت نام مامایی بدون آزمون با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

شماره تماس : 9099072952(سراسر کشور) – 9092305587 ( استان تهران) تماس همه روزه از 8 صبح تا 1 شب.

 

بلی …. برای پذیرش بدون کنکور در این رشته باید شرایط خاص داشت و هر کسی امکان پذیرش بدون آزمون را نخواهد داشت یکی از رشته هایی که اکثر داوطلبان رشته ی تجربی برای قبولی در آن تلاش می کنند رشته پرستاری است. رشته ی پرستاری از مجموعه ی رشته های علوم پزشکی _پیراپزشکی می باشد که دانشجویان این رشته نقش مراقبتی و بالینی از بیمار را عهده دار هستند.

رشته پرستاری دارای محبوبیت فراوانی بین رشته های تحصیلی است که سبب شده برخی دانشگاه های کشور اقدام به پذیرش بدون کنکور این رشته تحصیلی کنند.پرستاری بدون کنکور در چند سال اخیر در دانشگاه ها ارائه می شود.

 

جهت اطلاع از شرایط پزشکی بدون کنکور 98 روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

پذیرش کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور _ شرایط پذیرش

1_ داوطلب پذیرش در این رشته ها باید بومی منطقه تحصیل باشد.منظور محل اخذ دیپلم می باشد.

2_ دانش آموختگان مقاطع کاردانی _ کارشناسی _ کارشناسی ارشد و دکترا حق پذیرش در این مقطع را ندارند مگر با پرداخت شهریه.

داوطلبان پذیرش باید دارای حداقل 18 سال و حداکثر 24 سال سن باشند.

3_ داوطلبان باید دارای گواهی سلامت پزشکی به منظور عدم نقص عضو باشند.

4_قبولی داوطلب از بخش کمیته پذیرش با توجه به سوابق تحصیلی و مصاحبه.اشراف کامل بر رشته و دلیل انتخاب این رشته و برخی موضوعات مربوطه از الزامات قبولی در بخش کمیته مذکور می باشد و پذیرش بصورت نیمه متمرکز است.

5_ اگر داوطلب رشته پرستاری بدون آزمون و رشته های دیگر متاهل باشد ملزم به ارائه رضایت همسر به صورت کتبی می باشد.

6_داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های ایثارگری و شاهد اند باید گواهی مربوطه را از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه تهیه کنند.

 

جهت اطلاع از رتبه قبولی در رشته پرستاری اینجا کلیک کنید

 

مدارک ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور 98

1_ داوطلب پذیرش باید تقاضانامه کتبی مبنی بر تقاضای ثبت نام را به دانشگاه مربوطه ارائه دهد.

2_ ارائه اصل آخرین مدرک تحصیلی برای دانش آموختگان نظام جدید دیپلم و پیش دانشگاهی و برای دانش آموختگان نظام قدیم ارائه مدرک چهارساله مبنی بر اخذ مدرک دیپلم.

3_ارائه اصل مدرک شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن اگر شناسنامه داوطلب پذیرش دارای توضیحات باشد ضمیمه کردن توضیحات لازم است.

4_اصل کارت ملی داوطلب و ارائه کپی پشت و روی کارت ملی

5_ارائه شش قطعه عکس پرسنلی 3*4 پشت نویسی شده

6_ارائه گواهی مبنی بر بومی بودن و مقبولیت داوطلب طبق نظر شورایاری های شهر یا روستای مربوط به محل سکونت داوطلب که به تایید نظر کارشناسان بخش کمیته پذیرش رسیده باشد.

 

شرایط فارغ التحصیلی متقاضیان پذیرش رشته پرستاری بدون کنکور

1_به جز دانش آموختگان دوره ی فراگیر استعداد های درخشان که شهریه پرداخت می کنند بقیه ی دانشجویان ملزم به انجام تعهد خود بر دانشگاه محل مبنی بر تعهد خدمت به مدت 3 برابر مدت تحصیل خود می باشند.

2_پس از پایان تعهد خدمت دانش جویان میتوانند فارغ التحصیل شوند.

 

ثبت نام پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

بسیاری از دانشجویان سوال می کنند که آیا می توان بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی پرستاری مشغول به تحصیل شد؟ در مورد این سوال باید بگوییم بلی از ثبت نام آزمون وزارت بهداشت و درمان برای دانشجویانی که دارای شرایط استعداد های درخشان باشند این امکان وجود دارد.

 

نحوه ی ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور 98

 

جهت ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور – رشته اتاق عمل بدون کنکور  _ ثبت نام کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور _ آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور و آگاهی از دیگر رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با مرکز مشاوره پیراپزشکی ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952 پاسخکویی 8 صبح تا 1 شب.

 

 

نحوه ی ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور 98

دانشجویان متقاضی ثبت نامی که دارای شرایط مذکور باشند میتوانند برای ثبت نام و آگاهی از شرایط دقیق و زمان ثبت نام با مرکز کشاوره پیراپزشکی ایران تحصیل تماس حاصل کنند. شماره تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با: 9099072952 از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

دانشگاه هایی دانشجو ارشد پرستاری بدون کنکور جذب می کنند

طبق سنوات گذشته هر کدام از دانشگاه ها که ظرفیت خالی برای پذیرش دانشجو در رشته پرستاری بدون کنکور داشته باشند به وزارت بهداشت اعلام می کنند و وزارت بهداشت از طریق ثبت نام آزمون اقدام به جذب دانشجویان استعداد های درخشان کرده و به مرکز مربوطه معرفی می کند.

 

شرایط دانشجویان استعداد درخشان برای ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور

اولین شرط برای پذیرش پرستاری بدون کنکور 98 در کارشناسی ارشد امتیازی است که دانشگاه محل تحصیل دانشجو به وزارت بهداشت اعلام می کند و وزارت بهداشت طبق آمار دریافتی از دانشگاه های محل تحصیل دانشجویان به تعداد ظرفیت موجود از دانشجویانی که دارای بالاترین امتیاز هستند دانشجو می پذیرد.

نکته دیگر این که دانشجویان دانشگاهی که اقدام به جذب می کنند اگر متقاضی ثبت نام باشند در اولویت قرار دارند حتی اگر امتیاز پایین تری نسبت به دانشجویان دیگر داشته باشند.

اگر امتیاز دو دانشجو برای پذیرش برابر باشد دانشجویی که دارای معدل بالاتریست در اولویت قرار خواهد گرفت.

 

 

جهت ثبت نام پرستاری بدون کنکور 98 – ثبت نام کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور – آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور و اطلاع از دیگر رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952پاسخکویی 8 صبح تا 1 شب

 

مطالب مرتبط :

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل پذیرش کاردانی رشته پرستاری بدون کنکور ، شرایط ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور ، مدارک ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور ، نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری و تمامی اطلاعات مربوط به این رشته و تمامی رشته های پیراپزشکی که بدون کنکور هستند میباشند که شما داوطلبین عزیز میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : پرستاری بدون کنکور



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته ی پرستاری ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مهر و بهمن 98

اعلام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهرو بهمن 98 اعلام شد. پس از چندین جلسه ای که بین مسئولین دانشگاه علمی کاربردی برگزاد شد بلاخره رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشخص شد. داوطلبینی که قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را داند ابتدا باید دفترچه پذیرش را مطالعه کنند تا از تمامی رشته ها در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی و از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع شوید و سپس اقدام به ثبت نام نمایید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد که شما میتوانید در زمان مشخص با ورود به سامانه دانشگاه علمی کاربردی اقدام به  ثبت نام نمایید.

 

متقاضیان محترم می توانند جهت ثبت نام ترم مهر و بهمن 98 و اطلاع از رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 98 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت همه روزه از 8 صبح الی 12 شب با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

9099072952 (تماس از سراسر کشور)

9092305587 (تماس از استان تهران)

 

 

به کلیه متقاضیان محترم ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی توصیه می کنیم حتما قبل از ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی با مرکز ثبت نام تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد نحوه ثبت نام – شرایط پذیرش – لیست رشته ها و … را داشته باشید مشاوران مرکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می باشند.

 

 

جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در تمامی واحد ها – اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

9099072952(تلفن ثابت سراسر کشور)

9092305587 ( تلفن ثابت استان تهران)

 

 

 

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99 از طریق کافی نت ها مجاز نخواهد بود

 

 

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی 98-99

 

 

 

پیرو آخرین اطلاعیه سامانه سنجش آموزش کشور پذیرش در مورد پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در تمامی زیر گروه های موجود انجام خواهد گرفت ، تمامی دانش آموزان فارغ التحصیل از دبیرستان ها – هنرستان ها در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانند در این رشته های ثبت نام نمایند علاوه بر این تمامی متقاضیان محترم که چندین سال از فارغ التحصیلی آن ها می گذرد نیز می توانند در این مرحله از ثبت نام وارد دانشگاه علمی کاربردی شوند.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در چهار زیر گروه صنعت – مدیریت – کشاورزی و هنر موجود می باشد که در هر یک زیر گروه های موجود به چند مورد از رشته ها اشاره خواهیم نمود :

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی – گروه صنعت

 

 

  • رشته ICT
  • رشته اویونیک هواپیما
  • رشته برق انتقال
  • برق خودروهای زرهی
  • برق صنعتی
  • برق مترو
  • تاسیسات الکترونیکی
  • رشته برق – توزیع
  • ارتباطات فنی
  • تجهیزات تصویربرداری
  • کاردانی فنی کنترل
  • رشته ارتباطات داده های مخابرات
  • رشته انتقال رادیویی مخابرات
  • رشته کابل و فیبر نوری مخابرات
  • رشته بازرسی جوش سازه های فلزی
  • رشته مخابرات مترو
  • رشته جوشکاری
  • رشته ریخته گری طلا و جواهر
  • رشته ورق کاری طلا و جواهر
  • رشته تولید آلومینیوم متالوژی
  • رشته ریخته گری متالوژی
  • رشته آسانسور و پله برقی
  • رشته ابزار دقیق
  • رشته تعمیر و نگهداری هواپیما
  • رشته کنترل فنی کیفیت خودروها
  • رشته کنترل فنی قطعه های الکترونیکی
  • رشته گازرسانی
  • رشته فنی مهندسی لوازم خانگی
  • رشته تاسیسات مکانیکی ساختمان ها
  • رشته مکانیک ماشین افزار
  • رشته مکانیک نیروگاه های حرارتی
  • رشته مکانیک خودرو
  • رشته نقشه کشی صنعتی
  • رشته مکانیک توربین های گازی
  • رشته مونتاژ سیستم های مکانیکی
  • رشته مکانیک مترو
  • رشته پمپ و کمپرسورها
  • رشته تحهیزات ثابت فرایندی
  • رشته بازساری رایانه ای
  • رشته شبکه های کامپیوتر
  • رشته تعمیر و نگهداری تجهیزات دفاعی
  • رشته IT – فناوری اطلاعات
  • رشته خدمات الکترونیکی شهر
  • رشته رسانه در زیر گروه IT
  • رشته سیستم های کامپیوتری
  • رشته نرم افزار های کامپیوتری زیر شاخه برنامه سازی کامپیوتر
  • رشته شهرسازی
  • رشته راه آهن
  • رشته عمران زیر شاخه امور پیمان ها
  • رشته ترافیک شهری در گروه عمران
  • رشته تونل سازی در گروه عمران
  • رشته خطوط مترو و ابنیه در زیر گروه عمران
  • رشته های علمی کاربردی سازه های آبی
  • رشته سازه های پیش ساخته در زیر گروه عمران
  • رشته سازه های مترو در زیر گروه عمران
  • رشته کاردانی عمران – شبکه و تصفیه خانه های فاضلااب
  • رشته نقشه برداری مسیر در زیر گروه عمران
  • رشته منابع آب های زیر زمینی
  • رشته نگهداری و مرمت ساختمان
  • رشته معماری روستایی
  • رشته معماری شهری
  • رشته بتن در امور عمرانی
  • رشته نقشه برداری کارگاهی
  • رشته ممیزی انرژی ساختمان
  • رشته تولید سرامیک
  • رشته کنترل کیفیت سیمان های ساختمانی
  • رشته استخراجات معدنی
  • رشته ایمنی فرودگاهی زمینی
  • رشته کار و حفاظت فنی ایمنی
  • رشته ایمنی مترو
  • رشته فنی تجهیزات پزشکی اتاق عمل
  • تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
  • رشته فنی تجهیزات پزشکی کنترل عفونی و استریلیزاسیون
  • رشته صنایع دارویی کنترل کیفیت دارو
  • رشته انتقال خون نجوه نگهداری و انتقال
  • رشته تولید دارو
  • رشته خلبانی PPL
  • رشته دسیپچری پرواز
  • رشته لجستیک قطعات خودرویی
  • شیمی آزمایشگاهی
  • رشته تولید و فرآوری نفت
  • رشته شیمی غذایی
  • رشته تولید مبلمان
  • رشته نساجی
  • رشته تولید فرش های ماشینی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی معرفی حضور متقاضیان محترم گردید شایان ذکر است برخی رشته های جدید نیز در چند روز آتی به این رشته های اضافه خواهند شد که توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدامی جهت ثبت نام و انتخاب رشته نمایید با مشاوران مرکز ثبت نام تماس حاصل نمایید تا از لیستت رشته های جدید نیز مطلع گردید.

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی مدیریت

رشته های مدیریت دانشگاه علمی کاربردی

  • رشته مهمانداری هواپیما
  • رشته دارویاری
  • رشته امور تعاون
  • رشته امور حج و زیارت
  • رشته امور دهیاری و شوراها
  • رشته بهداشت واحد های صنفی
  • رشته مدیریت خدمات پس از فروش خودرو ها
  • رشته امور اداری در زیر گروه مدیریت
  • رشته مدیریت تشریفات
  • رشته امور دفتری و مدیریت
  • رشته بهره وری واحدهای صنفی
  • رشته سرپرستی مجتمع های تجاری
  • رشته مدیریت محله ها
  • رشته تاکسیرانی
  • رشته ثبت احوال
  • رشته مشاوره حقوقی اصناف
  • رشته معاضدت قضایی حقوق
  • رشته ضابطین قضایی حقوق
  • رشته حقوق ثبتی
  • رشته خدمات قضایی حقوق
  • رشته دستیاری قضایی خقوق
  • رشته شورای حل اختلاف
  • رشته نگارش حقوقی در زیر گروه حقوق
  • رشته اصلاح و تربیت
  • رشته کودکیاری
  • رشته مددکاری خانواده
  • رشته مددکاری کودک
  • رشته مددکاری سالمندان
  • رشته مشارکت های مردمی
  • رشته مطب داری
  • رشته تربیت مربی پیش دبستانی
  • رشته تربیت مربی مهدکودک
  • رشته امداد و نجات
  • رشته خدمات بندری
  • جمع آوری اطلاعات نظامی
  • رشته حفاظت اطلاعات سازمانی
  • رشته عملیات ویژه انتظامی
  • کاردانی حرفه ای امور بانکی
  • رشته های علمی کاربردی
  • رشته امور بورس
  • رشته امور بیمه
  • رشته بازاریابی
  • رشته بازرگانی امور گمرکی
  • رشته انبارداری
  • رشته حسابداری دولتی
  • رشته حسابداری مالیاتی
  • رشته حسابرسی
  • رشته مدیریت کسب و کار
  • رشته تربیت بدنی
  • کاردانی حرفه ای آرایش زنانه
  • رشته پیرایش مردانه

برخی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در زیر گروه مدیریت و خدمات اجتماعی را معرفی کردیم متقاضیان گرامی که قصد ثبت نام در رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در هر یک از واحد های موجود را دارند می توانند جهت اطلاع از اینکه در هر یک از واحد ها کدام یک از رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ارائه می گردد با مرکز ثبت نام تماس بگیرند.

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی فرهنگ و هنر

 

 

 

  • رشته امور فرهنگی
  • رشته ویراستاری
  • رشته کتابداری
  • رشته امور موزه
  • رشته تبلیغات
  • رشته روابط عمومی
  • رشته تربیت مربی قرآن کریم
  • رشته فرهنگ کودک و نوجوان
  • رشته مداحی
  • رشته خبرنگاری
  • رشته مترجمی زبان اسپانیایی
  • رشته مترجمی زبان انگلیسی
  • رشته مترجمی زبان فرانسوی
  • رشته چاپ و نشر کتاب
  • رشته صنایع دستی
  • رشته فرشبافی
  • رشته مصنوعات چوبی
  • رشته طراحی کیف و کفش
  • رشته تراش سنگ های قیمتی
  • رشته ملیله سازی
  • رشته معماری داخلی
  • رشته خوشنویسی
  • رشته عکاسی
  • رشته گرافیک و امور گزافیکی
  • رشته نقاشی
  • رشته نقاشی ایرانی
  • رشته نقاشی دیواری
  • رشته دوخت لباس
  • کاردانی طراحی لباس
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته آشپزی
  • رشته گردشگری
  • رشته هتلداری
  • رشته انیمیشن
  • رشته تدوین فیلم های سینمایی
  • رشته تصویربرداری
  • رشته تهیه جلوه های ویژه
  • رشته صدابرداری
  • رشته فیلم سازی
  • رشته فیلم نامه نویسی
  • رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته عماسی خبری
  • رشته کارگردانی
  • کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی
  • رشته آواز ایرانی موسیقی
  • رشته نوازندگی سازهای ایرانی
  • رشته بازیگزی
  • کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز
  • رشته های علمی کاربردی
  • رشته کاردانی حرفه ای گریم
  • رشته طراحی صحنه

به برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در زیر گروه هنر اشاره کردیم لازم به ذکر است برخی رشته ها نیز اخیرا به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اضافه خواهد شد لذا متقاضیان گرامی جهت اطلاع دقیق از رشته های جدید می توانند با مرکز ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) تماس حاصل نمایند.

 

رشته های کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98

 

  • رشته آبخیزداری
  • رشته احیا مناطق بیابانی
  • رشته تولید نهال و بذر
  • رشته چنگلداری
  • رشته حفاظت از محیط زیست
  • رشته مرتعداری
  • رشته تولید برنج
  • رشته تولید چغندر قند
  • رشته تولید دانه های روغنی
  • رشته تولید گندم
  • رشته تولیدات زراعی
  • رشته پرورش توت فرنگی
  • رشته تولید سبزیجات
  • رشته تولید قارچ
  • رشته تولید مرکبات
  • رشته تولید نهال
  • رشته باغبانی
  • رشته فرآوری پسته
  • رشته تولید خرما
  • رشته تولید زیتون
  • رشته تولیدات باغی
  • رشته تولیدات گلخانه ای
  • رشته گل و گیاه زینتی
  • رشته گیاهان دارویی
  • رشته گیاه پزشکی
  • رشته بهداشت دام
  • رشته بهداشت یاری دامپزشکی
  • رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • رشته پرورش زنبور
  • رشته پرورش طیور
  • رشته پرورش گاو
  • رشته بهداشت آبزیان
  • رشته شیلات
  • رشته پرورش میگو
  • رشته پرورش آبزیان زینتی
  • بهره برداری آبزیان
  • رشته مکانیک شناور های صیادی
  • توسعه روستایی
  • انتقال و توزیع آب کشاورزی
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته فرآورده های بیولوژیک
  • رشته فرآورده های لبنی
  • رشته فرآورده های گوشتی
  • رشته مکانیزاسیون کشاورزی

 

در زیر گروه کشاورزی علمی کاربردی به برخی رشته های کاردانی علمی کاربردی مهر و بهمن 98 اشاره نمودیم متقاضیان محترم دقت داشته باشند به علت ازدیاد رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی از ذکر تمامی رشته های معذوریم لذا می توانند جهت دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و اطلاعات تکمیلی با مرکز ثبت نام تماس حاصل نمایند.

 

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98

دانشگاه علمی کاربردی برای ترم مهر و بهمن 98 در رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز دانشجو پذیرش می نماید رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز در چهار زیر گروه مدیریت – هنر – صنعت و مشاورزی ارائه می شوند لازم به ذکر است رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی شامل تمامی رشته هایی که برای مقطع کاردانی ذکر کردیم می شوند.

 

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی

پیرو مندرجات دفترچه دانشگاه علمی کاربردی شرایط ثبت نام بدون کنکور در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی شامل شرایط کلی شرکت در آزمون های سراسری کشور می باشد.

علاوه بر این شرایط کلی متقاضیان پذیرش در رشته های کاردانی علمی کاربردی باید دارای مدرک دیپلم کامل مورد تایید وزارت آموزش و پرورش باشند تا مجوز ثبت نام برای وی صادر گردد.

شرایط ثبت نام رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر شرایط عمومی داشتن یک مدرک کاردانی در یکی از رشته های دانشگاهی کشور که مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت کشور باشد.

شایان ذکر است هیچ گونه محدودیتی برای تغییر رشته متقاضیان از مقطع دیپلم به کاردانی یا کاردانی به کارشناسی وجود نخواهد داشت و هر داوطلب می تواند در هر یک از رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی به صورت دلخواه ثبت نام نماید.

 

مشاوره ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98

مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در راستای سهولت امر ثبت نام و راهنمایی متقاضیان محترم جهت انتخاب رشته همه روزه از ساعات 8 صبح الی 1 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما متقاضیان گرامی و معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشد کافیست از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره های 9099072952(سراسر کشور) و 9092305587(استان تهران) تماس بگیرید.

