اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1400-1401
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان
 
 
 
 

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1400-1401 برای تمامی دانش آموزانی که نتیجه موجود در کارنامه را با نتیجه مورد انتظارشان یکسان نمی‌دانند امکان پذیر شده است.

با توجه به فرایند آزمون و تلاش دانش آموزان، گاها برخی از دانش آموزان ممکن است نتیجه و ترازی را برای خود تصور نموده‌ باشند که به هنگام دریافت نتایج آزمون تیزهوشان متوجه مغایرت نتیجه مورد نظر و کارنامه فعلی شوند.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1400 منوط به شرایطی است و همچنین این اعتراض در صورتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که شامل برخی از موارد تعیین‌شده باشد.

خوشبختانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال‌های اخیر با استقبال فراوانی روبه رو شده است. به همین دلیل، رقابت بر برای ورود به این مدارس سخت‌تر و شدیدتر گشته است.

با توجه به عدم آشنایی دانش آموزان با نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان این امکان در اختیار والدین قرار داده شده است که با توجه به زمینه اعتراض، در سامانه تعیین‌شده، با وارد نمودن اطلاعات فرزند خود و ورود به سامانه موردنظر، بتوانند اعتراض خود را جهت بررسی به ثبت برسانند. این اعتراض می‌تواند نسبت به نتایج و یا همچنین در رابطه با روند آزمون باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: