سقف هایی که در آن ها تیرچه های کرومیت به کار می رود، سقف کرومیت نامیده می شوند. روش اجرای این سقف ها مشابه سقف تیرچه بلوک می باشد. یکی از اساسی ترین مزیت سقف های کرومیت، حذف شمع ها در آن هاست. حذف شمع موجب میگردد سرعت اجرای سقف افزایش یافته و امکان اجری سقف ها به صورت همزمان ایجاد گردد. به بیان دیگر سقف های کرومیت همان سقف های تیرچه بلوک با تیرچه فلزی با جان باز می باشند. در این مقاله می خواهیم بدانیم که بهترین تیرچه کرومیت کدام است؟ مزایا و معایب تیرچه کرومیت چیست؟ این تیرچه چه کاربردهایی دارد؟

گروه تولیدی خوارزم سازه با فروش بدون واسطه توانسته است بهترین قیمت را برای تیرچه های کرومیت تعیین نماید و شما در صورت نیاز به خرید تیرچه کرومیت کافیست با شماره تماس کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

بهترین تیرچه کرومیت کدام است؟

تیرچه های کرومیت شباهت بسیاری در ظاهر با تیرچه های فندوله ای دارند. تنها تفاوت آن ها در این است که به جای میلگردهای تحتانی در این تیرچه ها ورق فولادی و بجای میلگرد فوقانی، پروفیل نبشی تعبیه شده است.

تیرچه های کرومیت خیز اندکی به سمت بالا داشته و نیازی به استفاده از جک در قسمت زیرین سقف برای بتن ریزی نمی باشد. این تیرچه ها می توانند وزن وارده به سقف را در حین بتن ریزی تحمل نموده و قبل از رسیدن بتن به مقاومت اولیه خود، آن را ساپورت می نماید. سرعت نصب این نوع تیرچه ها بالا بوده و این امر به دلیل وزن پایین آن ها و اجرا و پیاده سازی راحتشان می باشد.