آیا می دانید انتخاب رشته صحیح در دانشگاه علمی کاربردی آینده شغلی شما را تضمین می کند؟

آیا می دانید رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مشمول برخی رشته های پیراپزشکی می شود؟

آیا رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مشمول رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز میشوند؟

آیا اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه آزاد متفاوت است؟

آیا امکان تحصیل غیرحضوری در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

آیا برای ثبت نام در رشته های علمی کاربردی مدرک نظام وظیفه نیاز داریم؟

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در چه بازه زمانی انجام می گیرد؟

برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از چه طریقی اقدام نماییم؟

اعلام نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی انجام می گیرد؟

کلیه متقاضیان گرامی در صورتی که برای ورود به رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی با چنین سوالاتی رو به رو هستند با مرکز تماس بگیرید

 

 

مطالب مرتبط :

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر و بهمن 98

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور ارشد علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98

رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل لیست رشه های دانشگاه علمی کاربردی 98-99 ، رشته های علمی کاربردی گروه صنعت ، رشته های علمی کاربردی گروه مدیریت ، رشته های کاردانی علمی کاربردی  ، رشته های کارشناسی علمی کاربردی  و تمامی اطلاعات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی میباشد که شما میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید.

منبع : رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99



:: برچسب‌ها: رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99 آغاز شد.داوطلبانی که قصد تحصیل  در دانشگاه های علمی کاربردی در رشته های مختلف تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی را دارند میتوانند با ورود به سامانه دانشگاه علمی کاربردی 98-99 اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مرحله انحام میگیرد مرحله اول پیش ثبت نام است و مرحله نهایی ثبت نام اینترنتی است که در زمان مشخص میوانید با استفاده از مرورگرخود با ورود به سامانه ثبت نام کنید.توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام ضوری بی پاسخ خواهد بود.

 مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل نیز جهت سهولت در امر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و راهنمایی دانشجویان جهت انتخاب رشته در خدمت متقاضیان محترم می باشد لذا داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 98 از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره های 9099072952 از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)  تماس حاصل نمایند.

 

به علت بروز مشکل در سیستم مخابرات و شلوغی خطوط برای تماس با مرکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چندین بار تلاش کنید و در صورت عدم اتصال خطوط اینجا کلیک کنید

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – سامانه ثبت نام علمی کاربردی مهر و بهمن 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98-99

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های علمی کاربردی و پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – کاردانی و کارشناسی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99 آغاز شد.کلیه داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر و بهمن 98 می توانند جهت ثبت نام از سایت دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir اقدام نمایند یا جهت ثبت نام و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و … با مرکز مشاوره به شماره 9099072952 از سراسر کشور تماس حاصل نمایند ضمنا زمان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی 98-99 تا اخر مهر و بهمن ماه ادامه خواهد داشت ، شایان ذکر است شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاثیر گذار خواهد بود در ضمن منظور از شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی ، تاثیر معدل کتبی دیپلم در پذیرش داوطلب در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن ماه 98-99 فقط از طریق سایت سنجش و یا تماس با مرکز امکان پذیر خواهد بود. در سال های گذشته همواره فرآیند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بصورت اینترنتی بوده ولی گاها سابقه ثبت نام حضوری در مواردی هم وجود داشته است. فرآیند ثبت نام به این شکل است که در طول زمان ثبت نام علمی کاربردی تعیین شده با خرید کارت اعتباری، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و انتخاب های خود را مشخص می نمایند. منظور از انتخاب، همان رشته ها و دانشگاه هایی هست که داوطلبان علاقه مند به تحصیل در آنها هستند. تعداد این انتخاب ها برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98 بیست انتخاب خواهد بود.

 

جهت اطلاع از لیست رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 اینجا کلیک کنید

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99 در تمامی رشته های موجود در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته امکان پذیر خواهد بود ، ضمنا با توجه به عدم امکان ویرایش لازم است داوطلبان محترم دقت لازم را در انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند و موارد را به دقت وارد نمایند تا مشکلی در پذیرش آن ها بوجود نیاید.

به منظور تسهیل در امور ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول 98-99 داوطلبان می توانند کلیه امور ثبت نامی خود را از طریق تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهند و از آدرس و اطلاعات رشته ها و شرایط ثبت نام علمی کاربردی آگاهی داشته باشند شایان ذکر است کلیه داوطلبان می بایست شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارا بوده و اقدام به ثبت نام نمایند بدیهی است در صورتی که داوطلبی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دارا نباشد و اقدام به ثبت نام کند ثبت نام وی باطل تلقی شده و دانشگاه علمی کاربردی هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نخواهد داشت.

دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد. دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور یا بدون آزمون کاردانی و کارشناسی جامع علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهر خود می‌توانید به سایت دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با 9099072952 تماس حاصل نموده و از مراکز علمی کاربردی شهر خود و رشته های آن اطلاع یابید. کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98 قبل از اقدام جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته تا ضمن آشنایی با رشته های بدون کنکور جامع علمی کاربردی از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98 و ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی مطلع شوند.

 

جهت اطلاع از نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن و بهمن 98-99 روی لینک کلیک کنید

 

جزییات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99

رشته های هنر و زبان های خارجی نمونه ای از رشته های بدون آزمون پر متقاضی دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند. در دانشگاه جامع علمی کاربردی تنوع رشته ها بسیار است و داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در مجموعه زبان‌های خارجی، انگلیسی، فرانسوی و در گروه هنر، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت لباس، صنایع دستی، سینما و رشته موسیقی را انتخاب کنند وهمچنین گروه صنعت جامع علمی کاربردی نیز دارای رشته های خوبی است که شامل تمام رشته های فنی و مهندسی مهم نیز میشود ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول نیز شامل این رشته ها هم خواهد بود.

در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت می‌توانید کلیه رشته‌های مهندسی اعم از مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی مواد (متالوژی) و مهندسی کامپیوتر و مهندسی IT را نیز پیدا کنید.

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072952پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهرانچ

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 – کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. در مقطع کاردانی نیاز به داشتن یک مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم در کلیه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد. داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 ، باید حداکثر تا شهریور 98 مدرک خود را گرفته باشند.
همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی در هر یک از دانشگاه های وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تایید آموزش پرورش کل کشور نیاز می باشد داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 در مقطع کارشناسی ناپیوسته، باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 98 مدرک کاردانی خود را گرفته باشند.

 

شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی بین 450 تا 550 هزار تومان و شهریه متغیر بین 450 تا 650 هزار تومان می باشد. همچنین در مقطع کارشناسی، شهریه ثابت بین 500 تا 675 هزار تومان و شهریه متغیر بین 500 تا 700 هزار تومان می باشد. این ارقام نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد.

مطالب مرتبط :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

azmoon.org

رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور

آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است

شهریه های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مامایی بدون کنکور 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم اول ورودی مهر و بهمن 98-99 ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی ، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98-99 ، شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن و تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام علمی کاربردی میباشد که شما میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالت ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98-99



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98

با قطعی شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دانشجویان عزیز میتوانند به آرزوهای خود برسند. پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد شرایط و ضوابط خاص خود را دارد ولی این شرایط بسیار راحت از پذیرش با کنکور دانشگاه است. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که ثت نام بدون کنکور دانشگه ازاد هر ساله در دو ترم مهر و بهمن آغاز میشود که شما میتوانید در زمان مشخص شده با ورود به سامانه  ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمایید.

 زمان ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور از چه زمانی آغاز می گردد؟

بهترین دانشگاه های بدون کنکور کدامند؟

کدام یک از دانشگاه های بدون کنکور شهریه پایین تری را دریافت می نمایند؟

 

 

جهت انجام ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98 با سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور ایران تحصیل تماس حاصل نمایید جهت ارتباط با کارشناسان با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های مختلفی صورت می پذیرد. خوشبختانه با توجه به سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور در هر یک از واحدهای دانشگاهی، با توجه به شرایط مختلفی در نظر گرفته شده مطابق با آئین نامه ها امکان پذیر شده است. امکان ادامه تحصثیل در سال های گذشته با توجه به مانع بزرگ کنکور، بسیار برای متقاضیان دشوار کرده بود. اما خوشبختانه این مانع با دانشگاه های بدون کنکور برطرف شده است.

با توجه به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ، هر طالبی علمی می تواند برای ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهد . در واقع دانشگاه بدون کنکور 98 آنقدر راه را برای داوطلبان و متقاضیان فراهم و هموار نموده است که جای هیچ عذر و بهانه ای برای ادامه تحصیل باقی نگذاشته است و این در حالی است که همه دانشگاه ها در تمامی رشته ها برای داوطلبان امکان قبولی را قرار داده اند.

در ادامه در رابطه با ثبت نام دانشگاه بدون کنکور که در سراسر کشور وجود دارد توضیحات کاملی را ارائه خواهیم نمود. بنابراین قبل از ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها بهتر است ابتدا از تمامی این شرایط به خوبی آگاه شوید و با توجه به علاقه و رغبت خود، اقدام به ثبت نام نمایید. شایان ذکر است که ثبت نام برای هر یک از دانشگاه ها در زمان متفاوتی صورت خواهد پذیرفت.

 

 

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98 به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه های هر دانشگاه به صورت جداگانه، صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در تمامی رشته ها

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در رشته های مختلفی صورت می پذیرد. رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ، امکان ادامه تحصیل بدون کنکور را در دانشگاه های دولتی برای شما عزیزان فراهم می نماید. دفترچه راهنمای انتخاب رشته در دو زمان برای تمامی رشته ها منتشر می شود. پذیرش در هر یک از این رشته ها با توجه به سوابق تحصیلی داوطلبان صورت خواهد پذیرفت.

تفاوتی که بین ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98 با ثبت نام کنکور سراسری وجود دارد، در رابطه با نحوه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه ها می باشد. دانشگاه های سراسری ابتدا داوطلبان را ثبت نام می نماید و پس از آن، در صورتی که بتوانند در کارنامه کنکور سراسری رتبه مناسبی را اخذ نمایند، خواهند توانست در انتخاب رشته های با آزمون انتخاب رشته نمایند.

در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور شما همزمان با ثبت نام می توانید انتخاب رشته نمایید. تفاوت دیگری که در رابطه با دانشگاه های با آزمون و بدون آزمون وجود دارد، به موضوع تعداد واحدهای انتخابی برای هر یک از دوطلبان باز می گردد. همچنین برای انتخاب رشته های با آزمون تنها یکبار امکان انتخاب رشته وجود دارد اما برای رشته های بدون آزمون در هر سال دو بار امکان انتخاب رشته را خواهند داشت.

 

 

نحوه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور

 

سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تنها در سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر خواهد بود. همچنین دفترچه  انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه در رشته های مختلف با استفاده از همین سامانه صورت خواهد پذیرفت.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و دانشگاه علمی کاربردی، در دو ترم مهر و ترم بهمن صورت خواهد پذیرفت. ثبت نام پیام نور بدون کنکور نیز، در دو ترم مهر و بهمن صورت خواهد پذیرفت. دفترچه راهنمای ثبت نام پیام نور ، در سامانه سنجش و آموزش کشور منتشر خواهد گردید. دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ، دفترچه راهنما و ثبت نام را به صورت همزمان منتشر خواهند نمود که ثبت نام آن با استفاده از سامانه سنجش را ممکن می سازد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان نیز با توجه به سامانه ثبت نام صورت خواهد پذیرفت. دانشگاه پردیس خودگردان، میزان هزینه بالاتری را نسبت به سایر دانشگاه ها دریافت می نماید. دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس هزینه دانشگاه خود را از دانشجویان اخذ می نماید. به همین دلیل میزان شهریه بالاتری را نسب به سایر دانشگاه ها دریافت می نماید.

 

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه در مقاطع مختلف

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه برای تمامی دانشگاه های کشور به صورت الکترونیک می باشد. کلیه داوطلبان لازم است برای هر یک از گروه های آزمایشی مورد علاقه خود، هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. کارت اعتباری و دریافت شماره سریال برای تمامی دانشگاه های بدون کنکور الزامی می باشد.

همانطور که ذکر گردید،جهت ثبت نام دانشگاه بدون کنکور لازم است کارت اعتباری را به صورت الکترونیک و با توجه به هزینه مندرج در سامانه ثبت نام و همچنین با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب شماره سریال مورد نظر را دریافت نمایید. ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها زمانی به اتمام رسیده است که داوطلبان کد رهگیری را دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ر رابطه با ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ، انجام ثبت نام در سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه ، حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه نمایند..

 

بهترین دانشگاه بدون کنکور کدام دانشگاه ها می باشد؟

دانشگاه های مختلف ، امکانات و رشته های مختلفی دارند و در هر یک از آنان سطح علمی متفاوتی برخوردارند. به همین دلیل در برخی از دانشگاه ها ممکن است نوعی دانشگاه بسیار قوی تر و بهتر از سایرین باشد. به عنوان مثال ، برای رشته هایی که با کار عملی همراه می باشند، دانشگاه های علمی کاربردی از شرایط بهتری نسبت به سایر دانشگاه ها برخوردار می باشند. بنابراین نسبت به رشته ای که انتخاب می کنید هر یک از دانشگاه ها از معایب و مزایایی برخوردار خواهند بود.

شهریه کدام یکی از دانشگاه ها از میزان بالاتری برخوردار می باشد؟

دانشگاه های پردیس خودگردان از بالاترین میزان شهریه برخوردار می باشند . اما با توجه به سطح علمی بالا و همچنین امکانات این دانشگاه ، ممکن است این میزان هزینه را بسیار پایین بدانید. در رابطه با دانشگاه های نوبت دوم شبانه نیز، می توان گفت هزینه ای معادل دانشگاه های آزاد دارند. به همین دلیل ادامه تحصیل در این دانشگاه ها، ممکن است آنچنان تفاوتی با سایر دانشگاه ها نداشته باشند.

آیا رشته های بدون آزمون شامل رشته های پر متقاضی می شود؟

خوشبختانه در سال های اخیر برای سهولت کار داوطلبان و متقاضیان عزیز رشته های پرطرفدار در هر یک از گروه های آزمایشی به رشته های بدون آزمون اضافه شده است. برخی از دانشگاه ها داوطلبان متقاضی را در تنها در مقطع کاردانی و برخی دیگر نیز در مقطع کارشناسی پذیرش می نمایند و مقطع تحصیلی هر یک از دانشگاه ها بسته به موقعیت و شرایط تعیین شده آنان خواهد داشت.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ها چه زمانی متشر می گردد؟

تعداد انتخاب های مجاز برای ثبت نام دانشگاه های بدون آزمون چه تعداد می باشد؟

شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه های بدون آزمون چیست؟

آیا می توان در دانشگاه های بدون کنکور انتقالی یا مهمانی گرفت؟

حداقل معدل لازم برای رشته های بدون آزمون چند است؟

میزان تاثیر معدل برای رشته های بدون آزمون چند درصد می باشد؟

ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور چند نفر است؟

بهترین رشته علوم انسانی چیست؟

بهترین رشته و پردآمد ترین رشته علوم ریاضی چیست؟

میزان شهریه رشته های تجربی به صورت شهریه ثابت و متغیر چه میزانی است؟

 

برای دریافت پاسخ سوالات خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی

اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی

رشته های جدید پیام نور بدون کنکور 98

لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی

هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل 98

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه

خلاصه مقاله : این مقال که شامل سامانه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98 ، ثبت نام بدون کنکور در تمامی رشته ها ، نحوه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور  ، ثبت نام بدون ازمون دانشگاه در مقاطع مختلف و تمامی اطلاعات مربوط به دانشگاه های بدون کنکور است که شما میتوانید بامطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : دانشگاه بدون کنکور 98



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

کنکور ارشد 98

ثبت نام کنکور ارشد 98-99 داوطلبان بسیاری دارد و هر ساله شاهد افزایش ثبت نام میشویم . داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که مقطع ارشد گرایش های تخصصی ارائه میدهد به همین دلیل باید در گروه های آزمایشی خود دست به انتخاب بزنید. ثبت نام کنکور ارشد 98-99 تنها یکبار در سال برگزار میشود که شما داوطلبین عزیز باید در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام نماییدو توجه داشته باشید که زمان  ثیبت نام را از دست ندهید. 

جهت اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد 98 و سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 ،   مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد  از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 – 99

 

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98

 

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 امکان ثبت اطلاعات را برای متقاضیان فراهم می‌نماید. این سامانه با توجه به دانشگاه مورد انتخاب شما می‌تواند متفاوت باشد. همچنین تمامی این سامانه‌ها در زمان مقرر قابل استفاده می‌باشند و پس از مهلت قرار داده شده ، امکان ثبت نام کنکور ارشد 98 و استعداد درخشان ارشد 98-99 برای هیچ گروه آزمایشی وجود نخواهد داشت.

همان‌طور که اشاره گردید، زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 در هر یک از دانشگاه‌ها ، زمان متفاوتی می‌باشد. بنابراین هر دانشگاهی طبق جدول زمان بندی و اطلاعیه‌ای که مبنی بر فراهم بودن سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 می‌دهد، متقاضیان را دعوت  به ثبت نام می‌نماید. لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد و سراسری ادغام شده و ثبت نام آن‌ها در یک زمان صورت خواهد پذیرفت.

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 در اختیار کلیه متقاضیان ثبت نام قرار دارد اما با توجه به عدم آگاهی برخی از داوطلبان و همچنین اشتباهات صورت گرفته در سال‌های اخیر، برای سهولت کار تمامی داوطلبان عزیز ، ما سامانه ثبت نام ایران تحصیل را فراهم نموده‌ایم. در این سامانه بدون نیاز به سایت خاصی برای ثبت نام کنکور ارشد 98 می‌توانید تنها با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

ثبت نام کنکور ارشد 98 در دانشگاه سراسری و آزاد ، به صورت همزمان صورت می پذیرد.

 

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 – 99

 

خوشبختانه در سال های اخیر با توجه به ادغام ثبت نام کنکور سراسری و آزاد ، کار بسیاری از داوطلبان را راحت تر نموده و همچنین برای آزمون نیز ، نیازی به شرکت دو بار در سال نخواهد بود. تنها نکته ای که متقاضیان لازم است رعایت نمایند، انتخاب دانشگاه آزاد به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 98 که این انتخاب می تواند تنها انتخاب و یا در کنار انتخاب دانشگاه سراسری باشد.

زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 همانند سال های گذشته در آذر ماه خواهد بود. برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، این زمان می تواند متفاوت باشد و همچنین دانشگاه علمی کاربردی با توجه به شرایط و ضوابط خود و همچنین جدول زمان بندی ، در رشته های مورد نظر ، سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 را فراهم می نماید.

زمان ثبت نام معمولا به صورت یک هفته می باشد و مهلت دو روزه ای معمولا به عنوان تمدید نیز ، هر ساله در نظر گرفته می شود که در هر دو زمان سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 برای کلیه رشته ها و کلیه داوطلبان فراهم می باشد. و با خرید کارت اعتباری به صورت الکترونکیک ، امکان ثبت نام فراهم می گردد.

 

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98

 

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98

 

همان‌طور که می دانید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 98 در هر دانشگاهی به صورت معین و از پیش مشخص شده می‌باشد. بنابراین چنانچه داوطلبی در این زمان نسبت به ثبت نام اقدام ننماید، جا مانده از ثبت نام محسوب می‌گردد. که در این رابطه نیز جای نگرانی نخواهد بود زیرا سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 ، یک‌بار دیگر برای کلیه داوطلبان باز خواهد بود.

در زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 داوطلبان محترم لازم است کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام و همچنین مدارک خود را در سامانه ثبت نمایند. اما با توجه به لزوم وارد نمودن معدل داوطلب به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 98 پس از مدت زمان مشخص امکان ویرایش اطلاعات برای کلیه داوطلبان فراهم می‌گردد که لازم است در این زمان نسبت به ثبت اطلاعات خود ، اقدام شود.

متقاضیانی که مدارک آنان به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 98 کامل نمی‌باشد، و یا اشتباهاً برخی از اطلاعات خود را وارد نموده‌اند، می‌توانند در مهلت ویرایش اطلاعات ، نسبت به وارد نمودن اطلاعات خود اقدام نمایند. همچنین به هنگام زمان برگزاری کنکور ارشد 98 ، در باجه‌های رفع نقض کارت، اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

 

سامانه ثبت نام کنکور ارشد ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل سامانه جامعی است برای کلیه متقاضیان گروه های آزمایشی و همچنین دانشگاه های مختلف فراهم نموده است که با استفاده از این سامانه ، بدون هیچ گونه محدودیتی ، هر داوطلبی می تواند در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نموده و یا  انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد نمایند. همچنبن زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 با توجه به دانشگاه های مختلف ، متفاوت می باشد.

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 با توجه به دانشگاه های مختلف ، شرایط متفاوتی را برای ثبت نام خواهد داشت که همین مسئله ، موجب سردرگمی داوطلبان می گردد و بعضا اشتباهاتی که ناشی از عدم اطلاع از قوانین و مربوطه می باشد که دردسر های فراوانی را برای کلیه داوطلبان به همراه خواهد داشت.

سایت ایران تحصیل در ارائه خدمات به کلیه متقاضیان گروه های آزمایشی مختلف و همچنین در تمامی رشته ها تلاش نموده است تا به بهترین وجه ، در رابطه با نیازمندی های متقاضیان محترم ، ارائه خدمت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام کنکور ارشد 98 ،  شهریه ارشد دانشگاه آزاد  و استفاده از سامانه جامع ایران تحصیل ، با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد 98 و سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 ، انجام ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 98-99  از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام کنکور ارشد 98

بیشتر بدانید

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 97

اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد 98

نتایج کنکور ارشد 98

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

نتایج اولیه آزمون ارشد 98

زمان برگزاری کنکور ارشد 98

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 98-99

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل کنکور ارشد 98-99 ، سامانه ثبت نام کنکور ارشد ، زمان ثبت نام کنکور ارشد 99 ، نحوه ثبت نام کنکور 99 است؛ هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم و پاسخگویی درست به سوالات شما است. داوطلبین عزیز میتوانید در زمان معین از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایید.

 

منبع : ثبت نام ارشد  

 



:: برچسب‌ها: کنکور ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد

برای راهنمایی در مورد دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد در پذیرش های با آزمون و بدون آزمون، 

با مشاوران مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره :9099072952

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب.

دانش آموزانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و نتایج خود را دریافت نموده اند باید دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد را مطالعه نمایند و از شرایط و ضوابط ثبت نام اطلاعات کامل را کسب نمایند و پس از مطالعه شرایط لیست رشته های را در آورند تا بتواند  از لیست رشته ها و استان ارائه رشته ها اطلاع داشته باشند تا بتوانند انتخاب رشته درست و صحیحی داشته باشند و پس از انتخاب رشته و اولویت بندی از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

اگر قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارید لازم است بدانید که 95 درصد رشته های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی میباشدو باید ابتدا دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد را دانلود نمایید و با شرایط و ضوابط دانشگاه آشنا شوید و سپس دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد را دانلود کرده و با شرایط و ضوابط این دانشگاه نیز آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.جهت ثبت نام دانشگاه آزاد و دانلود دفترچه دانشگاه آزاد چه رشته های با آزمون و چه رشته های بدون آزمون میتوانید از سایت azmoon.org  اقدام کنید.

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد – رشته های با آزمون

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت پذیرش با آزمون در زیر قرار گرفته است،یا می توانید وارد سایت azmoon.org بشوید لازم به ذکر است که در صورتی که در پس از انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به هر دلیل پشیمان شدید و یا دچار اشتباه شده بودید می توانید با خرید یک کارت اعتباری دیگر مجدداً به انتخاب رشته اقدام نمایید.

 

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد – رشته های بدون آزمون

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت پذیرش بدون آزمون در زیر قرار گرفته است، لازم به ذکر است که در صورتی که در پس از انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به هر دلیل پشیمان شدید و یا دچار اشتباه شده بودید می توانید با خرید یک کارت اعتباری دیگر مجدداً به انتخاب رشته اقدام نمایید. لازم به ذکر است داوطلبان برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند مقاله انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ۹۷ را مشاهده کنند.

برای راهنمایی در مورد دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد در پذیرش های با آزمون و بدون آزمون، 

با مشاوران مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره :9099072952

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب.

 

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد – متمم دفترچه رشته های با آزمون

در بسیاری از دانشگاه های آزاد اسلامی در شهر های مختلف کشور، یک سری رشته ها و کد رشته ها به پردیس خودگردان دانشگاه آزاد اسلامی اضافه گردید که با عنوان دفترچه رشته های متمم دانشگاه آزاد در پردیس خودگران منتشر شد. که این دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ، متمم رشته های با آزمون در لینک زیر قرار گرفته است. لازم به ذکر است که در صورتی که در پس از انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به هر دلیل پشیمان شدید و یا دچار اشتباه شده بودید می توانید با خرید یک کارت اعتباری دیگر مجدداً به انتخاب رشته اقدام نمایید.

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد متمم با آزمون

برای اطلاع از رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد اینجا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۹۷

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ۹۷

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

خلاصه مطلب : این مقاله که شامل دفترچه دانشگاه آزاد رشته های بدون آزمون و رشته های با آزمون است قصد داشتیم تا شمارا با دفترچه دانشگاه ازاد تا حدودی آشنا کرده و راهنمایی های لازم  را ارائه دهیم. شما داوطلبین نیز میتوانید جهت ثبت نام و دانلود دفترچه در زمان مشخص اقدام کنید.

 

منبع : دفترچه دانشگاه آزاد



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

تغییرات ثبت نام آزمون دکتری 99

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری 99

سال گذشته ثبت نام تمامی داوطلبان در تاریخ 9/6 آغاز گردید. امسال ممکن است زمان ثبت نام با کمی تغییر شروع شود. داوطلبانی که قصد شرکت  در آزمون دکتری 99 را دارند شش روز مهلت ثبت نام دارند؛ توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که امکان تمدید مجدد وجود نخواهد داشت.  تمامی داوطلبان شرکت کننده در ثبت نام تنها امکان انتخاب یک رشته ی امتحانی را خواهید داشت. بنابراین در وارد نمودن کد رشته امتحانی دقت لازم را داشته باشید. این کد رشته همان کد رشته ای است که با مقطع کارشناسی ارشد شما منطبق می باشد.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری

داوطلبان در زمان تعیین شده لازم است به نشانی سازمان سنجش و آموزش کشور و سامانه مورد نظر مراجعه نمایند. پس از مراجعه به سامانه مذکور دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نموده و به مطالعه دقیق آن بپردازند.

توصیه می نماییم که مدارک لازم برای ثبت نام را قبل از ورود به سامانه به صورت دقیق تهیه نمایید. جهت ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد لازم است هزینه و مبلغ 60 هزار تومان را به صورت الکترونیکی و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب به حساب سازمان سنجش و آموزش کشور واریز نمایید.

لازم به ذکر است جهت دریافت پیامک های ناشی از ثبت نام و … لازم است هزینه را به عنوان هزینه دریافت پیامک واریز نمایید و همچنین علاقه مندی خود را برای واریز این مبلغ به هنگام ثبت نام اعلام نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری

تمامی مدارک لازم برای ثبت نام دکتری داوطلبان باید به صورت فایل اسکن شده و در اندازه و حجم مورد نظر باشد. همچنین به صورت دقیق و واضح بارگذاری شوند.

یکی از موارد مورد نیاز برای داوطلبان عکس شخصی وی می باشد. تصویر داوطلب باید با حجم و اندازه تعیین شده باشد. همچنین به صورت تمام رخ و فاقد مهر و منگنه و … باشد. همچنین تمامی حاشیه های زائد عکس باید گرفته شود.

نکته مهم : مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با مشکلات به وجود آمده در رابطه با تصویر داوطلبان به هنگام ثبت نام آزمون دکتری متقاضیان حتما باید از نرم افزار ها و همچنین عنوان لازم جهت ویرایش عکس استفاده نمایند. برای اطلاع از این مورد می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

برای ثبت نام آزمون دکتری 98 مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام به همراه شرایط آن لازم و ضروری می باشد.

شرایط ثبت نام آزمون دکتری 99

  1. متقاضیانی می توانند برای ثبت نام آزمون دکتری اقدام نمایند که دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی ارشد باشند. همچنین مدرک آنان باید معتبر و مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات باشد.
  2. تشکیل کلاس ها در هر یک از رشته های مقطع دکتری به صورت تمام وقت می باشد. لذا هر یک از داوطلبانی که در هر ارگان و یا… مشغول به کار می باشند، لازم است هماهنگی های لازم را جهت حضور در کلاس ها داشته باشند.
  3. انتخاب رشته امتحانی تنها بر اساس جداول و کد رشته های موجود در دفترچه ثبت نام امکان پذیر است. همچنین این رشته باید مرتبط با رشته کارشناسی ارشد آنان باشد.
  4. مطابق با مصوبه های موجود شورای عالی انقلاب فرهنگی ، از حمله شرایط ثبت نام آزمون دکتری دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که مدرک خود را در سال های 77 الی 81 اخذ نموده اند می توانند به دوره های مورد نظر راه یابند.
  5. آن دسته از دانشجوانی که شاغل به تحصیل می باشند در صورتی که انصراف خود را ارائه ننمایند امکان ثبت نام آزمون دکتری مجدد را نخواهند داشت.
  6. داوطلبانی که در دانشجوی ترم آخر و سال آخر می باشند، در صورتی که تا پایان شهریور ماه فارغ التحصیلان شوند، می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. این مورد برای داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری عمومی ضروری می باشد.
  7. از نظر معدلی نیز داوطلبان در صورتی می توانند اقدام نمایند که معدل آنان کمتر از 14 نباشد . لازم به ذکر است که ارائه کارنامه در زمان مقرر و ثبت نام حضوری لازم است کارنامه خود را ارئه نمایند.

شرایط نظام وظیفه ثبت نام دکتری

داوطلبان و متقاضیان ورود به مقطع دکتری آقا که از نظر نظام وظیفه تکلیف آنان مشخص نشده است، در صورت دارا بودن شرایط زیر می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

  • متقاضیان باید دارای کارت پایان خدمت هوشمند باشند. در صورت عدم تعویض کارت خود لازم است حتما در اولین فرصت کارت هوشمند خود را دریافت نمایند.
  • در صورتی که خدمت وظیفه را به انجام نرسانده اید، کارت معافیت خدمت سربازی خود را ارائه نمایید.
  • آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی می باشند و برگه اعزام به خدمت را دریافت نموده اند اما قبل از تاریخ اعزام به خدمت در دانشگاه پذیرفته شده اند، می توانند برای ثبت نام حضوری اقدام نمایند.
  • داوطلبانی که فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی شده اند و مطابق با سنوات تعیین شده می توانند در آزمون دکتری ثبت نام نمایند، و بیش از یکسال از فراغت تحصیل آنان نگذشته است و همچنین وارد دوره غیبت نشده باشند.
  • کارکنان پایور شاغل که در نیروهای مسلح در صورتی که گواهی اشتغال به خدمت را ارائه نمایند و همچنین سازمان مربوطه برای ادامه تحصیل موافقت خود را اعلام نموده باشد می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.
  • آن دسته از داوطلبانی که حداقل شش ماه در جبهه و یا بسیج شرکت نموده اند و همچنین عضو فعال بسیج می باشند، با مراجعه به سازمان بسیج مستضعفین و یا وزارت جهاد کشاورزی می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.
  • داوطلبانی که دارای سهمیه رزمندگان و یا سازمان بسیج می باشند، لازم است با مراجعه به سازمان های ذیربط جهت دریافت کد 12 رقمی اقدام نمایند. وارد نمودن این کد به هنگام تکمیل فرم ثبت نام ضروری می باشد.
  • با توجه به اینکه کد 12 رقمی مربوط به واجدین شرایط و همچنین افراد دارای سهمیه متفاوت می باشند، به همین منظور لازم است کد رهگیری جدید را وارد نمایند.
  • آن دسته از داوطلبانی که عضو نیروهای بسیج عادی و یا فعال می باشند مشمول طرح استفاده از سهمیه های مربوط به رزمندگان نمی باشند.
  • متقاضیانی که دارای سهمیه رزمندگان آجا می باشند برای دریافت کد رهگیری 12 رقمی لازم است به سامانه مربوطه مراجعه نمایند. دریافت این کد تنها از طریق سامانه مربوطه امکان پذیر است.

سهمیه های ثبت نام آزمون دکتری

کلیه داوطلبان و همچنین متقاضیان می توانند برای دریافت هر یک از کدهای مربوطه و یا دریافت راهنمایی های لازم برای اخذ این کدها با شماره های 9099072952 (سراسر کشور )  9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .  تماس حاصل نمایند.

نحوه پذیرش آزمون دکتری 99

پس از ثبت نام آزمون دکتری ، هر یک از داوطلبان لازم است در آزمون دکتری شرکت نمایند. در زمان اعلام نتایج کنکور پس از انتشار کارنامه مورد نظر می توانند از نمرات خام ، تراز ، نمره کل و… آگاه شوند و همچنین از وضعیت انتخاب رشته خود اطمنیان یابند.

لازم به ذکر است که رتبه تعیین شده داوطلبان با توجه به احتساب معدل ، سهمیه و … می باشد. بنابراین این رتبه، رتبه نهایی شما خواهد بود که بر اساس آن در مرحله بعدی می توانید اقدام به انتخاب رشته نمایید.

قبل از اعلام نتایج نهایی آزمون داوطلبان در صورتی که رتبه و شرایط لازم را برای دانشگاه مربوطه و مورد نظر خود داشته باشند لازم است در مصاحبه دکتری شرکت نمایند. در صورتی که بتوانند در مصاحبه نمره لازم و کافی را دریافت نمایند می توانند پذیرش خود را نهایی نمایند.

پس از شرکت در مصاحبه و تطبیق رتبه و همچنین تراز داوطلبان در شهریور ماه کارنامه مورد نظر ارائه خواهد گردید و در صورت پذیرش نهایی می توانید در دانشگاه مورد نظر ثبت نام نمایید. بدیهی است در صورت عدم شرکت در مصاحبه ، پذیرش شما ملغی خواهد شد.

نحوه پذیرش دکتری استعداد درخشان

برخلاف مقطع کارشناسی ارشد که شما برای ثبت نام در استعداد درخشان نیازمند کسب معدل در بین ورودی های خود می باشید، در مقطع دکتری در صورتی که دارای معدل بالای 17 کارشناسی ارشد باشید و همچنین معدل شما در دوره کارشناسی بالای 16 باشد، امکان ثبت نام در فراخوان دانشگاه ها را خواهید داشت.

یکی از شروط تعیین شده برای داوطلبان استعداد درخشان مقطع دکتری این است که حتما دفاع پایان نامه خود را انجام داده باشند و همچنین مقاله مربوط به پایان نامه را به چاپ رسانده باشند. (شرایط مذکور مربوط به دانشگاه های سراسری می باشد).

با توجه به اینکه فراخوان هر یک از دانشگاه ها نیازمند ثبت نام و همچنین ارسال رزومه دارد، لذا پس از ارسال مدارک خود و همچنین شرکت در مصاحبه دکتری مورد نظر ، در صورتی که رزومه شما کافی باشد، می توانید در دانشگاه مورد نظر پذیرفته شوید.

یکی از سوالات متداول داوطلبان در رابطه با نحوه قبولی در مصاحبه و همچنین چگونگی پاسخ به سوالات آن می باشد. توصیه می نماییم قبل از شرکت در مصاحبه مذکور ابتدا با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید.

نکات مهم ثبت نام آزمون دکتری

چنانچه جهت انجام ثبت نام آزمون دکتری به مراکز کافی نت ها مراجعه می نمایید، توصیه می کنیم که تمامی مراحل ثبت نام را شخصا خود به صورت جداگانه چک کنید زیرا ممکن است در است اشتباهاتی صورت گیرد.

با توجه به توضیحات کامل و کافی که در دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری ذکر شده است، در صورت بروز هر گونه اشتباه در وارد نمودن اطلاعات هر یک از داوطلبان و تخلف در آن مسئولیت آن متوجه شخص داوطلب می باشد و همچنین برابر قوانین و مقررات با داوطلب خاصی برخورد خواهد شد.

ثبت نام شما زمانی به اتمام رسیده است و در سامانه سنجش و آموزش کشور به ثبت رسیده است که شما پرونده 6 رقمی و همچنین کد پیگیری 16 رقمی را دریافت نموده باشید. حتما پس از پایان ثبت نام فرم مورد نظر را تکمیل نمایید.

ویرایش ثبت نام آزمون دکتری

داوطلبانی که در این سامانه ثبت نام نموده اند و در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشند، لازم است در زمان قرار داده شده جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نسبت به ویرایش اطلاعات موجود اقدام نمایند.

با توجه به تاثیر معدل بر رتبه و تراز داوطلبان قبل از شرکت در آزمون مهلت خواهید داشت تا نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید. بنابراین تصحیح اطلاعات شما باید قبل از دریافت کارت ورود به جلسه صورت پذیرد.

لازم به ذکر است که فرم مربوط به ثبت نام آزمون دکتری را داوطلبان باید در یک نسخه نزد خود نگاه دارند و در نسخه دوم نیز به حوزه معاونت آموزشی محل فارغ التحصیلی خود ارائه نمایند. پرونده داوطلب باید در دانشگاه محل تحصیل او موجود باشد.

من فارغ التحصیل رشته روانشناسی هستم و مایل به ثبت نام آزمون دکتری زبان و ادبیات انگلیسی می باشم آیا می توانم شرکت نمایم؟

همانطور که ذکر گردید تنها رشته های مرتبط مجاز به ثبت نام می باشند که در این مورد رشته های زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان شناسی همگانی ثبت نام را خواهند داشت.

آیا برای پذیرفته شدن در تمامی دانشگاه ها نیازمند مدرک تافل و آیلتس می باشیم؟

جهت پذیرفته شدن در دانشگاه های آزاد می توانید مدرک ept داشته باشید . همچنین دو طول دوران دانشجویی نیز می توانید این مدرک را اخذ نمایید.

طول دوره تحصیلی برای مقطع دکتری چند سال است؟

حداکثر زمان مورد نظر برای تحصیل در مقطع دکتری 6 سال می باشد که این زمان برای دکتری تخصصی می باشد.

آیا اتباع خارجی مجاز به ثبت نام آزمون دکتری می باشند؟

بله مطابق با شرایط تعیین شده برای ثبت نام در صورت دارا بودن تمامی مصوبات امکان ثبت نام را خواهند داشت.

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری 99 ، نحوه ثبت نام آزمون دکتری ، مدارک لازم برای ثت نام ، شرایط ثبت نام آزمون دکتری ، سهمیه های ثبت نام آزمون دکتری ، ویرایش های آزمون دکتری و تمامی اطلاعات مربوط به آزمون دکتری 99 است که شما داوطلبین گرامی میتواند با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : آزمون دکتری 99



:: برچسب‌ها: تغییرات ثبت نام آزمون دکتری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98

متقاضیان عزیزی که قصد تحصیل در دانشگاه ها ی بدون کنکور را دارند جهت ثبت نام سریعتر اقدام کنند. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه شرایط و ضوابط خاصی دارد ولی شرایط این دانشگاه ها راحت تر از دانشگاه های با کنکور است. ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور به صورت الکترونیکی  است که شما میتوانید با ورود به سامانه دانشگاه مورد نظر جهت ثبت نام اقدام نمایید. پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه های کشور هر ساله دوبار در موعد ثبت نام مهر و بهمن انجام می گیرد که هر دانشگاه مطابق شرایط و ضوابط خود اقدام به جذب دانشجو می کند ، از جمله دانشگاه های بدون کنکور برای ثبت نام داوطلبان دانشگاه های آزاد – علمی کاربردی – پیام نور و غیرانتفاعی می باشند که در تمامی مقاطع به صورت بدون کنکور نسبت به جذب دانشجو اقدام می کنند. 

 

جهت انجام ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98 با سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور ایران تحصیل تماس حاصل نمایید جهت ارتباط با کارشناسان با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های مختلفی صورت می پذیرد. خوشبختانه با توجه به سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور در هر یک از واحدهای دانشگاهی، با توجه به شرایط مختلفی در نظر گرفته شده مطابق با آئین نامه ها امکان پذیر شده است. امکان ادامه تحصثیل در سال های گذشته با توجه به مانع بزرگ کنکور، بسیار برای متقاضیان دشوار کرده بود. اما خوشبختانه این مانع با دانشگاه های بدون کنکور برطرف شده است.

با توجه به ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ، هر طالبی علمی می تواند برای ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهد . در واقع دانشگاه بدون کنکور 98 آنقدر راه را برای داوطلبان و متقاضیان فراهم و هموار نموده است که جای هیچ عذر و بهانه ای برای ادامه تحصیل باقی نگذاشته است و این در حالی است که همه دانشگاه ها در تمامی رشته ها برای داوطلبان امکان قبولی را قرار داده اند.

در ادامه در رابطه با ثبت نام دانشگاه بدون کنکور که در سراسر کشور وجود دارد توضیحات کاملی را ارائه خواهیم نمود. بنابراین قبل از ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها بهتر است ابتدا از تمامی این شرایط به خوبی آگاه شوید و با توجه به علاقه و رغبت خود، اقدام به ثبت نام نمایید. شایان ذکر است که ثبت نام برای هر یک از دانشگاه ها در زمان متفاوتی صورت خواهد پذیرفت.

 

 

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98 به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه های هر دانشگاه به صورت جداگانه، صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در تمامی رشته ها

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در رشته های مختلفی صورت می پذیرد. رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ، امکان ادامه تحصیل بدون کنکور را در دانشگاه های دولتی برای شما عزیزان فراهم می نماید. دفترچه راهنمای انتخاب رشته در دو زمان برای تمامی رشته ها منتشر می شود. پذیرش در هر یک از این رشته ها با توجه به سوابق تحصیلی داوطلبان صورت خواهد پذیرفت.

تفاوتی که بین ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 98 با ثبت نام کنکور سراسری وجود دارد، در رابطه با نحوه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه ها می باشد. دانشگاه های سراسری ابتدا داوطلبان را ثبت نام می نماید و پس از آن، در صورتی که بتوانند در کارنامه کنکور سراسری رتبه مناسبی را اخذ نمایند، خواهند توانست در انتخاب رشته های با آزمون انتخاب رشته نمایند.

در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور شما همزمان با ثبت نام می توانید انتخاب رشته نمایید. تفاوت دیگری که در رابطه با دانشگاه های با آزمون و بدون آزمون وجود دارد، به موضوع تعداد واحدهای انتخابی برای هر یک از دوطلبان باز می گردد. همچنین برای انتخاب رشته های با آزمون تنها یکبار امکان انتخاب رشته وجود دارد اما برای رشته های بدون آزمون در هر سال دو بار امکان انتخاب رشته را خواهند داشت.

 

 

نحوه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور

 

سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تنها در سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر خواهد بود. همچنین دفترچه  انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه در رشته های مختلف با استفاده از همین سامانه صورت خواهد پذیرفت.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و دانشگاه علمی کاربردی، در دو ترم مهر و ترم بهمن صورت خواهد پذیرفت. ثبت نام پیام نور بدون کنکور نیز، در دو ترم مهر و بهمن صورت خواهد پذیرفت. دفترچه راهنمای ثبت نام پیام نور ، در سامانه سنجش و آموزش کشور منتشر خواهد گردید. دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ، دفترچه راهنما و ثبت نام را به صورت همزمان منتشر خواهند نمود که ثبت نام آن با استفاده از سامانه سنجش را ممکن می سازد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان نیز با توجه به سامانه ثبت نام صورت خواهد پذیرفت. دانشگاه پردیس خودگردان، میزان هزینه بالاتری را نسبت به سایر دانشگاه ها دریافت می نماید. دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس هزینه دانشگاه خود را از دانشجویان اخذ می نماید. به همین دلیل میزان شهریه بالاتری را نسب به سایر دانشگاه ها دریافت می نماید.

 

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه در مقاطع مختلف

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه

 

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه برای تمامی دانشگاه های کشور به صورت الکترونیک می باشد. کلیه داوطلبان لازم است برای هر یک از گروه های آزمایشی مورد علاقه خود، هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. کارت اعتباری و دریافت شماره سریال برای تمامی دانشگاه های بدون کنکور الزامی می باشد.

همانطور که ذکر گردید،جهت ثبت نام دانشگاه بدون کنکور لازم است کارت اعتباری را به صورت الکترونیک و با توجه به هزینه مندرج در سامانه ثبت نام و همچنین با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب شماره سریال مورد نظر را دریافت نمایید. ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها زمانی به اتمام رسیده است که داوطلبان کد رهگیری را دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ر رابطه با ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ، انجام ثبت نام در سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه ، حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه نمایند..

 

بهترین دانشگاه بدون کنکور کدام دانشگاه ها می باشد؟

دانشگاه های مختلف ، امکانات و رشته های مختلفی دارند و در هر یک از آنان سطح علمی متفاوتی برخوردارند. به همین دلیل در برخی از دانشگاه ها ممکن است نوعی دانشگاه بسیار قوی تر و بهتر از سایرین باشد. به عنوان مثال ، برای رشته هایی که با کار عملی همراه می باشند، دانشگاه های علمی کاربردی از شرایط بهتری نسبت به سایر دانشگاه ها برخوردار می باشند. بنابراین نسبت به رشته ای که انتخاب می کنید هر یک از دانشگاه ها از معایب و مزایایی برخوردار خواهند بود.

شهریه کدام یکی از دانشگاه ها از میزان بالاتری برخوردار می باشد؟

دانشگاه های پردیس خودگردان از بالاترین میزان شهریه برخوردار می باشند . اما با توجه به سطح علمی بالا و همچنین امکانات این دانشگاه ، ممکن است این میزان هزینه را بسیار پایین بدانید. در رابطه با دانشگاه های نوبت دوم شبانه نیز، می توان گفت هزینه ای معادل دانشگاه های آزاد دارند. به همین دلیل ادامه تحصیل در این دانشگاه ها، ممکن است آنچنان تفاوتی با سایر دانشگاه ها نداشته باشند.

آیا رشته های بدون آزمون شامل رشته های پر متقاضی می شود؟

خوشبختانه در سال های اخیر برای سهولت کار داوطلبان و متقاضیان عزیز رشته های پرطرفدار در هر یک از گروه های آزمایشی به رشته های بدون آزمون اضافه شده است. برخی از دانشگاه ها داوطلبان متقاضی را در تنها در مقطع کاردانی و برخی دیگر نیز در مقطع کارشناسی پذیرش می نمایند و مقطع تحصیلی هر یک از دانشگاه ها بسته به موقعیت و شرایط تعیین شده آنان خواهد داشت.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ها چه زمانی متشر می گردد؟

تعداد انتخاب های مجاز برای ثبت نام دانشگاه های بدون آزمون چه تعداد می باشد؟

شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه های بدون آزمون چیست؟

آیا می توان در دانشگاه های بدون کنکور انتقالی یا مهمانی گرفت؟

حداقل معدل لازم برای رشته های بدون آزمون چند است؟

میزان تاثیر معدل برای رشته های بدون آزمون چند درصد می باشد؟

ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور چند نفر است؟

بهترین رشته علوم انسانی چیست؟

بهترین رشته و پردآمد ترین رشته علوم ریاضی چیست؟

میزان شهریه رشته های تجربی به صورت شهریه ثابت و متغیر چه میزانی است؟

 

برای دریافت پاسخ سوالات خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

لیست رتبه بندی موسسات غیرانتفاعی

اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی

رشته های جدید پیام نور بدون کنکور 98

لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی

هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل 98

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

سامانه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل سامانه  ثبت نام دانشگاه بدن کنکور 98 ، نحوه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور  ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی و تمامی اطلاعات مربوط به دانشگاه های بدون کنکور است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : دانشگاه  بدون کنکور

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مهر و بهمن 99

اعلام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 مشخص شد . پس از چندین جلسه بین مسئولین دانشگاه علمی کاربردی بلاخره لیست رشته های بدون کنکور ارائه شد. دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99 در زیر گروه های ریاضی ، تجربی و انسانی در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی ارائه شده که شما میتوانید با ورود به سامانه دانشگاه علمی کاربردی و دانلود دفترچه از تمامی رشته ها در استان های مختلف  و شرایط ثبت نام مطلع شوسد.

 

متقاضیان محترم می توانند جهت ثبت نام ترم مهر و بهمن 99 و اطلاع از رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 99 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت همه روزه از 8 صبح الی 12 شب با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

9099072952 (تماس از سراسر کشور)

9092305587 (تماس از استان تهران)

 

 

به کلیه متقاضیان محترم ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی توصیه می کنیم حتما قبل از ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی با مرکز ثبت نام تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد نحوه ثبت نام – شرایط پذیرش – لیست رشته ها و … را داشته باشید مشاوران مرکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می باشند.

 

 

 

 

جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در تمامی واحد ها – اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

9099072952(تلفن ثابت سراسر کشور)

9092305587 ( تلفن ثابت استان تهران)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر و بهمن 99-99 از طریق کافی نت ها مجاز نخواهد بود

 

 

 

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی 99-98

 

 

 

پیرو آخرین اطلاعیه سامانه سنجش آموزش کشور پذیرش در مورد پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در تمامی زیر گروه های موجود انجام خواهد گرفت ، تمامی دانش آموزان فارغ التحصیل از دبیرستان ها – هنرستان ها در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانند در این رشته های ثبت نام نمایند علاوه بر این تمامی متقاضیان محترم که چندین سال از فارغ التحصیلی آن ها می گذرد نیز می توانند در این مرحله از ثبت نام وارد دانشگاه علمی کاربردی شوند.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در چهار زیر گروه صنعت – مدیریت – کشاورزی و هنر موجود می باشد که در هر یک زیر گروه های موجود به چند مورد از رشته ها اشاره خواهیم نمود :

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی – گروه صنعت

 

 

  • رشته ICT
  • رشته اویونیک هواپیما
  • رشته برق انتقال
  • برق خودروهای زرهی
  • برق صنعتی
  • برق مترو
  • تاسیسات الکترونیکی
  • رشته برق – توزیع
  • ارتباطات فنی
  • تجهیزات تصویربرداری
  • کاردانی فنی کنترل
  • رشته ارتباطات داده های مخابرات
  • رشته انتقال رادیویی مخابرات
  • رشته کابل و فیبر نوری مخابرات
  • رشته بازرسی جوش سازه های فلزی
  • رشته مخابرات مترو
  • رشته جوشکاری
  • رشته ریخته گری طلا و جواهر
  • رشته ورق کاری طلا و جواهر
  • رشته تولید آلومینیوم متالوژی
  • رشته ریخته گری متالوژی
  • رشته آسانسور و پله برقی
  • رشته ابزار دقیق
  • رشته تعمیر و نگهداری هواپیما
  • رشته کنترل فنی کیفیت خودروها
  • رشته کنترل فنی قطعه های الکترونیکی
  • رشته گازرسانی
  • رشته فنی مهندسی لوازم خانگی
  • رشته تاسیسات مکانیکی ساختمان ها
  • رشته مکانیک ماشین افزار
  • رشته مکانیک نیروگاه های حرارتی
  • رشته مکانیک خودرو
  • رشته نقشه کشی صنعتی
  • رشته مکانیک توربین های گازی
  • رشته مونتاژ سیستم های مکانیکی
  • رشته مکانیک مترو
  • رشته پمپ و کمپرسورها
  • رشته تحهیزات ثابت فرایندی
  • رشته بازساری رایانه ای
  • رشته شبکه های کامپیوتر
  • رشته تعمیر و نگهداری تجهیزات دفاعی
  • رشته IT – فناوری اطلاعات
  • رشته خدمات الکترونیکی شهر
  • رشته رسانه در زیر گروه IT
  • رشته سیستم های کامپیوتری
  • رشته نرم افزار های کامپیوتری زیر شاخه برنامه سازی کامپیوتر
  • رشته شهرسازی
  • رشته راه آهن
  • رشته عمران زیر شاخه امور پیمان ها
  • رشته ترافیک شهری در گروه عمران
  • رشته تونل سازی در گروه عمران
  • رشته خطوط مترو و ابنیه در زیر گروه عمران
  • رشته های علمی کاربردی سازه های آبی
  • رشته سازه های پیش ساخته در زیر گروه عمران
  • رشته سازه های مترو در زیر گروه عمران
  • رشته کاردانی عمران – شبکه و تصفیه خانه های فاضلااب
  • رشته نقشه برداری مسیر در زیر گروه عمران
  • رشته منابع آب های زیر زمینی
  • رشته نگهداری و مرمت ساختمان
  • رشته معماری روستایی
  • رشته معماری شهری
  • رشته بتن در امور عمرانی
  • رشته نقشه برداری کارگاهی
  • رشته ممیزی انرژی ساختمان
  • رشته تولید سرامیک
  • رشته کنترل کیفیت سیمان های ساختمانی
  • رشته استخراجات معدنی
  • رشته ایمنی فرودگاهی زمینی
  • رشته کار و حفاظت فنی ایمنی
  • رشته ایمنی مترو
  • رشته فنی تجهیزات پزشکی اتاق عمل
  • تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
  • رشته فنی تجهیزات پزشکی کنترل عفونی و استریلیزاسیون
  • رشته صنایع دارویی کنترل کیفیت دارو
  • رشته انتقال خون نجوه نگهداری و انتقال
  • رشته تولید دارو
  • رشته خلبانی PPL
  • رشته دسیپچری پرواز
  • رشته لجستیک قطعات خودرویی
  • شیمی آزمایشگاهی
  • رشته تولید و فرآوری نفت
  • رشته شیمی غذایی
  • رشته تولید مبلمان
  • رشته نساجی
  • رشته تولید فرش های ماشینی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی معرفی حضور متقاضیان محترم گردید شایان ذکر است برخی رشته های جدید نیز در چند روز آتی به این رشته های اضافه خواهند شد که توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدامی جهت ثبت نام و انتخاب رشته نمایید با مشاوران مرکز ثبت نام تماس حاصل نمایید تا از لیستت رشته های جدید نیز مطلع گردید.

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی مدیریت

رشته های مدیریت دانشگاه علمی کاربردی

  • رشته مهمانداری هواپیما
  • رشته دارویاری
  • رشته امور تعاون
  • رشته امور حج و زیارت
  • رشته امور دهیاری و شوراها
  • رشته بهداشت واحد های صنفی
  • رشته مدیریت خدمات پس از فروش خودرو ها
  • رشته امور اداری در زیر گروه مدیریت
  • رشته مدیریت تشریفات
  • رشته امور دفتری و مدیریت
  • رشته بهره وری واحدهای صنفی
  • رشته سرپرستی مجتمع های تجاری
  • رشته مدیریت محله ها
  • رشته تاکسیرانی
  • رشته ثبت احوال
  • رشته مشاوره حقوقی اصناف
  • رشته معاضدت قضایی حقوق
  • رشته ضابطین قضایی حقوق
  • رشته حقوق ثبتی
  • رشته خدمات قضایی حقوق
  • رشته دستیاری قضایی خقوق
  • رشته شورای حل اختلاف
  • رشته نگارش حقوقی در زیر گروه حقوق
  • رشته اصلاح و تربیت
  • رشته کودکیاری
  • رشته مددکاری خانواده
  • رشته مددکاری کودک
  • رشته مددکاری سالمندان
  • رشته مشارکت های مردمی
  • رشته مطب داری
  • رشته تربیت مربی پیش دبستانی
  • رشته تربیت مربی مهدکودک
  • رشته امداد و نجات
  • رشته خدمات بندری
  • جمع آوری اطلاعات نظامی
  • رشته حفاظت اطلاعات سازمانی
  • رشته عملیات ویژه انتظامی
  • کاردانی حرفه ای امور بانکی
  • رشته های علمی کاربردی
  • رشته امور بورس
  • رشته امور بیمه
  • رشته بازاریابی
  • رشته بازرگانی امور گمرکی
  • رشته انبارداری
  • رشته حسابداری دولتی
  • رشته حسابداری مالیاتی
  • رشته حسابرسی
  • رشته مدیریت کسب و کار
  • رشته تربیت بدنی
  • کاردانی حرفه ای آرایش زنانه
  • رشته پیرایش مردانه

برخی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در زیر گروه مدیریت و خدمات اجتماعی را معرفی کردیم متقاضیان گرامی که قصد ثبت نام در رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در هر یک از واحد های موجود را دارند می توانند جهت اطلاع از اینکه در هر یک از واحد ها کدام یک از رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ارائه می گردد با مرکز ثبت نام تماس بگیرند.

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی فرهنگ و هنر

 

 

 

  • رشته امور فرهنگی
  • رشته ویراستاری
  • رشته کتابداری
  • رشته امور موزه
  • رشته تبلیغات
  • رشته روابط عمومی
  • رشته تربیت مربی قرآن کریم
  • رشته فرهنگ کودک و نوجوان
  • رشته مداحی
  • رشته خبرنگاری
  • رشته مترجمی زبان اسپانیایی
  • رشته مترجمی زبان انگلیسی
  • رشته مترجمی زبان فرانسوی
  • رشته چاپ و نشر کتاب
  • رشته صنایع دستی
  • رشته فرشبافی
  • رشته مصنوعات چوبی
  • رشته طراحی کیف و کفش
  • رشته تراش سنگ های قیمتی
  • رشته ملیله سازی
  • رشته معماری داخلی
  • رشته خوشنویسی
  • رشته عکاسی
  • رشته گرافیک و امور گزافیکی
  • رشته نقاشی
  • رشته نقاشی ایرانی
  • رشته نقاشی دیواری
  • رشته دوخت لباس
  • کاردانی طراحی لباس
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته آشپزی
  • رشته گردشگری
  • رشته هتلداری
  • رشته انیمیشن
  • رشته تدوین فیلم های سینمایی
  • رشته تصویربرداری
  • رشته تهیه جلوه های ویژه
  • رشته صدابرداری
  • رشته فیلم سازی
  • رشته فیلم نامه نویسی
  • رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته عماسی خبری
  • رشته کارگردانی
  • کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی
  • رشته آواز ایرانی موسیقی
  • رشته نوازندگی سازهای ایرانی
  • رشته بازیگزی
  • کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز
  • رشته های علمی کاربردی
  • رشته کاردانی حرفه ای گریم
  • رشته طراحی صحنه

به برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در زیر گروه هنر اشاره کردیم لازم به ذکر است برخی رشته ها نیز اخیرا به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اضافه خواهد شد لذا متقاضیان گرامی جهت اطلاع دقیق از رشته های جدید می توانند با مرکز ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران) تماس حاصل نمایند.

 

رشته های کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 99

 

  • رشته آبخیزداری
  • رشته احیا مناطق بیابانی
  • رشته تولید نهال و بذر
  • رشته چنگلداری
  • رشته حفاظت از محیط زیست
  • رشته مرتعداری
  • رشته تولید برنج
  • رشته تولید چغندر قند
  • رشته تولید دانه های روغنی
  • رشته تولید گندم
  • رشته تولیدات زراعی
  • رشته پرورش توت فرنگی
  • رشته تولید سبزیجات
  • رشته تولید قارچ
  • رشته تولید مرکبات
  • رشته تولید نهال
  • رشته باغبانی
  • رشته فرآوری پسته
  • رشته تولید خرما
  • رشته تولید زیتون
  • رشته تولیدات باغی
  • رشته تولیدات گلخانه ای
  • رشته گل و گیاه زینتی
  • رشته گیاهان دارویی
  • رشته گیاه پزشکی
  • رشته بهداشت دام
  • رشته بهداشت یاری دامپزشکی
  • رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • رشته پرورش زنبور
  • رشته پرورش طیور
  • رشته پرورش گاو
  • رشته بهداشت آبزیان
  • رشته شیلات
  • رشته پرورش میگو
  • رشته پرورش آبزیان زینتی
  • بهره برداری آبزیان
  • رشته مکانیک شناور های صیادی
  • توسعه روستایی
  • انتقال و توزیع آب کشاورزی
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته فرآورده های بیولوژیک
  • رشته فرآورده های لبنی
  • رشته فرآورده های گوشتی
  • رشته مکانیزاسیون کشاورزی

 

در زیر گروه کشاورزی علمی کاربردی به برخی رشته های کاردانی علمی کاربردی مهر و بهمن 99 اشاره نمودیم متقاضیان محترم دقت داشته باشند به علت ازدیاد رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی از ذکر تمامی رشته های معذوریم لذا می توانند جهت دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و اطلاعات تکمیلی با مرکز ثبت نام تماس حاصل نمایند.

 

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

دانشگاه علمی کاربردی برای ترم مهر و بهمن 99 در رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز دانشجو پذیرش می نماید رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز در چهار زیر گروه مدیریت – هنر – صنعت و مشاورزی ارائه می شوند لازم به ذکر است رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی شامل تمامی رشته هایی که برای مقطع کاردانی ذکر کردیم می شوند.

 

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی

پیرو مندرجات دفترچه دانشگاه علمی کاربردی شرایط ثبت نام بدون کنکور در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی شامل شرایط کلی شرکت در آزمون های سراسری کشور می باشد.

علاوه بر این شرایط کلی متقاضیان پذیرش در رشته های کاردانی علمی کاربردی باید دارای مدرک دیپلم کامل مورد تایید وزارت آموزش و پرورش باشند تا مجوز ثبت نام برای وی صادر گردد.

شرایط ثبت نام رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر شرایط عمومی داشتن یک مدرک کاردانی در یکی از رشته های دانشگاهی کشور که مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت کشور باشد.

شایان ذکر است هیچ گونه محدودیتی برای تغییر رشته متقاضیان از مقطع دیپلم به کاردانی یا کاردانی به کارشناسی وجود نخواهد داشت و هر داوطلب می تواند در هر یک از رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی به صورت دلخواه ثبت نام نماید.

 

مشاوره ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در راستای سهولت امر ثبت نام و راهنمایی متقاضیان محترم جهت انتخاب رشته همه روزه از ساعات 8 صبح الی 1 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما متقاضیان گرامی و معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشد کافیست از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره های 9099072952(سراسر کشور) و 9092305587(استان تهران) تماس بگیرید.

آیا می دانید انتخاب رشته صحیح در دانشگاه علمی کاربردی آینده شغلی شما را تضمین می کند؟

آیا می دانید رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مشمول برخی رشته های پیراپزشکی می شود؟

آیا رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مشمول رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز میشوند؟

آیا اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه آزاد متفاوت است؟

آیا امکان تحصیل غیرحضوری در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد؟

آیا برای ثبت نام در رشته های علمی کاربردی مدرک نظام وظیفه نیاز داریم؟

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در چه بازه زمانی انجام می گیرد؟

برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از چه طریقی اقدام نماییم؟

اعلام نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی انجام می گیرد؟

 

مطالب مرتبط :

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر و بهمن 99

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور ارشد علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 99

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

خلاصه مقاله : هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم  در رابطه با رشته های بدون کنکوردانشگاه علمی کاربردی است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید.

منبع : رشته های بدون کنکورعلمی کاربردی  

 



:: برچسب‌ها: رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مهر و بهمن 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()